Ο διαγωνισμός της Eurovision πλησιάζει και οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει.
Ο 68ος διαγωνισμός τραγουδιού θα πραγματοποιηθεί στη Μάλμε της Σουηδίας, στις 7, 9 και 11 Μαΐου, ενώ ανακοινώθηκε η σειρά, με την οποία θα διαγωνιστούν οι χώρες στους ημιτελικούς.
Σύμφωνα με το επίσημο κανάλι της Eurovision στο YouTube, συνολικά, 37 χώρες θα λάβουν μέρος στον διαγωνισμό.
Η Μαρίνα Σάττι, η οποία εκπροσωπεί την Ελλάδα φέτος με το τραγούδι «Ζάρι», θα εμφανιστεί στην 4η θέση στον Β' Ημιτελικό που θα διεξαχθεί στις 9 Μαΐου.
Η Κύπρος, την οποία θα εκπροσωπήσει η Silia Kapsis θα διαγωνιστεί στον Α' Ημιτελικό στις 7 Μαΐου, στη 2η θέση.
Όπως αναφέρεται, η επιλογή και η κατάταξη των χωρών στους δύο ημιτελικούς έγινε σε δύο φάσεις.
Η κατανομή στον α' ή τον β΄ ημιτελικό έγινε με κλήρωση, ενώ στη συνέχεια, οι θέσεις επιλέχθηκαν με κριτήριο την ομαλή τηλεοπτική ροή του προγράμματος, με βάση τη σκηνική παρουσίαση της κάθε συμμετοχής.
Στον Α' Ημιτελικό την Τρίτη 7 Μαϊου, συμμετέχουν 15 χώρες, οι οποίες θα εμφανιστούν με την εξής σειρά: Ουκρανία, Κύπρος, Πολωνία, Σερβία, Λιθουανία, Κροατία, Ιρλανδία, Σλοβενία, Ισλανδία, Φινλανδία, Πορτογαλία, Λουξεμβούργο, Αυστραλία, Αζερμπαϊτζάν και Μολδαβία.
Στον πρώτο ημιτελικό θα εμφανιστούν και θα ψηφίσουν επίσης, οι Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία.
Στον Β' Ημιτελικό, στις 9 Μαΐου, συμμετέχουν με την σειρά οι: Αυστρία, Μάλτα, Ελβετία, Ελλάδα, Τσεχία, Αλβανία, Δανία, Αρμενία, Ισραήλ, Εσθονία, Γεωργία, Ολλανδία, Νορβηγία, Λετονία, Άγιος Μαρίνος και
Βέλγιο.
Στον δεύτερο ημιτελικό θα εμφανιστούν και θα ψηφίσουν οι Ισπανία, Ιταλία και Γαλλία.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.