Σε αναζήτηση χορηγού για να θέσει σε εφαρμογή τα βελτιωτικά έργα στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου» βρίσκεται η διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης.
Το προηγούμενο διάστημα ακούστηκαν πολλές εταιρείες που έχουν εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον για αυτό τον σκοπό.
Η τελευταία είναι η Coca Cola, η οποία προσφέρει το ποσό των 84,6 εκατ. ευρώ για να δώσει το όνομά της στην ιστορική έδρα της «βασίλισσας».
Στον ισπανικό σύλλογο γνωρίζουν πως θα μπορέσουν να αποκομίσουν περισσότερα κέρδη, αν εκμεταλλευτούν κάποια χορηγία, για να πετύχουν την ανακαίνιση του «Μπερναμπέου».
Κλείσιμο
Το προηγούμενο διάστημα είχε ακουστεί πως υπήρχαν προτάσεις που προέρχονταν από τη «Fly Emirates» και την «Microsoft».
Η «Fly Emirates», η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι, είναι ο βασικός χορηγός της Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ το ενδιαφέρον της Microsoft φαίνεται να έχει ατονήσει από το Νοέμβριο του 2013.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.