Mετά την Emily Ratajkowski, τη Gigi Hadid, την Ashley Graham και πολλές ακόμη «καυτές» καλλονές, σειρά έχει η Bella Hadid, η οποία γδύθηκε για τη διαφήμιση του περιοδικού LOVE ξεσηκώνοντας -όπως πάντα- τα πλήθη. Και αφού τα Χριστούγεννα είναι τόσο κοντά, η 21χρονη Bella δεν θα μπορούσε παρά να διαλέξει να φορέσει κόκκινα εσώρουχα -από την εταιρεία Agent Provocateur.
Με τα μαλλιά της πιασμένα και με ζαρτιέρες που επιδεικνύουν το θανατηφόρο της κορμί το αγαπημένο κορίτσι του αντρικού πληθυσμού στήθηκε στις κάμερες δηλώνοντας με νόημα: «Μου αρέσει να τσακίζω στο ξύλο τα λάστιχα».
Η διαφήμιση του LOVE έχει σαν θέμα τη «δύναμη» και η αδερφή της Gigi Hadid ανταποκρίνεται με επιτυχία στην... αποστολή της.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.