Υγραέριο SOS

Υγραέριο SOS

Υγραέριο. Αναμφίβολα είναι στο μυαλό πολλών κατόχων -κυρίως- SUV, που βλέποντας τη βενζίνη να έχει σκαρφαλώσει στο 1,50 και να ανεβαίνει συνεχώς ψάχνουν απεγνωσμένα μια λύση. Οι περισσότεροι σκέπτονται να πουλήσουν το μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητό τους και να μπουν στη διαδικασία αγοράς ενός μικρότερου. Ποιος όμως σήμερα, στην εποχή των τεκμηρίων, των υπέρογκων τελών κυκλοφορίας και των φορομπηχτικών διαθέσεων της κυβέρνησης «φορτώνεται» ένα τέτοιο αυτοκίνητο;

Είναι χαρακτηριστικό πως το 80% των πωληθέντων αυτοκινήτων το 2010 είναι της μικρή και μικρομεσαίας κατηγορίας. Κοινώς, μέχρι τα 1.600 cc αυτοκίνητα πουλιούνται σήμερα, με ιδιαίτερη προτίμηση στα 1.200άρια και στα 1.400άρια. Βέβαια, αν βγάλεις τα κάκιστα νούμερα των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, αυτό είναι υγιές στη σημερινή εποχή. Αλλωστε η αγορά αυτοκινήτου διαθέτει εκπληκτικούς μικρούς κινητήρες με μπόλικα άλογα και χαμηλή κατανάλωση, ενώ κάποιες εταιρείες τους έχουν τοποθετήσει και σε SUV μοντέλα, όπως η VW στο Tiguan, αλλά και η Seat στο Freetrack.

Τι γίνεται όμως με τους κατόχους των μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων; Και όταν λέμε «μεγάλου κυβισμού» στην Ελλάδα του σήμερα, εννοούμε από 2.0 lt και πάνω. Το υγραέριο αναμφίβολα είναι μία λύση, αφού η τιμή του, αν και έχει αυξηθεί, έχει κρατηθεί στα 0,70€ το λίτρο (50% κάτω από τη βενζίνη), ενώ, όπως θα διαβάσετε και στα ανάλογα θέματα που έχουμε αυτή την Κυριακή, με αυτό το καύσιμο τα έχεις όλα: οικονομία και επιδόσεις.
Αυτή την ανάγκη αναζήτησης του κόσμου έρχονται πολύ επιχειρηματίες του χώρου να εκμεταλλευτούν, οι οποίοι, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, προσπαθώντας να βρουν οικονομικό διέξοδο στο αδιέξοδο που έχει δημιουργήσει η κυβέρνηση στην αγορά αυτοκινήτου, προσφέρουν αμφιβόλου ποιότητας συστήματα για κάποια αυτοκίνητα.

Παράλληλα πολλοί από αυτούς δεν έχουν την ανάλογη ειδικότητα που επιβάλλει ο νόμος, δηλαδή του μηχανικού- τεχνίτη συστημάτων υγραερίου. Μάλιστα, σύμφωνα με στελέχη εισαγωγικών εταιρειών, κάποιοι από τους ντίλερ έχουν προσλάβει αλλοδαπούς, οι οποίοι χωρίς ουσιαστική εκπαίδευση, παρά μόνο με υποδείξεις του μάστορα-αφεντικού, τοποθετούν συστήματα υγραερίου σε αυτοκίνητα.
Προσοχή μεγάλη λοιπόν πού θα απευθυνθείτε για την τοποθέτηση ενός τέτοιου συστήματος!

Αιδώς, Αχρείοι!
Υγραέριο. Αναμφίβολα είναι στο μυαλό πολλών κατόχων -κυρίως- SUV, που βλέποντας τη βενζίνη να έχει σκαρφαλώσει στο 1,50 και να ανεβαίνει συνεχώς ψάχνουν απεγνωσμένα μια λύση. Οι περισσότεροι σκέπτονται να πουλήσουν το μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητό τους και να μπουν στη διαδικασία αγοράς ενός μικρότερου. Ποιος όμως σήμερα, στην εποχή των τεκμηρίων, των υπέρογκων τελών κυκλοφορίας και των φορομπηχτικών διαθέσεων της κυβέρνησης «φορτώνεται» ένα τέτοιο αυτοκίνητο;

Είναι χαρακτηριστικό πως το 80% των πωληθέντων αυτοκινήτων το 2010 είναι της μικρή και μικρομεσαίας κατηγορίας. Κοινώς, μέχρι τα 1.600 cc αυτοκίνητα πουλιούνται σήμερα, με ιδιαίτερη προτίμηση στα 1.200άρια και στα 1.400άρια. Βέβαια, αν βγάλεις τα κάκιστα νούμερα των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, αυτό είναι υγιές στη σημερινή εποχή. Αλλωστε η αγορά αυτοκινήτου διαθέτει εκπληκτικούς μικρούς κινητήρες με μπόλικα άλογα και χαμηλή κατανάλωση, ενώ κάποιες εταιρείες τους έχουν τοποθετήσει και σε SUV μοντέλα, όπως η VW στο Tiguan, αλλά και η Seat στο Freetrack.

Κλείσιμο
Τι γίνεται όμως με τους κατόχους των μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων; Και όταν λέμε «μεγάλου κυβισμού» στην Ελλάδα του σήμερα, εννοούμε από 2.0 lt και πάνω. Το υγραέριο αναμφίβολα είναι μία λύση, αφού η τιμή του, αν και έχει αυξηθεί, έχει κρατηθεί στα 0,70€ το λίτρο (50% κάτω από τη βενζίνη), ενώ, όπως θα διαβάσετε και στα ανάλογα θέματα που έχουμε αυτή την Κυριακή, με αυτό το καύσιμο τα έχεις όλα: οικονομία και επιδόσεις.
Αυτή την ανάγκη αναζήτησης του κόσμου έρχονται πολύ επιχειρηματίες του χώρου να εκμεταλλευτούν, οι οποίοι, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, προσπαθώντας να βρουν οικονομικό διέξοδο στο αδιέξοδο που έχει δημιουργήσει η κυβέρνηση στην αγορά αυτοκινήτου, προσφέρουν αμφιβόλου ποιότητας συστήματα για κάποια αυτοκίνητα.

Παράλληλα πολλοί από αυτούς δεν έχουν την ανάλογη ειδικότητα που επιβάλλει ο νόμος, δηλαδή του μηχανικού- τεχνίτη συστημάτων υγραερίου. Μάλιστα, σύμφωνα με στελέχη εισαγωγικών εταιρειών, κάποιοι από τους ντίλερ έχουν προσλάβει αλλοδαπούς, οι οποίοι χωρίς ουσιαστική εκπαίδευση, παρά μόνο με υποδείξεις του μάστορα-αφεντικού, τοποθετούν συστήματα υγραερίου σε αυτοκίνητα.
Προσοχή μεγάλη λοιπόν πού θα απευθυνθείτε για την τοποθέτηση ενός τέτοιου συστήματος!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης