Τζόαν Ρίβερς - Προσοχή: Το μεγάλο φτυάρι του Χόλιγουντ καραδοκεί

Τζόαν Ρίβερς - Προσοχή: Το μεγάλο φτυάρι του Χόλιγουντ καραδοκεί

Στα 80 της και ύστερα από τόσες πλαστικές που ούτε η ίδια μπορεί να θυμηθεί, η Τζόαν Ρίβερς σφύζει από ενέργεια και ορμή. Οι ατάκες της, ως προϊσταμένης του «Fashion Police», «θάβουν» όποιον σταρ υποπίπτει σε στυλιστικά παραπτώματα και γράφουν ιστορία. Εστω και με δηλητήριο...

Τζόαν Ρίβερς - Προσοχή: Το μεγάλο φτυάρι του Χόλιγουντ καραδοκεί
«Η Κιμ Καρντάσιαν πηγαίνει σε γεμάτα γήπεδα ώστε να έχει ποικιλία επιλογών σε αυτούς που ψωνίζει». «Ο Μπόι Τζορτζ είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεται η Αγγλία: μια βασίλισσα που δεν ξέρει να ντυθεί». «Η Κέιτι Χολμς είναι άθλια ηθοποιός. Την έβαλαν να παίξει τη γυναίκα του Κένεντι και ήταν τόσο κακή ώστε ο πρόεδρος αυτοκτόνησε εξαιτίας της». «Η Γκουίνεθ Πάλτροου είναι χάλια. Εάν ήθελα να της μοιάσω, θα έβαζα το κεφάλι μου στον πισινό μου - και ο λόγος που δεν κάνω κάτι τέτοιο είναι η Γκουίνεθ». «Ο Τζάστιν Μπίμπερ θυμίζει μια πολύ νεαρή λεσβία. Είναι η κόρη που ανέκαθεν επιθυμούσε η Σερ». «Η Τζένιφερ Ανιστον είναι βαρετή». «Η Μπρίτνεϊ Σπίαρς είναι ανεγκέφαλη». «Η Κριστίνα Αγκιλέρα είναι χοντρή». Και η Τζόαν Ρίβερς, η πηγή όλων των προηγούμενων θανάσιμα προσβλητικών σχολίων, είναι η απόλυτη βασίλισσα της χολής. Πρόκειται για ένα τέρας του Χόλιγουντ που, τουλάχιστον σύμφωνα με τους σταρ που υφίστανται διαρκώς και ασταμάτητα τα «δαγκώματά της», μόνο «ιερό» δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Παρ’ όλα αυτά, η ηγερία του εξαιρετικά δημοφιλούς σόου του E! Entertainment «Fashion Police» εξαπολύει το φαρμάκι της ακάθεκτη. Δεν πτοείται από καμία εκδοχή κοσμιότητας και ευπρέπειας, θίγει και καρφώνει τους πάντες, έχοντας παραχωρήσει στον εαυτό της το ακαταλόγιστο βασιζόμενη σε δύο «αλεξίσφαιρα» επιχειρήματα: Πρώτον, είναι 80 ετών και, δεύτερον δεν χρειάζεται κανείς να παίρνει στα σοβαρά τις κακίες της εφόσον κάτι τέτοιο δεν το κάνει ούτε η ίδια.

Εχει πει για την Τζένιφερ Ανιστον:  «Είναι απλώς βαρετή»

