Σε αναζήτηση χορηγού για να θέσει σε εφαρμογή τα βελτιωτικά έργα στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου» βρίσκεται η διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης.
Το προηγούμενο διάστημα ακούστηκαν πολλές εταιρείες που έχουν εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον για αυτό τον σκοπό.
Η τελευταία είναι η Coca Cola, η οποία προσφέρει το ποσό των 84,6 εκατ. ευρώ για να δώσει το όνομά της στην ιστορική έδρα της «βασίλισσας».
Στον ισπανικό σύλλογο γνωρίζουν πως θα μπορέσουν να αποκομίσουν περισσότερα κέρδη, αν εκμεταλλευτούν κάποια χορηγία, για να πετύχουν την ανακαίνιση του «Μπερναμπέου».
Κλείσιμο
Το προηγούμενο διάστημα είχε ακουστεί πως υπήρχαν προτάσεις που προέρχονταν από τη «Fly Emirates» και την «Microsoft».
Η «Fly Emirates», η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι, είναι ο βασικός χορηγός της Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ το ενδιαφέρον της Microsoft φαίνεται να έχει ατονήσει από το Νοέμβριο του 2013.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.