Η Κίνα αναφέρει ότι δεν έχει εντοπίσει κανένα νέο ή ασυνήθιστο παθογόνο που να συνδέεται με την αύξηση των κρουσμάτων πνευμονικών νόσων στο βόρειο τμήμα της, ανακοίνωσε σήμερα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, αφότου ζήτησε λεπτομερείς πληροφορίες από το Πεκίνο.
«Οι κινεζικές αρχές δήλωσαν ότι δεν έχει ανιχνευθεί κανένα νέο ή ασυνήθιστο παθογόνο, ούτε ασυνήθιστες κλινικές ενδείξεις, συμπεριλαμβανομένου του Πεκίνου και της Λιαονίνγκ, αλλά μόνο η γενική αύξηση του αριθμού κρουσμάτων αναπνευστικών ασθενειών που οφείλονται σε γνωστά παθογόνα», δήλωσε ο ΠΟΥ σε δελτίο Τύπου.
Από τα μέσα Οκτωβρίου, ο ΠΟΥ μελετά τα δεδομένα των κινεζικών συστημάτων παρακολούθησης που δείχνουν σημαντική αύξηση των αναπνευστικών ασθενειών μεταξύ των παιδιών στη βόρεια Κίνα.
Ανέφερε ότι είχε υποβάλει επίσημο αίτημα στο Πεκίνο για περισσότερα στοιχεία, αλλά η κινεζική κυβέρνηση δεν έκανε κανένα επίσημο σχόλιο σήμερα.
Ο ΠΟΥ ανακοίνωσε ότι οργανώθηκε τηλεδιάσκεψη σήμερα με το Κινεζικό κέντρο ελέγχου και πρόληψης νοσημάτων και το Νοσοκομείο Παίδων του Πεκίνου, με τη βοήθεια της Εθνικής Επιτροπής Υγείας.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνιστά στον κινεζικό λαό να τηρεί τα «μέτρα που στοχεύουν στη μείωση του κινδύνου αναπνευστικής νόσου».
Συνιστάται ήδη κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 και γενικότερα κατά τη διάρκεια των επιδημιών, ο εμβολιασμός, η απομάκρυνση από τους ασθενείς, η απομόνωση σε περίπτωση συμπτωμάτων, η διενέργεια τεστ και η περίθαλψη εάν χρειαστεί, όπως και η χρήση μάσκας.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους στις 13 Νοεμβρίου, οι κινεζικές αρχές απέδωσαν αυτή την αύξηση των αναπνευστικών ασθενειών στην εγκατάλειψη φέτος των υγειονομικών περιορισμών κατά της Covid και στην κυκλοφορία γνωστών παθογόνων παραγόντων.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.