Ακόμη και οι τρεις συμπαρουσιαστές της αιφνιδιάζονται από την οξύτητά της. Καθώς όμως όλα λέγονται υπό το πρόσχημα του χιούμορ, η παρουσιάστρια και πρώην μοντέλο Τζουλιάνα Ράντσικ, ο ελληνικής καταγωγής στυλίστας Τζορτζ Κοτσιόπουλος και η Κέλι Οζμπορν (κόρη του ροκ σταρ Οζι Οζμπορν) ξεσπούν σε τρανταχτά γέλια - αποφεύγοντας την αμηχανία μπροστά στις εκρηκτικές προκλήσεις της Ρίβερς. Από μια άλλη οπτική βέβαια, η ίδια ισχυρίζεται ότι απλώς λέει φωναχτά αυτό που όλοι σκέφτονται για τους διάσημους, που είτε παίρνουν πολύ στα σοβαρά τον εαυτό τους, είτε κάνουν στυλιστικά πειράματα που καταλήγουν σε έναν καταγέλαστο ενδυματολογικό όλεθρο. «Ημουν έτοιμη να ντυθώ κι εγώ έτσι, αλλά μετά σκέφτηκα “για μια στιγμή, δεν είμαι άστεγη”», ήταν ένα από τα πιο ελαφρά σχόλιά της για μια ανερχόμενη χολιγουντιανή σταρ. Για κάποια άλλη είπε: «Δεν έχω λόγια, έχω όμως έναν ήχο» - και φυσικά προσποιήθηκε ότι κάνει εμετό. Το κοινό φαίνεται ότι λατρεύει τις χοντράδες μιας γυναίκας που υπό κανονικές συνθήκες -και εάν δεν είχαν μεσολαβήσει δεκάδες πλαστικές εγχειρήσεις- θα μπορούσε να είναι απλώς μια πνευματώδης γιαγιά. Ειδικά δε οι Αμερικανοί τηλεθεατές απολαμβάνουν την ακατάσχετη βωμολοχία, την κοπρολογία και την εξωφρενικά άσεμνη γλώσσα της. Στο μεταξύ η ίδια εξαργυρώνει με κάθε τρόπο τη δημοτικότητά της. Το «Fashion Police», παραγωγός του οποίου είναι η κόρη της Μελίσα, έχει μετατρέψει την 80χρονη πρώην άσημη κωμική ηθοποιό σε εκατομμυριούχο, αναδεικνύοντάς την παράλληλα σε μια παγκοσμίως αναγνωρίσιμη περσόνα.

Κλείσιμο

Εχει πει για την Γκουίνεθ Πάλτροου:  «Είναι χάλια. Εάν ήθελα να της μοιάσω, θα έβαζα το κεφάλι μου στον πισινό μου»

«Σταυρώνοντας» τους πάντες
«Η Αντζελίνα Τζολί τα κατέστρεψε όλα με αυτό το ηλίθιο προτεταμένο πόδι της», είπε η παρουσιάστρια κραδαίνοντας ένα ομοίωμα του διάσημου ποδιού. Και είχε απόλυτο δίκιο, καθώς η εμφάνιση της Τζολί στην απονομή των Οσκαρ του 2012 ήταν κυρίως μια ανεξήγητη, σχεδόν ψυχαναγκαστική επίδειξη του κάτω άκρου της. Οπως είχε δίκιο όταν «έκραξε» την Αν Χάθαγουεϊ για ένα ολόσωμο δαντελένιο φόρεμα που επέλεξε για την εμφάνισή της σε κάποιο «κόκκινο χαλί». Η Ρίβερς το χαρακτήρισε «τραπεζομάντιλο» - κι αυτό ήταν κάτι εντελώς ανώδυνο σε σύγκριση με το θάψιμο που της έριξε για την περιβόητη τουαλέτα της Prada που φορούσε καθώς παραλάμβανε το Οσκαρ για την ερμηνεία της στο μιούζικαλ «Οι Αθλιοι». Η Χάθαγουεϊ, ένα από τα πιο αγαπημένα «θύματα» της Ρίβερς, έμοιαζε να το έχει κάνει επίτηδες για να πέσει στο στόμα της «μάγισσας» του «Fashion Police»: το φίνο μετάξι της Prada πιεζόταν επικίνδυνα και εμφανέστατα από τις θηλές του στήθους της.

