Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να… «ζεις» στο ίντερνετ

Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να… «ζεις» στο ίντερνετ

Όλα όσα έγιναν στο «Grow Your Business» που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στη θρακική πόλη από την COSMOTE -  Η γνωριμία των επιχειρηματιών του τόπου με τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να… «ζεις» στο ίντερνετ
Ένα βήμα πιο κοντά στον ψηφιακό κόσμο και τις αμέτρητες δυνατότητες που προσφέρει για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, ήρθε η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης. Οι κάτοικοι της θρακικής πόλης έδωσαν δυναμικό «παρών» στο συνέδριο «Grow Your Business» που διοργάνωσε η COSMOTE την περασμένη Δευτέρα, δείχνοντας ότι παρά το γεγονός ότι η τοπική επιχειρηματική κοινότητα βρίσκεται σε επίπεδα γνωριμίας με τον λεγόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό, η περιέργεια και η διάθεσή της για πιο ενεργή συμμετοχή στις εξελίξεις, παραμένει ζωντανή.

Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να… «ζεις» στο ίντερνετ


Οι θέσεις στην αίθουσα του Ramada Plaza καλύφθηκαν στο σύνολό τους από την έναρξη του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, επιβεβαιώνοντας τη θέση των στελεχών της COSMOTE, ότι η ψηφιακή εποχή δεν αφορά μόνο στην καθημερινότητα της Αθήνας, αλλά ολόκληρης της χώρας. Ο επικεφαλής του Enterprise, Business Marketing & CRM του Ομίλου ΟΤΕ, Θάνος Φαλάγγας, εξήγησε αυτή τη θέση με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο: «Οι νέες τεχνολογίες δεν συμβάλλουν μόνο στην ανάπτυξη της οικονομίας, αλλά και στον εκδημοκρατισμό της κοινωνίας». Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, το Grow Your Business ταξιδεύει δωρεάν εδώ και τρία χρόνια στην Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τη διάνθιση όλων των ανθρώπινων ιδεών -καινοτόμων και παραδοσιακών- ανεξάρτητα από τη γεωγραφική τους θέση.

«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα πάνω και πίσω από όλα. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένα θαυμαστό πράγμα» τόνισε ο κ. Φαλάγγας στον διάλογό του με τους μικροεπιχειρηματίες της Αλεξανδρούπολης, σημειώνοντας όμως ότι δεν αρκεί μόνο μια ιδέα για να επιτευχθεί ο στόχος. Η τεχνολογία, κατά τον ίδιο, αποτελεί κομβικό παράγοντα για να γίνει η ιδέα πραγματικότητα, να βρει απήχηση στο επιχειρηματικό περιβάλλον και να αντέξει στο χρόνο. Χαρακτήρισε μάλιστα τα τεχνολογικά εργαλεία ως «περιουσία» του επιχειρηματία, καθώς «βοηθούν στην προσέλκυση του σωστού κοινού, στην οργάνωση και στη λήψη κατάλληλων αποφάσεων. Σε έναν ωκεανό από δεδομένα μπορούν να λειτουργήσουν, έτσι ώστε να χτιστεί η απαραίτητη σχέση με τον πελάτη», ανέφερε. 
Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να… «ζεις» στο ίντερνετ
Ο επικεφαλής του Enterprise, Business Marketing & CRM του Ομίλου ΟΤΕ, Θάνος Φαλάγγας
Ορμώμενος από την πολύχρονη εμπειρία του σε θέσεις ευθύνης στον Όμιλο ΟΤΕ, που από εταιρεία τηλεπικοινωνιών εξελίχθηκε ταχεία σε εταιρεία τεχνολογίας, ο κ. Φαλάγγας κάλεσε τους εργαζόμενους στον Έβρο να στρέψουν το βλέμμα τους στις νέες τεχνολογίες και να τις αντιμετωπίσουν ως σύμμαχο για να παραμείνουν βιώσιμοι και ανταγωνιστικοί. Άλλωστε, δεν χρειάζεται να είναι κανείς μεγάλος παίκτης για να ανταγωνιστεί ήδη δυνατά brands. Ανέφερε τα παραδείγματα της Nokia και της Kodak, ιστορικά brands που δεν αξιολόγησαν ορθά την τεχνολογική επανάσταση και κατέρρευσαν. Περιέγραψε τους όρους ΑΙ, Big Data, IOT και Cloud στην πραγματική χρήση τους και έδωσε tips προσέγγισης πελατών ανεξάρτητα από το είδος και το μέγεθος της επιχείρησης.

Στο άκρο της βορειοανατολικής Ελλάδας βρέθηκε και ο Μιχάλης Τσικνάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmos Sport Α.Ε., της εταιρείας που ξεκίνησε από τρία αδέλφια στο Ηράκλειο της Κρήτης και επεκτάθηκε –στη διάρκεια της κρίσης – σε όλη την Ελλάδα. Η φράση «Grow Your Business» δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερη εφαρμογή από την περίπτωση της Cosmos Sport και ο Τσικνάκης ταξίδεψε έως τον Έβρο για να μοιραστεί με τους επαγγελματίες του τόπου, το πώς μαζί με τα αδέλφια του μετασχημάτισαν το κατάστημα που ίδρυσε ο πατέρας τους στη δεκαετία του ’80 σε ένα πολυκαναλικό εγχείρημα, που συνδυάζει και αλληλοϋποστηρίζει φυσικές και ψηφιακές πωλήσεις. Μίλησε για τη δύναμη της τόλμης να αντιμετωπίζεις την κρίση ως ευκαιρία και να πολλαπλασιάζεις τις πωλήσεις και την κερδοφορία σου. Για την ευελιξία που προφέρει η επένδυση στην τεχνολογία στο μετασχηματισμό μιας επιχείρησης και για τη δυνατότητα λήψης γρήγορων αποφάσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα η εταιρεία διατηρεί 27 καταστήματα σε όλη τη χώρα, απασχολεί σχεδόν 400 εργαζόμενους, υπερέχει στο e-commerce, πραγματοποιεί σχεδόν το μισό του τζίρου της online, ενώ δεν σταματά να στηρίζει την ψηφιακή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της.

Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να… «ζεις» στο ίντερνετ
Ο Μιχάλης Τσικνάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmos Sport Α.Ε.
Ο Βασίλης Βασιλειάδης, ιδρυτής της Vivid Vibes και σύμβουλος διαμόρφωσης εταιρικής κουλτούρας, έθεσε τα πλαίσια του επιχειρηματικού τρόπου σκέψης και ανέδειξε τη σημασία της ταυτότητας και του αποτυπώματος μιας εταιρείας στην αγορά. «Αν αύριο η επιχείρησή σας πάψει να υπάρχει, τι θα λείψει από τον κόσμο; Τι πρεσβεύετε; Και πάνω σε ποιες αξίες χτίζετε τη σχέση σας με το κοινό;». Με αυτές τις ερωτήσεις ξεκίνησε μια διαδραστική επικοινωνία με τους παρευρισκόμενους, κατά την οποία οι τελευταίοι προβληματίστηκαν δημιουργικά ως προς τις έννοιες «σκοπός», «αυθεντικότητα» και «συνέπεια», στο πεδίο δράσης τους. Το αποτέλεσμα ήταν να προκληθούν τα αισθητήρια όλων, σχετικά με τη στάση τους στην εν εξελίξει νέα πραγματικότητα.

Κλείσιμο
Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να… «ζεις» στο ίντερνετ
Ο Βασίλης Βασιλειάδης, ιδρυτής της Vivid Vibes και σύμβουλος διαμόρφωσης εταιρικής κουλτούρας
Η Άρτεμις Λαμπρινίδη, επικεφαλής του τμήματος Online Marketing & Social Media Section Manager του Ομίλου ΟΤΕ, μίλησε για τη δύναμη των social media στην digital εποχή, ανεξάρτητα από το budget που μπορεί να διαθέσει ο ενδιαφερόμενος. Αφιέρωσε χρόνο για να δείξει στους παρευρισκόμενους του σεμιναρίου πώς λειτουργεί το κάθε ψηφιακό κανάλι στην επικοινωνία με το κοινό, ποια είναι η επίδρασή τους στην ελληνική πραγματικότητα, πώς αξίζει να αξιοποιούνται και πώς να δημιουργούν δημοφιλές περιεχόμενο. «Στήστε σωστά την εικόνα σας προς τα έξω. Είναι προτιμότερο να βρίσκεστε σε ένα κανάλι όπως πρέπει, παρά να διατηρείτε λογαριασμούς σε όλα τα social media, χωρίς ουσιαστική επαφή με τον κόσμο» σημείωσε μεταξύ άλλων η ίδια.

Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να… «ζεις» στο ίντερνετ
Η Άρτεμις Λαμπρινίδη, επικεφαλής του τμήματος Online Marketing & Social Media του Ομίλου ΟΤΕ
Ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube στην Google Ελλάδος, Βουλγαρίας, Κύπρου και Μάλτας, ανέβηκε στη σκηνή του Grow Your Business και είπε τα πάντα γύρω από τη digital σχέση Google-επαγγελματιών: Πώς να αποκτήσεις διαφημιστικό χώρο στη Google. Πώς να δημιουργείς διαφημίσεις που στοχεύουν το κοινό σου και πώς να εμφανίζεσαι στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων της Google, όταν οι χρήστες αναζητούν κάτι σχετικό με την επιχείρησή σου. Πώς να σχεδιάζεις σωστές καμπάνιες, τι λέξεις-κλειδιά να χρησιμοποιείς και πώς να αναλύεις τα δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα του site σου, ώστε να κατανοήσεις τη συμπεριφορά του κοινού και να χαράσσεις καλύτερη στρατηγική. «Οι μαθηματικές ικανότητες μπορούν να αποδειχθούν πιο χρήσιμες από τη γνώση μάρκετινγκ» υπογράμμισε με νόημα. 

Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να… «ζεις» στο ίντερνετ
Ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube στην Google Ελλάδος, Βουλγαρίας, Κύπρου και Μάλτας

«Σκεφθείτε διαφορετικά. Ριζοσπαστικά. Πηγαίνετε κόντρα στο κατεστημένο» είπε ο Χρήστος Λάτος, Γενικός Διευθυντής της OgilvyOne Worldwide Athens, από το βήμα του Grow Your Business. Αφού παρουσίασε τεχνολογικές καινοτομίες που αλλάζουν τους κανόνες του επιχειρείν, ξενάγησε τους εργαζόμενους της Αλεξανδρούπολης στον κόσμο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης, και πρόβαλλε δημιουργικές και αποτελεσματικές καμπάνιες από το εξωτερικό.

Πληροφορίες για το εκπαιδευτικό σεμινάριο απο την COSMOTE  δείτε εδώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης