Πιάνουν τόπο οι όποιες προσπάθειες της 54χρονης Κάρλα Μπρούνι να παραμένει... μοντέλο σε αντίθεση με τον σύζυγό της,Νικολά Σαρκοζί, ο οποίος, έχει λίγα παχάκια στη μέση.
Ο φακός απαθανάτισε το ζεύγος Σαρκοζί στην Ίμπιζα σε τρυφερές στιγμές απολαμβάνοντας τον έρωτά του εν πλω, γράφει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail».
Σαρκοζί και Μπρούνι χαλαρώνουν σε γιοτ, στα ανοικτά των Βαλεαρίδων Νήσων και όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα, συνεχίζουν τις διακοπές τους αφότου επισκέφθηκαν τη χώρα μας απολαμβάνοντας την ελληνική φιλοξενία.
Ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας εθεάθη σε πολυτελές γιοτ χωρίς μπλούζα με βερμούδα να απολαμβάνει τον ήλιο με την κάμερα να εστιάζει στα λίγα παραπανίσια κιλά που έχει γύρω από τη μέση, αν και κάνει συχνά τζόκινγκ για να είναι σε «φόρμα».
Κλείσιμο
Από την πλευρά της, η Κάρλα Μπρούνι κάνει δύο ώρες γυμναστική την ημέρα για να διατηρεί σε άριστη κατάσταση την σιλουέτα της.
Σαρκοζί και Κάρλα επισκέφθηκαν το εστιατόριο Moli de Sal στην παραλία Illetes στο νησί Formentera, με μία βάρκα να τους μεταφέρει στην ξηρά.
Πάντως, ο Σαρκοζί έδειχνε μια χαρά για την ηλικία του. Ωστόσο δίπλα στη σύζυγό του, οι σωματικές του ατέλειες φαίνονταν πιο έντονες.
Ο ίδιος πάντως εκτός τις βουτιές στα καταγάλανα νερά της περιοχής απολάμβανε τα φιλιά και τις αγκαλιές της Κάρλα.
Πρόσφατα , η πρώην «Πρώτη Κυρία» της Γαλλίας αποκάλυψε ότι ακολουθεί καθημερινά ένα αυστηρό πρόγραμμα με ελλειπτικό ποδήλατο, pilateς και άλλες ασκήσεις προκειμένου να διατηρήσει την αψεγάδιαστη σιλουέτα της.
Ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας και η Κάρλα Μπρούνι, πρώην μοντέλο και τραγουδίστρια, παντρεύτηκαν το 2008 στο Παρίσι και αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες που έχει ανεβάσει στην ιστοσελίδα της η «Daily Mail», παραμένουν τρελά ερωτευμένοι...
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.