Δημήτρης Παπανικολάου: Έχω μια πιο ήπια μορφή αυτισμού, την έχουν ο Έλον Μασκ, ο Αϊνστάιν, ο Νεύτωνας κι εγώ
Ο γιατρός είπε στην Έλια να μη με παρεξηγεί, γιατί έχω στοιχεία Άσπεργκερ, επειδή του έκανε παράπονα ότι δεν είμαι πολύ κοινωνικός, είπε για την κόρη του
Ο Δημήτρης Παπανικολάουμίλησε για το σύνδρομο Άσπεργκερ, με το οποίο έχει διαγνωστεί, αλλά και για την κόρη του που ανήκει στο φάσμα του αυτισμού.
Ο αθλητής μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» και αρχικά, ανέφερε: «Ο αυτισμός λέγεται αόρατη αναπηρία και γι' αυτό κρύβει παγίδες. Ξεκίνησα αυτή την καμπάνια, επειδή η κόρη μου η Έλια που διαγνώστηκε με αυτισμό στα 3,5 της και κοντεύει τα 18, έχει δεχτεί πολύ άσχημες συμπεριφορές απέναντί της στο σχολείο, στο TikTok με τη λέξη "αυτισμός, μπούλινγκ, απομόνωση", διωξίματα από σχολεία που δεν τη δέχονταν».
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d0y81u3nqqmp)
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Πήγαμε σε κάποιον ειδικό ψυχικής υγείας για να στηρίξουμε το παιδί. Συνήθως, πάμε εμείς που προσπαθούμε να αντέξουμε όσους δεν πάνε. Ο γιατρός είπε στην Έλια να μη με παρεξηγεί, γιατί έχω στοιχεία Άσπεργκερ, επειδή του έκανε παράπονα ότι δεν είμαι πολύ κοινωνικός. Είναι η πιο ήπια μορφή αυτισμού, την έχουν ο Έλον Μασκ, ο Αϊνστάιν, ο Νεύτωνας κι εγώ».
Ο αθλητής αναφέρθηκε αργότερα, στο όνομα που πήρε η κόρη του. «Την λένε Έλια κι όταν τη ρώτησα από πού βγαίνει, μου είπε από το "τέλεια", ενώ βγαίνει από το Ευαγγελία», είπε χιουμοριστικά.
Τέλος, αναφέρθηκε στην πορεία του στο μπάσκετ. «Το αθλητικό βιογραφικό μου γράφει κύπελλα, διακρίσεις. Τα χάρισα σε δημοπρασίες, γιατί τελικά κύπελλο είναι να βοηθάς τους άλλους ανθρώπους να πιάνουν. Δεν μπορώ να είμαι περήφανος, επειδή γεννήθηκα 2 μέτρα και καρφώνω καλύτερα. Στόχος μου είναι να εμπνέω τους ανθρώπους», είπε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.