Το Νόμπελ Οικονομίας έπιασε στον ύπνο τους δύο νικητές του - Δείτε πώς έμαθαν τα ευχάριστα
Κάμερα στο κουδούνι του Πολ Μίλγκρομ κατέγραψε το αστείο περιστατικό
Κυριολεκτικά στον ύπνο έπιασε η απονομή του Νόμπελ Οικονομίας τους δύο Αμερικανούς στους οποίους δόθηκε τη Δευτέρα.
Ενώ, δηλαδή, τα μέλη της επιτροπής της Βασιλικής Ακαδημίας Επιστημών της Σουηδίας ανακοίνωνε την απόφασή της να απονείμει στους Πολ Μίλγκρομ και Μπομπ Γουίλσον το Νόμπελ Οικονομίας, οι δύο Αμερικανοί επιστήμονες κοιμόντουσαν βαθιά στα κρεβάτια τους στο Στάντφορντ της Καλιφόρνια.
Κάποια στιγμή τα μέλη της επιτροπής κατάφεραν να εντοπίσουν τον Γουίλσον ο οποίος πήγε με τις πυτζάμες στο σπίτι του γείτονά του, Μίλγκρομ, για να του πει τα ευχάριστα.
Το σκηνικό καταγράφηκε, μάλιστα, και σε βίντεο με τον Γουίλσον να ανακοινώνει την απόφαση των Σουηδών - αλλά και το βραβείο του 1 εκατ. δολαρίων που τη συνοδεύει - στον συνάδελφό του.
«Πολ» ακούγεται να λέει πολλές φορές ο Γουίλσον μέχρι ο Μίλγκρομ να απαντήσει. «Πολ είμαι ο Μπομπ Γουίλσον. Κέρδισες το Νόμπελ. Και προσπαθούν να σε βρουν. Αλλά δεν μπορούνε. Φαίνεται ότι δεν έχουν το τηλέφωνό σου» συνέχισε ο Γουίλσον.
«Αλήθεια το κέρδισα; Ουάου. Οκ» απαντά ο έτερος Αμερικανός νομπελίστας.
Κλείσιμο
«Θα απαντήσεις, όμως, στο τηλέφωνό σου; Τους το δώσαμε» παρεμβαίνει γελώντας η σύζυγος του Γουίλσον.
Σύμφωνα, μάλιστα, με το πανεπιστήμιο του Στάντφορντ παρόμοια ήταν και η αντίδραση του Γουίλσον, ο οποίος όταν χτύπησε το τηλέφωνό του, το έβγαλε από την πρίζα! Έτσι τελικά τα μέλη της σουηδικής επιτροπής κάλεσαν τη σύζυγό του.
Το Νόμπελ Οικονομίας δόθηκε στους δύο Αμερικανούς οικονομολόγους «για τις βελτιώσεις στη θεωρία των δημοπρασιών και στις εφευρέσεις τους στις νέες μορφές δημοπρασίας».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.