Ο παρουσιαστής του «Καλό Μεσημεράκι» σχολίασε το απόσπασμα με τα λεγόμενα του Αρναούτογλου και τόνισε αρχικά, πως δεν περίμενε να φτάσουν σε αυτό το σημείο.
«Είναι γνωστό στους ανθρώπους του κύκλου ότι γενικά με το τηλέφωνο δεν τα πάω καλά κι ας φαίνεται κάτι διαφορετικό. Δεν τα πάω καλά, δεν απαντάω. Δεν περίμενα ο Γρηγόρης να κάνει παράπονα στην Ελισάβετ και να φτάναμε σε αυτό το σημείο», είπε ο Νίκος Μουτσινάς.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cq26mi4ertht)
Για την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, σχολίασε: «Και πετάχτηκε και η άλλη, θα την πιάσω σήμερα που έχουμε παράσταση στο Παλλάς. Αν είναι δυνατόν, να με στηρίξει η φίλη μου μια φορά. Τι ντροπή είναι αυτή;».
«Θα σε πάρω ρε άτιμε, θα σε πάρω να ησυχάσεις. Τι θέλει να μου δείξει;», είπε κλείνοντας ο Νίκος Μουτσινάς.
Μέσα σε αυτό το σκηνικό, ο ίδιος αποφάσισε να ξεκαθαρίσει τους λόγους για τους οποίους, το κλίμα μεταξύ εκείνου και του Νίκου Μουτσινά, έχει ψυχρανθεί:
«Ο Νίκος με έχει στενοχωρήσει πολύ. Στο λέω πολύ σοβαρά. Του ζήτησα εδώ και δυόμιση χρόνια να πιούμε έναν καφέ. Και ίσως είναι και ο λόγος που γενικά έχω απομακρυνθεί. Μαθαίνω ότι γενικά δεν απαντάει στα μηνύματα και δε σηκώνει τηλέφωνα» ανέφερε αρχικά ο παρουσιαστής.
Δείτε το βίντεο
Κλείσιμο
Στη συνέχεια ο ίδιος ξεκαθάρισε: «Δηλαδή είδα πως δεν ήταν επί προσωπικού, αλλά εγώ το πήρα πολύ προσωπικά. Του το ζήτησα τελευταία φορά που πήγα και του είπα “σε παρακαλώ, θέλω να σου πω κάτι και θέλω να το πούμε σε καφέ”. Δυόμιση τρία χρόνια δεν με έχει πάρει ακόμη ένα τηλέφωνο να του πω να βρεθούμε να πιούμε ένα καφέ», ενώ συμπλήρωσε:
«Τόσο πολύ με στενοχώρησε που σταμάτησα να ασχολούμαι. Πάντα εύχομαι όμως να είναι καλά. Δε θα μιλήσω για το ταλέντο του. Είχα πει στο ραδιόφωνο πρόσφατα, ότι επειδή στενοχωριέται που τώρα δεν πάει λίγο καλά στα νούμερα και σκεφτόταν για την τηλεόραση, ότι δεν έχει να αποδείξει τίποτα, έχει κάνει τόσο μεγάλες επιτυχίες, όλα αυτά κάνουν κύκλους, θα το ξαναβρεί. Μας λείπουν τέτοια ταλέντα στην τηλεόραση» είπε κλείνοντας ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.