Ποιος φοβάται τον «Γουίνι το αρκουδάκι»; Προφανώς η κινεζική κυβέρνηση, αφού η υπηρεσία λογοκρισίας απαγόρευσε την προβολή του Christopher Robin, μιας νέας κινηματογραφικής μεταφοράς της πολυαγαπημένης ιστορίας του A.A. Milne με τον χαριτωμένο παιδικό ήρωα.
Σύμφωνα με τον Guardian, ο χαρακτήρας του «Winnie the Pooh» έχει επιστρατευθεί από πολλούς χρήστες των social media στην Κίνα που τον χρησιμοποιούν για να κοροϊδέψουν τον πρόεδρό τους, Σι Τζινπίνγκ. Μπορεί η σύγκριση του χοντρούλη αρκούδου με τον Κινέζο πρόεδρο να θεωρείται από πολλούς πολίτες της Κίνας αστεία, ωστόσο η επίσημη κυβέρνηση δεν φαίνεται να διασκεδάζει με τα δεκάδες meme που έχουν κατακλύσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όλα ξεκίνησαν ότι ο Σι επισκέφθηκε τις ΗΠΑ το 2013. Μια φωτογραφία του Κινέζου προέδρου με τον Ομπάμα, που τους έδειχνει να περπατούν πλάι πλάι, αποτέλεσε αφορμή για συγκρίσεις με το «δίδυμο» του Γουίνι και του Τίγρη, λόγω της διαφοράς στην κορμοστασιά τους.
Η ομοιότητα του Σι με το αρκουδάκι τράβηξε ξανά την προσοχή το 2014, σε μια συνάντηση που είχε ο Κινέζος πρωθυπουργο με τον Ιάπωνα Σίνζο Άμπε. Αυτή τη φορά, το δίδυμο της σύγκρισης ήταν ο Γουίνι και ο απαισιόδοξος φίλος του, το γαϊδουράκι.
Κλείσιμο
Καθώς τα meme πλήθαιναν στο διαδίκτυο, οι Αρχές λογοκρισίας της χώρας άρχισαν να διαγράφουν με λύσσα όλες τις σχετικές αναρτήσεις, αλλά και να «μπλοκάρουν» όλες τις αμερικανικές εκπομπές που έκαναν αναφορά στην «ευαισθησία» του κινέζου προέδρου σε αυτού του είδους την άκακη καζούρα.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι το Christopher Robin δεν είναι η μόνη αμερικανική ταινία που απορρίφθηκε φέτος από την κινεζική κυβέρνηση. Η Κίνα επιτρέπει την προβολή μόλις 34 ξένων ταινιών ετησίως στους κινηματογράφους της, πράγμα που σημαίνει ότι πολλά blockbuster αλλά και οικογενειακές ταινίες του Χόλιγουντ τρώνε «πόρτα» με συνοπτικές διαδικασίες.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.