Προσωπική απόφαση Παπανδρέου η απόσυρση

Προσωπική απόφαση Παπανδρέου η απόσυρση

Ολα κρίθηκαν μία ημέρα πριν από το Υπουργικό Συμβούλιο. Το ότι έπρεπε να ενισχυθεί η αγορά αυτοκινήτου ήταν κάτι που είχε αποφασιστεί από την κυβέρνηση. Το υπουργείο Οικονομικών, όμως, έχοντας ως εμπόδιο το στιβαρό «όχι» της κυρίας Τίνας Μπιρμπίλη στην απόσυρση, με τη μορφή που προκρινόταν, είχε καταλήξει στη μείωση του τέλους ταξινόμησης και απλώς έπρεπε να αποφασιστεί το αν αυτή θα ήταν κλιμακωτή ή αν θα ήταν γενική με 50% μέχρι τα 2.000 κ.εκ.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας από κυβερνητικούς κύκλους, η αποκάλυψη του «ΘΕΜΑτος» στο φύλλο της 17ης Οκτωβρίου για το «όχι» της κυρίας Μπιρμπίλη στην απόσυρση (κλικ σελίδα 33) ήταν και το έναυσμα να ασχοληθεί ζεστά με το θέμα ο πρωθυπουργός, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να πάρει κάποιο μέτρο στήριξης που αν μη τι άλλο δεν θα είχε τη σφραγίδα της πράσινης ανάπτυξης. Ιδιαίτερα στο αυτοκίνητο, που είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες ρύπανσης της ατμόσφαιρας, κυρίως από τα παλαιάς τεχνολογίας οχήματα, τα οποία εκπέμπουν πάνω από τους διπλάσιους ρύπους σε σχέση με τα νεότερα.

Το μέτρο της απόσυρσης, λοιπόν, ήταν επιλογή του πρωθυπουργού, ο οποίος έδωσε εντολή να παραμεριστούν οι όποιες ενστάσεις είχε η κυρία Μπιρμπίλη. Ετσι, μέσα σε μία ημέρα έπρεπε ετοιμαστεί ένα σχέδιο απόσυρσης, ώστε να τεθεί στο Υπουργικό Συμβούλιο και να επικυρωθεί. Οι επιτελάρχες του υπουργείου Οικονομικών έβγαλαν από το συρτάρι τους τη μελετημένη και αρκετά ρεαλιστική για την εποχή πρόταση που είχαν από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και αφού την εξέτασαν και προχώρησαν σε κάποιες αλλαγές, την έφεραν προς έγκριση στο Υπουργικό Συμβούλιο. Ετσι, με τη μορφή που έχει η απόσυρση Παπανδρέου, στους αυτοκινητάδες δεν δόθηκε «γη και ύδωρ», απέχοντας κατά πολύ σε οφέλη από την απόσυρση  που εφάρμοσαν και εφαρμόζουν άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Παράλληλα, φέρει μία πεντακάθαρη σφραγίδα πράσινης ανάπτυξης, αφού έχει αποδειχτεί παγκοσμίως ότι η απόσυρση των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων είναι το πιο ουσιαστικό και συνάμα άμεσο μέτρο για την προστασία του περιβάλλοντος.

Αιδώς, Αχρείοι!
Ολα κρίθηκαν μία ημέρα πριν από το Υπουργικό Συμβούλιο. Το ότι έπρεπε να ενισχυθεί η αγορά αυτοκινήτου ήταν κάτι που είχε αποφασιστεί από την κυβέρνηση. Το υπουργείο Οικονομικών, όμως, έχοντας ως εμπόδιο το στιβαρό «όχι» της κυρίας Τίνας Μπιρμπίλη στην απόσυρση, με τη μορφή που προκρινόταν, είχε καταλήξει στη μείωση του τέλους ταξινόμησης και απλώς έπρεπε να αποφασιστεί το αν αυτή θα ήταν κλιμακωτή ή αν θα ήταν γενική με 50% μέχρι τα 2.000 κ.εκ.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας από κυβερνητικούς κύκλους, η αποκάλυψη του «ΘΕΜΑτος» στο φύλλο της 17ης Οκτωβρίου για το «όχι» της κυρίας Μπιρμπίλη στην απόσυρση
Κλείσιμο
(κλικ σελίδα 33)
ήταν και το έναυσμα να ασχοληθεί ζεστά με το θέμα ο πρωθυπουργός, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να πάρει κάποιο μέτρο στήριξης που αν μη τι άλλο δεν θα είχε τη σφραγίδα της πράσινης ανάπτυξης. Ιδιαίτερα στο αυτοκίνητο, που είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες ρύπανσης της ατμόσφαιρας, κυρίως από τα παλαιάς τεχνολογίας οχήματα, τα οποία εκπέμπουν πάνω από τους διπλάσιους ρύπους σε σχέση με τα νεότερα.

Το μέτρο της απόσυρσης, λοιπόν, ήταν επιλογή του πρωθυπουργού, ο οποίος έδωσε εντολή να παραμεριστούν οι όποιες ενστάσεις είχε η κυρία Μπιρμπίλη. Ετσι, μέσα σε μία ημέρα έπρεπε ετοιμαστεί ένα σχέδιο απόσυρσης, ώστε να τεθεί στο Υπουργικό Συμβούλιο και να επικυρωθεί. Οι επιτελάρχες του υπουργείου Οικονομικών έβγαλαν από το συρτάρι τους τη μελετημένη και αρκετά ρεαλιστική για την εποχή πρόταση που είχαν από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και αφού την εξέτασαν και προχώρησαν σε κάποιες αλλαγές, την έφεραν προς έγκριση στο Υπουργικό Συμβούλιο. Ετσι, με τη μορφή που έχει η απόσυρση Παπανδρέου, στους αυτοκινητάδες δεν δόθηκε «γη και ύδωρ», απέχοντας κατά πολύ σε οφέλη από την απόσυρση  που εφάρμοσαν και εφαρμόζουν άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Παράλληλα, φέρει μία πεντακάθαρη σφραγίδα πράσινης ανάπτυξης, αφού έχει αποδειχτεί παγκοσμίως ότι η απόσυρση των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων είναι το πιο ουσιαστικό και συνάμα άμεσο μέτρο για την προστασία του περιβάλλοντος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης