Ένα ασυνήθιστο περιστατικό σημειώθηκε στο Βέρνον του Κονέκτικατ των ΗΠΑ, όταν ένας άνδρας 40 ετών παγιδεύτηκε σε τσουλήθρα σε προαύλιο δημοτικού σχολείου, κινητοποιώντας άμεσα τις αρχές.
Όλα έγιναν απόγευμα της 16ης Αυγούστου, λίγο μετά τις 16:30, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Βέρνον, η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης και η Αστυνομία της πόλης κλήθηκαν στο Δημοτικό Σχολείο Northeast, όταν ο 40χρονος βρέθηκε εγκλωβισμένος μέσα στην τσουλήθρα.
Οι πρώτες δυνάμεις που έφτασαν στο σημείο εντόπισαν τον 40χρονο σφηνωμένο με το κεφάλι προς τα κάτω στο μεσαίο τμήμα της σωληνωτής τσουλήθρας. Λόγω της δύσκολης θέσης του και των υψηλών θερμοκρασιών, ο άνδρας παρουσίαζε έντονη δυσφορία και του χορηγήθηκε οξυγόνο.
Δείτε φωτογραφίες:
Οι πρώτες δυνάμεις που έφτασαν στο σημείο εντόπισαν τον 40χρονο σφηνωμένο με το κεφάλι προς τα κάτω
Λόγω της δύσκολης θέσης και των υψηλών θερμοκρασιών, παρουσίαζε έντονη δυσφορία και του χορηγήθηκε οξυγόνο
Μετά από περίπου τριάντα λεπτά, ο άνδρας απεγκλωβίστηκε με ασφάλεια
Σύμφωνα με το Fox News, οι πυροσβέστες χρειάστηκε να αποσυναρμολογήσουν το κάτω μέρος της κατασκευής, κόβοντάς το στα δύο ώστε να φτάσουν στον εγκλωβισμένο. Μετά από περίπου τριάντα λεπτά, ο άνδρας απεγκλωβίστηκε με ασφάλεια. Παρά την ταλαιπωρία που υπέστη, αρνήθηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για περαιτέρω εξέταση.
Το συμβάν προσέλκυσε μεγάλο ενδιαφέρον στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου η σχετική ανάρτηση έγινε γρήγορα viral.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.