Η παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης αναγκάστηκε να αποχωρήσει, λόγω ενός προβλήματος που αντιμετωπίζει με την υγεία της.
Παρά τους πόνους, που ένιωθε το μοντέλο, κατάφερε να παραμείνει στον Άγιο Δομίνικο πέντε μήνες, φέρνοντας αρκετές νίκες στην ομάδα της.
Ωστόσο, δεν κατάφερε να μείνει μέσα μέχρι τον τελικό, αφού η υγεία της φυσικά, προέχει και είναι πιο σημαντική από το έπαθλο.
Αν και η ίδια δήλωσε πως την στεναχωρεί η αποχώρησή της από το νησί, από την άλλη μεριά, νιώθει μια ανακούφιση, αφού θα συναντήσει επιτέλους τους αγαπημένους της ανθρώπους, την οικογένειά της, αλλά και τον σύντροφό της, Κώστα Πιλαδάκη.
Το μεσημέρι της Τρίτης, η Ναυσικά Παναγιωτακοπούλουέκανε την πρώτη της ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ευχαριστώντας έτσι το κοινό για τη στήριξη που έδειξε στο πρόσωπό της.
Πιο συγκεκριμένα, αναδημοσίευσε ένα βίντεο με κάποιες χαρούμενες στιγμές της από το Survivor και πάνω σε αυτό έγραψε: «Σας ευχαριστώ όλους! Δεν ξέρετε πόσο με έχετε συγκινήσει με τα μηνύματα και τα βίντεο που φτιάχνετε… Ελλάδα έρχομαι».
Δείτε την ανάρτησή της:
Κλείσιμο
Όπως αποκάλυψε πρόσφατα η φίλη της, Μαρία Καλάβρια, στην εκπομπή «Happy Day», το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει η Ναυσικά είναι η σπαστική κολίτιδα.
«Έχει ένα θέμα με το έντερό της, για το οποίο ήταν πολύ δύσκολο, εκεί που βρισκόταν, να κάνει τις κατάλληλες εξετάσεις. Αυτό της το προκάλεσε η καρύδα που έτρωγε. Η καρύδα της «ξύπνησε» το πρόβλημα που είχε, έχει σπαστική κολίτιδα που είναι ό,τι χειρότερο. Της δημιουργήθηκε τεράστιο πρόβλημα και γι’ αυτό τον λόγο μπαινοέβγαινε στο νοσοκομείο. Είναι μία ειδική εξέταση που έκανε γι’ αυτό το πράγμα, που εκεί δε μπορούσα να την κάνουν», είπε χαρακτηριστικά.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.