Πέντε «σκοτεινές» περιοχές της Σελήνης απέκτησαν κινεζικά ονόματα

moon

Η απόφαση έρχεται μετά την ιστορική πρώτη προσελήνωση σε αυτή την πλευρά του φεγγαριού, που έκανε η αποστολή Change 4 της Κίνας στις αρχές του έτους

Πέντε περιοχές της «σκοτεινής» (μη ορατής) πλευράς της Σελήνης, απέκτησαν επισήμως κινεζικές ονομασίες, σύμφωνα με απόφαση της Διεθνούς Ένωσης Αστρονομίας (ΔΕΑ).

Η απόφαση έρχεται μετά την ιστορική πρώτη προσελήνωση σε αυτή την πλευρά του φεγγαριού, που έκανε η αποστολή Change 4 της Κίνας στις αρχές του έτους.

Η ΔΕΑ ενέκρινε την ονομασία Στάτιο Τιανχέ για το σημείο προσελήνωσης του σκάφους Chang'e 4 στις 3 Ιανουαρίου, ένα όνομα που παραπέμπει στην αρχαία κινεζική ονομασία του γαλαξία μας, ο οποίος, σύμφωνα με την κινεζική παράδοση, ήταν ένας ουράνιος ποταμός που χώριζε δύο περιοχές.

Τρεις μικροί κρατήρες που σχηματίζουν ένα τρίγωνο γύρω από το σημείο της κινεζικής προσελήνωσης, πήραν τα ονόματα Τζίνιου, Χέγκου και Τιανζίν, που ήσαν τα ονόματα μυθικών χαρακτήρων στην κινεζική λαϊκή ιστορία «Ο γελαδάρης και η υφάντρα», καθώς επίσης υπήρξαν ονόματα αρχαίων κινεζικών αστερισμών από την εποχή της δυναστείας Χαν.

Η πέμπτη κινεζική ονομασία, Μονς Τάι, δόθηκε στην κεντρική κορυφή του μεγάλου κρατήρα φον Κάρμαν, εντός του οποίου έγινε η προσελήνωση, η οποία βρίσκεται σε απόσταση περίπου 46 χιλιομέτρων βορειοδυτικά από το σημείο που «πάτησε» η άκατος Chang'e 4. Σήμερα στην Κίνα υπάρχει βουνό με την ίδια ονομασία (Όρος Τάι) στην επαρχία Σαντόνγκ.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

zuk0

Νέα «τρύπα» στην ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων εκατοντάδων εκατομμυρίων χρηστών της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης - Οι κωδικοί πρόσβασης («passwords») είχαν αποθηκευτεί σε μορφή... plain text -δηλαδή, σε μορφή που δεν ήταν κρυπτογραφημένη, αλλά εύκολα αναγνώσιμη από 20.000 υπαλλήλους του Facebook

6
lena_granefelt-girls_with_a_computer_-916

Συνέντευξη του Christian Magnusson στο protothema.gr - Τι προτείνει για το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας - «Δεν πιστεύουμε ότι τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να βλάψουν τα παιδιά, ωστόσο μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή» προειδοποιεί ο διευθυντής Εκπαίδευσης του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας της Σουηδίας