Υπουργείο Υγείας: Παράταση στο ψηφιακό κλείσιμο ιατρικών ραντεβού από τους πολίτες
Οι γιατροί καταγγέλλουν ότι η πλατφόρμα finddoctors.gov.gr είναι προσαρμοσμένη στο δημόσιο σύστημα υγείας και δε λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες λειτουργίας ενός ιδιωτικού ιατρείου
Μαρία-Νίκη Γεωργαντά
Οι διαμαρτυρίες των ιατρικών συλλόγων για το νέο σύστημα ραντεβού σε ιδιώτες γιατρούς «έπιασαν τόπο», με τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη να δέχεται το αίτημα για παράταση ενός μήνα στην υποχρεωτική εφαρμογή του.
Οι γιατροί δηλώνουν πως το σύστημα δεν τους εξυπηρετεί ενώ βασικά – και ίσως πιο ουσιώδη σε σχέση με τη χρήση της πλατφόρμας – προβλήματα είναι το ύψος αποζημίωσης των συμβεβλημένων με τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) γιατρών, όπως και η διαδικασία συμβάσεων που είναι «κολλημένη» στο 2012 και «κλειστή» με όσους συμβλήθηκαν πριν από 13 χρόνια.
Η αρχική ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ ανέφερε πως η έναρξη του υποχρεωτικού ψηφιακού προγραμματισμού ραντεβού σε ιδιώτες γιατρούς θα ξεκινούσε την 1η Φεβρουαρίου. Μετά από παρεμβάσεις των ενώσεων που εκπροσωπούν τους γιατρούς, έγινε γνωστό από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών (ΙΣΑ) πως θα δοθεί παράταση ενός μήνα, ήτοι η υποχρεωτική λειτουργία της πλατφόρμας θα ξεκινήσει την 1η Μαρτίου. Η παράταση δόθηκε μετά από προφορική διαβεβαίωση του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, στον ΙΣΑ.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.