Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Επέκταση του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ σε 9 δήμους
Οκτώ νέες γραμμές, τέσσερις του OΑΣΘ και τέσσερις του ΚΤΕΛ, υποβάλλει στους αρμόδιους φορείς η ΤΕΔΚ Νομού Θεσσαλονίκης, για να εξυπηρετηθούν οι εννέα δήμοι του νομού, οι οποίοι σήμερα βρίσκονται εκτός του δικτύου της αστικής και υπεραστικής συγκοινωνίας. Τη μελέτη για την επέκταση του ΟΑΣΘ διενήργησε το Ινστιτούτο Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Ερευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Οπως δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, από τους 45 δήμους του νομού εξυπηρετούνται με ασ
Οκτώ νέες γραμμές, τέσσερις του OΑΣΘ και τέσσερις του ΚΤΕΛ, υποβάλλει στους αρμόδιους φορείς η ΤΕΔΚ Νομού Θεσσαλονίκης, για να εξυπηρετηθούν οι εννέα δήμοι του νομού, οι οποίοι σήμερα βρίσκονται εκτός του δικτύου της αστικής και υπεραστικής συγκοινωνίας. Τη μελέτη για την επέκταση του ΟΑΣΘ διενήργησε το Ινστιτούτο Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Ερευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Οπως δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, από τους 45 δήμους του νομού εξυπηρετούνται με αστικές συγκοινωνίες οι 36 και απομένουν εννέα δήμοι για να συνδεθούν και αυτοί καθημερινά με το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Το νέο σχέδιο αφοράς στην εξυπηρέτηση των επιβατών στους δήμους Αγίου Γεωργίου, Απολλωνίας, Αρέθουσας, Βερτίσκου, Εγνατίας, Καλλινδοίων, Μαδύτου, Ρεντίνας και Σοχού.
Προτεινόμενες γραμμές ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ:
Γραμμή OΑΣΘ 1: Σοχός - Λαγκαδάς
Γραμμή OΑΣΘ 2: Λαγκαδάς - Προφήτης - Ασκός - Σοχός
Γραμμή OΑΣΘ 3: Ζαγκλιβέρι - Θεσσαλονίκη
Γραμμή OΑΣΘ 4: Λαγκαδάς - Βερτίσκος
Γραμμή ΚΤΕΛ 1: Σοχός - Αρέθουσα - Ασκός - Σοχός
Γραμμή ΚΤΕΛ 2: Αρέθουσα - Ασκός - Ρεντίνα - Σταυρός
Γραμμή ΚΤΕΛ 3: Ασπροβάλτα - Θεσσαλονίκη express
Γραμμή ΚΤΕΛ 4: Θεσσαλονίκη - Ασπροβάλτα express
Οι νέες γραμμές ΚΤΕΛ εκτελούν ουσιαστικά διαδημοτική συγκοινωνία συνδέοντας τον Δήμο Σοχού με τους Δήμους Αρέθουσας και Ρεντίνας, κάτι που αποτελεί πάγιο αίτημα των κατοίκων. «Ζητάμε συγκοινωνία για να εξυπηρετηθούν 7.000 κάτοικοι», δηλώνει ο δήμαρχος Σοχού Θεοφάνης Παππάς. Πάντως η διοίκηση του ΟΑΣΘ εμφανίζεται επιφυλακτική γιατί πρόκειται για ένα ιδιαίτερα δαπανηρό έργο. Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι για να εφαρμοστεί αυτή η πρόταση, ο OΑΣΘ θα πρέπει να επιδοτηθεί με ποσό περίπου 3 ή 4 εκατ. ευρώ τον χρόνο. «Είναι δύσκολο να εφαρμοστεί η επέκταση του ΟΑΣΘ στις συγκεκριμένες περιοχές, υπάρχουν χωριά που απέχουν και 100 χλμ. από το κέντρο της πόλης και για να καλυφθούν οι αποστάσεις απαιτούνται εκατομμύρια ευρώ», τονίζει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος. Υπεύθυνα για την έγκριση της μελέτης που έχει ολοκληρωθεί είναι τα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομίας. Πάντως, όπως αναφέρουν οδηγοί του ΟΑΣΘ, στις απομακρυσμένες περιοχές του Νόμου Θεσσαλονίκης όπου λειτουργούν ήδη αστικές γραμμές η πληρότητα των δρομολογίων αγγίζει μόλις το 5%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr