Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Εριέττα Κούρκουλου:Εγκαίνια της μπουτίκ Lov!nk με φαν celebrities
Εριέττα Κούρκουλου:Εγκαίνια της μπουτίκ Lov!nk με φαν celebrities
Η μεγάλη στιγμή των εγκαινίων για την πρώτη μπουτίκ της φίρμας Lov!nK που δημιούργησε η ίδια η Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση έφτασε. Στο «The Mall Athens» η νεαρή σχεδιάστρια πιστοποιεί το αντισυμβατικό πνεύμα της υπογράφοντας τη δική της κολεξιόν, την οποία υποδέχονται με ενθουσιασμό κοινό και celebrities
Σχεδόν δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη χειμερινή της κολεξιόν και το όνειρό της έγινε πραγματικότητα: η εταιρεία Lov!nK της Εριέττας Κούρκουλου-Λάτση εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο «The Mall Athens». Oσοι έτυχε να βρίσκονται εκεί χθες Σάββατο είχαν την ευκαιρία να δουν την Εριέττα και τη Μαριάννα Λάτση να περιεργάζονται τις βιτρίνες της μπουτίκ. Γύρω τους δεκάδες ονόματα από τον χώρο του θεάματος και του τραγουδιού δοκίμαζαν ρούχα, προτού αποχωρήσουν κρατώντας τσάντες γεμάτες με τις δημιουργίες της νεαρής σχεδιάστριας.
Τα εγκαίνια της μπουτίκ «Lov!nK» δεν σκόπευαν απλώς για να κατακτήσουν την εφήμερη λάμψη και τον εντυπωσιασμό. Η εκδήλωση θα ταίριαζε στο Σόχο, στη λονδρέζικη πρωτοπορία της μόδας, καθώς το πνεύμα ήταν αυθεντικά νεανικό, αλλά και εκκεντρικό. Η Εριέττα Κούρκουλου δεν σκόπευε να φτιάξει «μία ακόμη μπουτίκ» στην Αθήνα, όπου πλεονάζουν οι σχεδιαστές και τα επώνυμα ενδύματα. Ηθελε να δημιουργήσει κάτι ιδιαίτερο και καινοτόμο, που να φέρει το δικό της προσωπικό στίγμα. Και αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές ήδη από τον ιδιόρρυθμο διάκοσμο της μπουτίκ: το πάτωμα θυμίζει άσφαλτο δημόσιου δρόμου, ενώ τα ρούχα δεν εκτίθενται πάνω σε κούκλες αλλά σε νεκροκεφαλές.
Τα εγκαίνια της μπουτίκ «Lov!nK» δεν σκόπευαν απλώς για να κατακτήσουν την εφήμερη λάμψη και τον εντυπωσιασμό. Η εκδήλωση θα ταίριαζε στο Σόχο, στη λονδρέζικη πρωτοπορία της μόδας, καθώς το πνεύμα ήταν αυθεντικά νεανικό, αλλά και εκκεντρικό. Η Εριέττα Κούρκουλου δεν σκόπευε να φτιάξει «μία ακόμη μπουτίκ» στην Αθήνα, όπου πλεονάζουν οι σχεδιαστές και τα επώνυμα ενδύματα. Ηθελε να δημιουργήσει κάτι ιδιαίτερο και καινοτόμο, που να φέρει το δικό της προσωπικό στίγμα. Και αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές ήδη από τον ιδιόρρυθμο διάκοσμο της μπουτίκ: το πάτωμα θυμίζει άσφαλτο δημόσιου δρόμου, ενώ τα ρούχα δεν εκτίθενται πάνω σε κούκλες αλλά σε νεκροκεφαλές.
Οι γνωρίζοντες λένε ότι «μία πολυμελής ομάδα ανθρώπων δούλεψε επί πολύ καιρό προκειμένου να ετοιμάσει το συγκεκριμένο project. Παρόλο που ο αρχικός στόχος ήταν το κατάστημα να ανοίξει με την έναρξη της σεζόν, δηλαδή το φθινόπωρο, τελικά έκριναν ότι δεν είχαν λόγο να κάνουν ένα τέτοιο βήμα εάν προηγουμένως δεν διασφαλιζόταν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Γι’ αυτό και τα εγκαίνια μετατέθηκαν για την περίοδο των εορτών». Οπως και να ’χει, τα ενδύματα της Lov!nK έχουν ήδη κινήσει το ενδιαφέρον και έχουν γίνει πολύ δημοφιλή -ακόμη και χωρίς μπουτίκ- κυρίως στους νέους. Στο σύντομο διάστημα που λειτουργεί οι διαδικτυακές πωλήσεις της Lov!nK είναι κάτι περισσότερο από ικανοποιητικές. Υπάρχουν ημέρες που οι δημιουργίες της Εριέττας Κούρκουλου πωλούνται με τέτοια ταχύτητα ώστε σε πολλά είδη προστίθεται η ετικέτα «sold out».