Η οξυδέρκεια που κατά κανόνα χαρακτηρίζει τις ατάκες της Τζόαν Ρίβερς δεν είναι πάντα αρκετή για να την απαλλάξουν από περαιτέρω δυσάρεστες συνέπειες. Με δεδομένο ότι η ίδια ειρωνεύεται την εβραϊκή καταγωγή της, θεωρεί ότι δικαιούται να κάνει σχόλια που αγγίζουν τον καθαυτό ρατσισμό, ακόμη και όταν λέει π.χ. «στη ζωή μου έχω κάψει περισσότερο κόσμο ακόμη και από τον Χίτλερ». Η Ρίβερς προκάλεσε την αγανάκτηση οποιουδήποτε έχει ευαισθησίες γύρω από τις φυλετικές διακρίσεις όταν σκάρωσε το λογοπαίγνιο «κάποτε είχαμε για πρώτη κυρία την Τζάκι Ο. Τώρα έχουμε την Μπλάκι Ο», αναφερόμενη προφανώς στη Μισέλ Ομπάμα και το χρώμα της επιδερμίδας της.


Εχει πει για την Κιμ Καρντάσιαν: «Πηγαίνει σε γεμάτα γήπεδα ώστε να έχει ποικιλία επιλογών σε αυτούς που ψωνίζει»

Ακόμη χειρότερα, η ατάκα «την προηγούμενη φορά που μια Γερμανίδα ήταν τόσο καυτή ήταν όταν φούρνιζαν Εβραίους», αναφερόμενη σε κάποια από τις ηφαιστειώδεις εμφανίσεις της Χάιντι Κλουμ, ξεσήκωσε κανονική θύελλα οργισμένων διαμαρτυριών στις ΗΠΑ. Και αυτή, εννοείται, φρόντισε να το χοντρύνει ακόμη περισσότερο, δημιουργώντας ένα άλλο μέτωπο: «Η Αντέλ είναι μια πάμπλουτη χοντρέλα που είτε πρέπει να ηρεμήσει -και να μην εξοργίζεται που την αποκαλώ “χοντρή”-, είτε να αδυνατίσει».

Κάθε φορά που το κοινό υποθέτει ότι η Ρίβερς ξεπέρασε τα όρια, εκείνη φροντίζει να ανάβει μια καινούρια, ακόμη χειρότερη πυρκαγιά. Σε ένα από τα τελευταία επεισόδια του «Fashion Police» έφτασε στο σημείο να περιγράψει ένα -αηδιαστικό ομολογουμένως- εμπριμέ φόρεμα λέγοντας: «Είναι σαν να το έχει σχεδιάσει ο Στίβι Γουόντερ και να το χρωμάτισε ο Μάικλ Τζέι Φοξ - ο οποίος πάσχει από τη νόσο του Πάρκινσον».


Εχει πει για την Μπρίτνεϊ Σπίαρς: «Είναι ανεγκέφαλη»

Αποτυχία, βουλιμία, επιτυχία
Επισήμως, η δουλειά της στον σταθμό E! Entertainment είναι να ασκεί τα καθήκοντα μιας «αστυνομίας της μόδας» μέσω του «Fashion Police». Ανεπισήμως η Τζόαν Ρίβερς είναι η ίδια μια διασημότητα. Το 2010, όταν δημιουργήθηκε το «Fashion Police», το ταλέντο της να προκαλεί βρήκε ιδανικό πεδίο εφαρμογής στο αστείρευτο υλικό για σάτιρα που προσφέρει το σύμπαν των σταρ και της τάσης τους να διεκδικούν τις εντυπώσεις με τη στυλιστική τους τόλμη. Η Ρίβερς βρήκε τον καλύτερο ρόλο της καριέρας της, ενώ το σόου είχε συγκλονιστική επιτυχία, κυρίως χάρη στη δική της αναίδεια, η οποία προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από την προϊστορία της ως κωμικής ηθοποιού, ιδιαίτερα σε παραστάσεις stand-up. Ωστόσο, προτού κατορθώσει να μετατρέψει τον εαυτό της σε χρυσωρυχείο υπογράφοντας εκπομπές, ταινίες, βιβλία, ενδύματα κ.λπ., η Τζόαν Ρίβερς είχε φτάσει στον πάτο: οικονομικά κατεστραμμένη και πεταμένη στα αζήτητα της βιομηχανίας του θεάματος, κατοικούσε σε ένα αυτοκίνητο και δυσκολευόταν να εξασφαλίσει τα απολύτως στοιχειώδη για να θρέψει την κόρη της. Κατάφερε να ανακάμψει και να συμμετάσχει σε κωμικά τηλεοπτικά σόου, το 1987 όμως το δίκτυο Fox απέλυσε την ίδια αλλά και τον σύζυγό της Εντγκαρ Ρόζενμπεργκ, ο οποίος ήταν επίσης ο παραγωγός στο βραδινό τοκ σόου που παρουσίαζε η Ρίβερς. Τρεις μήνες αργότερα ο Ρόζενμπεργκ αυτοκτόνησε και η Τζόαν κύλησε στην παθολογική βουλιμία. Απ’ ό,τι φαίνεται, όμως, όλες οι περιπέτειες τής χρησίμευσαν απλώς ως μέσα διάπλασης ενός κυνικού και φαρμακερού χιούμορ, με το οποίο μαστιγώνει αδιακρίτως τους πάντες - με πρώτη απ’ όλους την ίδια, τη φοβερή και τρομερή Τζόαν Ρίβερς, με φράσεις όπως «θα ήθελα να έχω μια δίδυμη αδερφή για να ξέρω πώς θα ήμουν αν δεν είχα κάνει τόσες πλαστικές», «προτού κάνουμε σεξ ο άντρας μου παίρνει παυσίπονα» ή «είμαι Εβραία. Δεν γυμνάζομαι. Εάν ο Θεός ήθελε να σκύβουμε, θα γέμιζε το έδαφος με διαμάντια». Οπωσδήποτε, από τις ατάκες της πιο διάσημης φαρμακόγλωσσας του πλανήτη ξεχωρίζει αυτή που θα μπορούσε να συνιστά και αποκάλυψη του μυστικού της επιτυχίας της: «Απολαμβάνω τη ζωή όταν συμβαίνουν διάφορα. Δεν με νοιάζει αν είναι καλά ή κακά πράγματα. Αρκεί που συμβαίνουν. Αυτό σημαίνει ότι είσαι ζωντανός».


Εχει πει για την Χάιντι Κλουμ: «Την προηγούμενη φορά που μια Γερμανίδα ήταν τόσο καυτή ήταν όταν φούρνιζαν Εβραίους», είπε η Τζόαν Ρίβερς αναφερόμενη σε κάποια από τις ηφαιστειώδεις εμφανίσεις της Χάιντι Κλουμ και ξεσήκωσε θύελλα οργισμένων διαμαρτυριών στις ΗΠΑ

Εν τω μεταξύ, πάντως, στις 14 Οκτωβρίου η Τζόαν Ρίβερς πρόκειται να απολογηθεί ενώπιον του πειθαρχικού συμβουλίου της Ενωσης Συγγραφέων κατηγορούμενη ότι χρησιμοποίησε παρατύπως απεργοσπάστες κειμενογράφους για το «Fashion Police». Κατ’ αυτόν τον τρόπο παραβίασε τον κανονισμό της Ενωσης και παρέκαμψε τους μόνιμους συνεργάτες της, οι οποίοι διεκδικούν απεργώντας δεδουλευμένα ύψους 1,5 εκατ. δολαρίων. Πιστή στο στυλ της, η Τζόαν Ρίβερς θεωρεί το ενδεχόμενο να διαγραφεί από την Ενωση Συγγραφέων των ΗΠΑ «μπούρδες».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης