Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Koμισιόν: Ζητά από τα κράτη-μέλη περαιτέρω έρευνες για το σκάνδαλο Volkswagen
Koμισιόν: Ζητά από τα κράτη-μέλη περαιτέρω έρευνες για το σκάνδαλο Volkswagen
Ζήτησε από τις κυβερνήσεις «να διευρύνουν τις έρευνες για να διαπιστωθούν πιθανές παραβιάσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας»
Να διευρύνουν τις έρευνες για πιθανές παραβιάσεις αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων καλεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τα 28 κράτη-μέλη της ΕΕ, έπειτα από το σκάνδαλο της Volkswagen.
Η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων στην Ευρώπη παραδέχθηκε τον Σεπτέμβριο ότι είχε χειραγωγήσει τις δοκιμές για τις εκπομπές ρύπων σε ντιζελοκίνητα οχήματα στις ΗΠΑ προκειμένου να συγκαλύψει το επίπεδο των εκπομπών οξειδίων του αζώτου που είναι επιβλαβή για την υγεία.
Το σκάνδαλο έλαβε μεγαλύτερες διαστάσεις όταν η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι είχε υποεκτιμήσει την κατανάλωση καυσίμου -και κατά συνέπεια τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα- σε περίπου 800.000 οχήματα.
Σε επιστολή της στα κράτη-μέλη στην οποία είχε πρόσβαση το Reuters, η Επιτροπή ανέφερε ότι είχε γνώση παρατυπιών αναφορικά με τις τιμές διοξειδίου του άνθρακα και ότι ζητούσε την στήριξη των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων «για να ανακαλύψει πώς και γιατί θα μπορούσε να συμβεί αυτό».
Η Επιτροπή ανέφερε ότι είχε ήδη έλθει σε επαφή με την γερμανική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας (KBA), που είναι υπεύθυνη για να αξιολογήσει τη συμμόρφωση των νέων τύπων αυτοκινήτου, και ότι θα έθιγε το θέμα σε συνάντηση με άλλες εθνικές αρχές αργά χθες στις Βρυξέλλες.
Εκπρόσωπος της Κομισιόν επιβεβαίωσε την επιστολή, προσθέτοντας ότι η Επιτροπή ζήτησε από τις κυβερνήσεις «να διευρύνουν τις έρευνες για να διαπιστωθούν πιθανές παραβιάσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας».
Η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων στην Ευρώπη παραδέχθηκε τον Σεπτέμβριο ότι είχε χειραγωγήσει τις δοκιμές για τις εκπομπές ρύπων σε ντιζελοκίνητα οχήματα στις ΗΠΑ προκειμένου να συγκαλύψει το επίπεδο των εκπομπών οξειδίων του αζώτου που είναι επιβλαβή για την υγεία.
Το σκάνδαλο έλαβε μεγαλύτερες διαστάσεις όταν η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι είχε υποεκτιμήσει την κατανάλωση καυσίμου -και κατά συνέπεια τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα- σε περίπου 800.000 οχήματα.
Σε επιστολή της στα κράτη-μέλη στην οποία είχε πρόσβαση το Reuters, η Επιτροπή ανέφερε ότι είχε γνώση παρατυπιών αναφορικά με τις τιμές διοξειδίου του άνθρακα και ότι ζητούσε την στήριξη των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων «για να ανακαλύψει πώς και γιατί θα μπορούσε να συμβεί αυτό».
Η Επιτροπή ανέφερε ότι είχε ήδη έλθει σε επαφή με την γερμανική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας (KBA), που είναι υπεύθυνη για να αξιολογήσει τη συμμόρφωση των νέων τύπων αυτοκινήτου, και ότι θα έθιγε το θέμα σε συνάντηση με άλλες εθνικές αρχές αργά χθες στις Βρυξέλλες.
Εκπρόσωπος της Κομισιόν επιβεβαίωσε την επιστολή, προσθέτοντας ότι η Επιτροπή ζήτησε από τις κυβερνήσεις «να διευρύνουν τις έρευνες για να διαπιστωθούν πιθανές παραβιάσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας».
«Κινδυνεύει η δημόσια εμπιστοσύνη. Χρειαζόμαστε όλα τα γεγονότα πάνω στο τραπέζι και την αυστηρή εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας», δήλωσε η εκπρόσωπος.
Οι δοκιμές οχημάτων στην ΕΕ τελούν υπό την εποπτεία των εθνικών αρχών με την εφαρμογή των κανονισμών να εναπόκεται σε κάθε κράτος-μέλος.
Αυτή η πρακτική έχει δεχθεί επικρίσεις από τους περιβαλλοντολόγους καθώς οι δοκιμές στο δρόμο έχουν κατ’ επανάληψη δείξει ότι τα οχήματα εκπέμπουν περισσότερους ρύπους σε σχέση με τις εργαστηριακές δοκιμές.
Η επιτροπή με την επιστολή, που φέρει ημερομηνία 5 Νοεμβρίου και που υπογράφεται από την Επίτροπο Βιομηχανίας Ελζμπιέτα Μπιενκόφσκα και τον Επίτροπο Κλίματος και Ενέργειας Μιγκέλ Αρίας Κανεέτε, ζητά να ενημερωθεί έως τα τέλη του μήνα για «αποδεικτικά στοιχεία ή πληροφορίες σχετικά με πιθανές παρατυπίες που σχετίζονται με την πιστοποίηση των τιμών για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα».
«Ανάλογα με την περίπτωση, πόσα από τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν προσφάτως στη χώρα σας τα ημερολογιακά έτη 2012, 2013 και 2014 πιθανόν επηρεάστηκαν;», ερωτά η Επιτροπή.
Οι δοκιμές οχημάτων στην ΕΕ τελούν υπό την εποπτεία των εθνικών αρχών με την εφαρμογή των κανονισμών να εναπόκεται σε κάθε κράτος-μέλος.
Αυτή η πρακτική έχει δεχθεί επικρίσεις από τους περιβαλλοντολόγους καθώς οι δοκιμές στο δρόμο έχουν κατ’ επανάληψη δείξει ότι τα οχήματα εκπέμπουν περισσότερους ρύπους σε σχέση με τις εργαστηριακές δοκιμές.
Η επιτροπή με την επιστολή, που φέρει ημερομηνία 5 Νοεμβρίου και που υπογράφεται από την Επίτροπο Βιομηχανίας Ελζμπιέτα Μπιενκόφσκα και τον Επίτροπο Κλίματος και Ενέργειας Μιγκέλ Αρίας Κανεέτε, ζητά να ενημερωθεί έως τα τέλη του μήνα για «αποδεικτικά στοιχεία ή πληροφορίες σχετικά με πιθανές παρατυπίες που σχετίζονται με την πιστοποίηση των τιμών για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα».
«Ανάλογα με την περίπτωση, πόσα από τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν προσφάτως στη χώρα σας τα ημερολογιακά έτη 2012, 2013 και 2014 πιθανόν επηρεάστηκαν;», ερωτά η Επιτροπή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα