To GNTM άνοιξε τις πύλες του στα 20 wannabe μοντέλα και στο χθεσινοβραδινό επεισόδιο το τηλεοπτικό κοινό παρακολούθησε ένα από τα πιο… αποκαλυπτικά επεισόδια. 10 αγόρια και 10 κορίτσια ποζάραν στο φακό όπως τα γέννησε η μαμά τους.Βέβαια τα επίμαχα σημεία δεν φαινόντουσαν όμως οι αντιδράσεις είναι πολλές.
Ο Σπύρος Πώρος, γνωστός φωτογράφος μέσα από το λογαριασμό του στο Facebook τοποθετήθηκε σχετικά: «Το να γδύνεις και να ταπεινώνεις δεκαοχτάχρονα παιδιά (που πηγαίνουν με το όνειρο να γίνουν μοντέλα) με τον τρόπο που τα χειρίζεσαι και που δεν είναι καν σίγουρο ότι θα ακολουθήσουν αυτή την δουλειά, και επίσης το να δίνεις λανθασμένη εντύπωση ότι το γυμνό είναι αναγκαίο κομμάτι της δουλειάς, είναι τουλάχιστον ανήθικο. Κάποιος θα πρέπει να βάλει φρένο στον κατήφορο της τηλεόρασης».
Το να γδυνεις και να ταπεινωνεις δεκαοχταχρονα παιδιά,( που πηγαίνουν με το όνειρο να γίνουν μοντέλα), με τον τρόπο που...
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.