Xειμερινή κολεξιόν με 60 κομμάτια
Η πρώτη χειμερινή συλλογή της Εριέττας Κούρκουλου περιλαμβάνει 60 μοναδικά μοντέλα, από καθημερινά και casual -όπως φόρμες- έως μοδάτα βραδινά φορέματα με τούλι κ.λπ. Τα ρούχα διαθέτουν ιδιαίτερες γραμμές, είναι ραμμένα με υφάσματα επιλεγμένα ένα προς ένα, έχουν πρωτότυπες στάμπες που παραπέμπουν στα τατουάζ που τόσο αρέσουν στην Εριέττα, ενώ, όπως λέει και η ίδια με υπερηφάνεια, είναι όλα σχεδιασμένα και ραμμένα στην Ελλάδα. Απλά, προσιτά, αυθεντικά και κυρίως νεανικά, τα συγκεκριμένα ρούχα παρουσιάστηκαν στο κοινό πριν από μερικούς μήνες και έκτοτε έγιναν μόδα. Νεαροί καλλιτέχνες όπως η Demy, η Θωμαή Απέργη, η Ελένη Φουρέιρα, αλλά και ο Κώστας Μαρτάκης τα προτιμούν, λανσάροντάς τα με ενθουσιασμό σαν νέα μόδα στην πιο «ψαγμένη» νεολαία. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα η κόρη της Μαριάννας Λάτση είδε τις στυλιστικές δημιουργίες της να απογειώνονται και το όνομά της να συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο δημοφιλή των Ελλήνων designers. Ωστόσο, τα σχέδια της Εριέττας δεν σταματούν εδώ.
Παρόλο που έχει προτάσεις από το εξωτερικό, επί του παρόντος δεν επιθυμεί να διεθνοποιήσει τις δραστηριότητες της Lov!nK. Επιλέγει να κάνει ακόμη πιο ισχυρή την παρουσία της στην Ελλάδα, μεταθέτοντας για αργότερα την είσοδό της στην υπόλοιπη Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική. Εξάλλου, όσες και όσοι ενδιαφέρονται να γεμίσουν την ντουλάπα τους με δημιουργίες της Εριέττας το κάνουν ήδη με online αγορές.
Η χειμερινή κολεξιόν Lov!nK διατίθεται στο ευρύ κοινό στο ομώνυμο κατάστημα του «Τhe Μall», μια μπουτίκ που βρίσκεται σε περίοπτη θέση, λίγο μετά την είσοδο, στον πρώτο όροφο του κτιρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, τις πρώτες ημέρες πιθανώς θα βρίσκεται εκεί η ίδια η Εριέττα, εφόσον επιθυμία της νεαρής σχεδιάστριας είναι όχι μόνο να δουλέψουν όλα ρολόι, αλλά και να εισπράξει η ίδια προσωπικά τις πρώτες αντιδράσεις του κόσμου.
Xειμερινή κολεξιόν με 60 κομμάτια
Η πρώτη χειμερινή συλλογή της Εριέττας Κούρκουλου περιλαμβάνει 60 μοναδικά μοντέλα, από καθημερινά και casual -όπως φόρμες- έως μοδάτα βραδινά φορέματα με τούλι κ.λπ. Τα ρούχα διαθέτουν ιδιαίτερες γραμμές, είναι ραμμένα με υφάσματα επιλεγμένα ένα προς ένα, έχουν πρωτότυπες στάμπες που παραπέμπουν στα τατουάζ που τόσο αρέσουν στην Εριέττα, ενώ, όπως λέει και η ίδια με υπερηφάνεια, είναι όλα σχεδιασμένα και ραμμένα στην Ελλάδα. Απλά, προσιτά, αυθεντικά και κυρίως νεανικά, τα συγκεκριμένα ρούχα παρουσιάστηκαν στο κοινό πριν από μερικούς μήνες και έκτοτε έγιναν μόδα. Νεαροί καλλιτέχνες όπως η Demy, η Θωμαή Απέργη, η Ελένη Φουρέιρα, αλλά και ο Κώστας Μαρτάκης τα προτιμούν, λανσάροντάς τα με ενθουσιασμό σαν νέα μόδα στην πιο «ψαγμένη» νεολαία. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα η κόρη της Μαριάννας Λάτση είδε τις στυλιστικές δημιουργίες της να απογειώνονται και το όνομά της να συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο δημοφιλή των Ελλήνων designers. Ωστόσο, τα σχέδια της Εριέττας δεν σταματούν εδώ.
Παρόλο που έχει προτάσεις από το εξωτερικό, επί του παρόντος δεν επιθυμεί να διεθνοποιήσει τις δραστηριότητες της Lov!nK. Επιλέγει να κάνει ακόμη πιο ισχυρή την παρουσία της στην Ελλάδα, μεταθέτοντας για αργότερα την είσοδό της στην υπόλοιπη Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική. Εξάλλου, όσες και όσοι ενδιαφέρονται να γεμίσουν την ντουλάπα τους με δημιουργίες της Εριέττας το κάνουν ήδη με online αγορές.
Η χειμερινή κολεξιόν Lov!nK διατίθεται στο ευρύ κοινό στο ομώνυμο κατάστημα του «Τhe Μall», μια μπουτίκ που βρίσκεται σε περίοπτη θέση, λίγο μετά την είσοδο, στον πρώτο όροφο του κτιρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, τις πρώτες ημέρες πιθανώς θα βρίσκεται εκεί η ίδια η Εριέττα, εφόσον επιθυμία της νεαρής σχεδιάστριας είναι όχι μόνο να δουλέψουν όλα ρολόι, αλλά και να εισπράξει η ίδια προσωπικά τις πρώτες αντιδράσεις του κόσμου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα