Στη... βάση τους επέστρεψαν οι Κρητικοί, οι οποίοι παρέμειναν για δύο εβδομάδες επί ολλανδικού εδάφους, όπου ο Τζενάρο Γκατούζο έβαλε τα πρώτα... λιθαράκια για το χτίσιμο της ομάδας της νέας σεζόν.
Με την άφιξη της αποστολής στο αεροδρόμιο «Ν.Καζατζάκης» μίλησε μεταξύ άλλων ο Αμπντούλ Ραζάκ, τονίζοντας ότι θα είναι έτοιμος για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
«Η ομάδα προέρχεται από μια καλή χρονιά τερματίζοντας πέρυσι στην έκτη θέση. Ο μάνατζερ μου, μού έδωσε την ευκαιρία να έλθω και να παίξω στον ΟΦΗ και θα δώσω το καλύτερο. Θα δουλέψω σκληρά και πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος», ανέφερε στους εκπροσώπους του Τύπου το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ.
Διαβάστε περισσότερα στο
gazzetta