Σε ενέργειες για να ανακτήσει το κύρος της προχώρησε η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Intermarche, μετά το χάος που προκάλεσε η έκπτωση 70% στα βαζάκια της Nutella, στα τέλη Ιανουαρίου.
Στα καταστήματα επικράτησε πανικός, αφού οι πελάτες έκαναν ό,τι μπορούσαν για να αγοράσουν τη μεγάλη συσκευασία του προϊόντος 1,41 ευρώ, έναντι 4,50 ευρώ που είναι η κανονική τιμή του.
«Έχουμε τώρα υποχρέωση να σταματήσουμε τις προωθητικές ενέργειες με μειώσεις 70% στις τιμές», δήλωσε ο διευθυντής της Intermarche Τιερί Κοτιγιάρ μιλώντας στην εφημερίδα Journal du Dimanche. Μετά το περιστατικό, η Επιτροπή Ανταγωνισμού διέταξε έρευνα για τη νομιμότητα της προσφοράς, δεδομένων και των ιδιαίτερα αυστηρών νόμων στη Γαλλία για τις εκπτώσεις, ενώ την Τετάρτη κατατέθηκε σχετικό νομοσχέδιο.
«Σταματήστε τις προωθητικές ενέργειες»
Ο υπουργός Οικονομίας της Γαλλίας Μπρουνό Λε Μέρ ζήτησε από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να σταματήσει αυτού του είδους τις προωθητικές ενέργειες.
Άλλωστε, βίντεο που κυκλοφόρησαν στα social media και έδειξαν τη φρενίτιδα ανάγκασαν την εταιρεία να ζητήσει συγνώμη από τους πελάτες της.