Από σήμερα Δευτέρα, όλοι οι σταθμοί του δικτύου του Μετρό και του Ηλεκτρικού (γραμμές 1, 2, και 3) θα παραλαμβάνουν τους φακέλους των πολιτών με τα στοιχεία τους και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά, προκειμένου στη συνέχεια να τους αποσταλούν με το ταχυδρομείο, σε εύλογο χρονικό διάστημα, οι προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες στη διεύθυνση που θα δηλώσουν.
Στη συνέχεια θα μπορούν να φορτίσουν τις κάρτες σε όποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα επιθυμούν.
Σημειώνεται ότι ο Ανοικτός φάκελος που θα προσκομίζουν οι πολίτες στα όλα τα εκδοτήρια του δικτύου πρέπει να περιλαμβάνει:
1. Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου
Κλείσιμο
2. Φωτοτυπία εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ
3. Φωτοτυπία του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017 ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017.
4. Εκτύπωση της Αίτησης – QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr)
Εξωτερικά του φακέλου θα αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας). Η διαδικασία αυτή θα συμβάλει στην ταχύτερη έκδοση και αντικατάσταση των σημερινών, περίπου 300 χιλιάδων χάρτινων καρτών, που χρησιμοποιούν οι πολίτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.