Το χιούμορ καλά κρατεί στον επίσημο λογαριασμό του Netflix κι έτσι αυτή τη φορά κάνει πλάκα με μία από τις πιο επιτυχημένες σειρές του δικτύου, το "Emily in Paris".
Μια ημέρα μετά την ανακοίνωση πως η σειρά θα ανανεωθεί για τρίτο αλλά και τέταρτο κύκλο, ο χαρακτήρας της Emily (την υποδύεται η ηθοποιός Λίλι Κόλινς) «ταξιδεύει» σε τρεις γωνιές της Ελλάδας: Φιλιατρά, Βόλο και Λιβαδειά!
Στην υπόθεση του δεύτερου κύκλου που είναι διαθέσιμος στην πλατφόρμα, έχοντας αποκτήσει πλέον μεγαλύτερη σταθερότητα στη ζωή της, η Έμιλι μπορεί σιγά-σιγά να κουμαντάρει καλύτερα την πόλη, αλλά ζορίζεται ακόμα με τις ιδιαιτερότητες του τρόπου ζωής των Γάλλων. Μετά το ερωτικό τρίγωνο με τον γείτονά της και την πρώτη της αληθινή Γαλλίδα φίλη, η Έμιλι είναι αποφασισμένη να επικεντρωθεί στη δουλειά της, που γίνεται καθημερινά όλο και πιο περίπλοκη. Στην τάξη των Γαλλικών, γνωρίζει έναν άλλο εκπατρισμένο που την εξοργίζει και ταυτόχρονα την ιντριγκάρει.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.