Η Νωαίνα από τη στιγμή που κατέβασε το παντελόνι της στο show X Factor έχει γίνει το θέμα των ημερών στη lifestyle και τηλεοπτική θεματολογία. Μάλιστα, πολλά ήταν τα σχόλια και οι αντιδράσεις για το αν έπρεπε να το κάνει ή όχι.
Η δημοσιογράφος Φωτεινή Ψυχίδου, μέσα από ένα κείμενο στο Facebook με τίτλο «JE SUIS ΝΩΑΙΝΑ» περνά στην αντεπίθεση και στηρίζει την αμφιλεγόμενη πράξη της.
Δείτε τι έγραψε η Φωτεινή Ψυχίδου στο προφίλ της:
«JE SUIS ΝΩΑΙΝΑ
Κλείσιμο
Εκθειάζουμε τα cupcakes tutti frutti στα βυζιά της Νομικού.Κάνουμε ανήλικα παιδιά τραγουδιστές και μάγειρες, τα πουδράρουμε για να μη γυαλίζουν στα δυνατά φώτα της τηλεοπτικής ματαιοδοξίας. Παρευλαύνουμε τον πισινό της Αθηνάς Οικονομάκου που αποτέλεσε εξώφυλλο για γνωστό περιοδικό. Παίζουμε πλάνα από τον ολόγυμνο Σάκη καταμεσήμερο στις τηλεοράσεις που κρατάει ένα δυναμίτη στα αχαμνά.
Βγαίνουμε με ζαρτιέρες, διαφάνειες, κρατάμε ένα ανοιχτό σακάκι αντί για σουτιέν στα MAD χαϊδευόμαστε προκλητικά λες και κάνουμε δημόσιο αυνανισμό στα μεγάλα events... ή σκαμπιλιζουμε τον πισινό της χορεύτριας που η χορογράφος την έβαλε να κάθεται doggy style... Κάνουμε ταλαντούχα παιδιά κρεατομηχανές και τα θυσιάζουμε στο βωμό της τηλεθέασης μπροστά από έναν όχλο που αλαλάζει δυνατά "καρέκλα- καρέκλα".
Δείχνουμε το ατύχημα της κωλοτερορίτας του τάδε και του δείνα celebrity από το πρωί ως το βράδυ αλλά..... ΣΟΚΑΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΝΩΑΙΝΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΣΙΝΟ ΤΗΣ ΓΙΑ 2 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ...
Σε προσωπικό βαθμό θα ανησυχούσα αν η 7χρονη κόρη μου "σοκαριζόταν" στη θέα του 1/10 από τον κ... ενός νεαρού κοριτσιού... Αυτό πάει να πει ότι θα φοβόμουν να σκύψει κάποιος ελαφρά υπέρβαρος άνθρωπος μπροστά της, να έρθει κανένας υδραυλικός στο σπίτι για να φτιάξει το νεροχύτη και το κυριότερο θα φοβόμουν να παρακολουθήσει τηλεόραση κατά τη διάρκεια της ημέρας ή να διαβάσει το παραμύθι Τα ρούχα του Βασιλιά....
H Νωαίνα έκανε ότι κάνουν στη ~Μεγάλη Βρετανία εδώ και δεκαετίες από τα γήπεδα, τις εστίες πανεπιστημίων, ακόμα και στις θεατρικές σκηνές και τα διαφημιστικά πόστερ στις στάσεις λεωφορείων. Λέγεται mooning... δείχνεις μια ιδέα από τον πισινό σου προκειμένου να διασκεδάσεις ή να ειρωνευτείς κάποιον. Αυτό που δεν ήξερε είναι ότι το "θέατρο του παραλόγου" δεν το γέννησε ο Πίντερ στο Λονδίνο αλλά η ελληνική τηλεόραση...»
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.