Τόνια Σωτηροπούλου: πρόσωπο - πρότυπο στην Times Square

Τόνια Σωτηροπούλου: πρόσωπο - πρότυπο στην Times Square

Η Τόνια Σωτηροπούλου, το πρόσωπο με τις καθαρές γραμμές, τις αρμονικές αναλογίες και την υγιή όψη φωτίζει τα billboards της Times Square στη Νέα Υόρκη και δίνει το μέτρο της αληθινής, ανεπιτήδευτης ομορφιάς, για την διεθνή καμπάνια της Dr. Age στην Αμερική.

tonia1

Sponsored Content

Στο γοητευτικό πρόσωπο της Τόνιας Σωτηροπούλου με τις συμμετρικές αναλογίες, που δεν αποτυπώνει απλά την ομορφιά όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα, η δημιουργική ομάδα της Dr. Age στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη βρήκε μία από τις «εκπροσώπους» της φιλοσοφίας του brand.

TimesSquare


Clean Beauty - Γιατί ξεχωρίζει
Η «καθαρή ομορφιά» είναι το τελευταίο και πιο δυναμικό trend στη βιομηχανία των καλλυντικών που κερδίζει συνεχώς έδαφος, χάρη στις αγνές φόρμουλες των προϊόντων με συστατικά και διαδικασίες παραγωγής που τις χαρακτηρίζει το ηθικό τους αποτύπωμα στην υγεία και, πάνω απ’ όλα, στο περιβάλλον. Η Dr. Age, ένα από τα πιο δυναμικά brand στη μετά-covid εποχή, ακολουθώντας πιστά τις αρχές του παγκόσμιου πλέον κινήματος του Clean Beauty, δημιουργεί ήδη από το ξεκίνημά της προϊόντα με όσο πιο καθαρά και ασφαλή ενεργά συστατικά φιλικά προς την επιδερμίδα, με απόλυτο σεβασμό στην αειφορία και την προστασία του περιβάλλοντος και πάνω απ’ όλα εχθρικά σε κάθε κλινική δοκιμή και πείραμα σε ζώα.

175776522_361472321918616_15810717239382514_n
Κλείσιμο


Ακολουθώντας την Τόνια Σωτηροπούλου στο Instagram καταλαβαίνουμε ότι ο τρόπος ζωής της ταιριάζει απόλυτα με όσα προτείνει η Dr. Age. Υγιεινή διατροφή, νέες καθημερινές συνήθειες, αγάπη στα ζώα. «Σε έναν κόσμο που άλλαξε και που αλλάζει καθημερινά, καθένας από μας πρέπει να προσαρμόζεται και να δημιουργεί νέες συνήθειες πιο υγιεινές, πιο κοντά στη φύση και πιο κοντά στον εαυτό του. Η ψυχική και πνευματική υγεία είναι το ίδιο σημαντική με την σωματική υγεία και αυτό αποτυπώνεται στην εικόνα μας» επισημαίνει και συνεχίζει: «Όταν μου πρότειναν να φωτογραφηθώ για την Αμερική δέχτηκα χωρίς κανένα δισταγμό, γιατί κατάλαβα ότι δεν ήταν μια καμπάνια beauty σαν αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μέχρι τώρα. Η Dr.Age δημιουργεί εικόνες που αφορούν την υγεία, εικόνες που δεν παραπέμπουν σε φτιασιδωμένα, ψεύτικα πρόσωπα, αλλά στοχεύουν στην ομορφιά της υγείας του δέρματος, ανεξάρτητα από φύλο, χρώμα, ιδιαιτερότητες για αυτό και η φωτογράφισή μου είναι τελείως διαφορετική από αυτή που θα περίμενε κάποιος να δει».


Dr.Age: Minimum intervention, maximum effect

banner_1_mobile

Πρόκειται για ένα καινοτόμο brand που υιοθετεί εφαρμογές της πλαστικής χειρουργικής στην περιποίηση. H ομάδα έρευνας και ανάπτυξης του brand, οι άνθρωποι δηλαδή του R&D, σχεδιάζει και δημιουργεί καλλυντικές συνθέσεις που αντιμετωπίζουν τα διαφορετικά χαρακτηριστικά και ανάγκες κάθε περιοχής του προσώπου με υπερστοχευμένα προϊόντα, ξεχωριστά για κάθε τριτημόριο του προσώπου.
Η Dr.Age εισάγει μια νέα αντίληψη στην περιποίηση και για να επιτύχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, εστιάζει σε κάθε λεπτομέρεια ξεχωριστά με την ακρίβεια ενός πλαστικού χειρουργού. Ακολουθεί το “rule of thirds”, τον κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας «κανόνα των τριτημορίων» και προτείνει εξατομικευμένες λύσεις.

RuleOfThirds

Σύμφωνα με αυτόν, το πρόσωπο διαιρείται οριζόντια σε 3 ζώνες:

• Άνω τριτημόριο, από τη γραμμή των μαλλιών έως το άνω βλέφαρο
• Μέσο τριτημόριο, από το κάτω βλέφαρο έως το άνω χείλος
• Κάτω τριτημόριο, από το πάνω χείλος έως τη γραμμή του σαγονιού

Οι συνθέσεις που αναπτύσσει η επίλεκτη ομάδα ειδικών της Dr.Age, απαντούν σε συγκεκριμένα προβλήματα και ανάγκες του δέρματος κάθε τριτημορίου, αλλά και ολόκληρου του προσώπου, αξιοποιώντας συστατικά υπερστοχευμένης δράσης και υψηλής απόδοσης που διορθώνουν σημάδια γήρανσης και ατέλειες.

Για παράδειγμα, αν λεπτές γραμμές και ρυτίδες αρχίζουν να διαγράφονται στο μέτωπο η Dr. Age συστήνει τα εξειδικευμένα καλλυντικά που ενδυναμώνουν και ενισχύουν την αντοχή της επιδερμίδας στην καθημερινή… ταλαιπωρία από την υπερκινητικότητα της περιοχής.

UperThird_DrAge

Αν, πάλι, είναι εμφανή τα πρώτα σημάδια της χαλάρωσης στο κάτω τριτημόριο του προσώπου, στην Dr. Age υπάρχουν προϊόντα με ενεργά συστατικά που αντιμετωπίζουν την απώλεια σφριγηλότητας στο σημείο με ιδιαίτερα εντυπωσιακά αποτελέσματα.

3Dcontour

Τα καλλυντικά της Dr.Age είναι διαθέσιμα online στο e-shop: www.doctor-age.com, στις Η.Π.Α., στον Καναδά και στο Μεξικό μέσω της Amazon, ενώ στην Ελλάδα τα αντιπροσωπεύει η Pharmaserve-Lilly και η διανομή γίνεται από επιλεγμένους πλαστικούς χειρουργούς και δερματολόγους, καθώς και από τη SYMMETRIA.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης