Τα Σκόπια άλλαξαν το τουριστικό σλόγκαν σε «Αιώνια Βόρεια Μακεδονία»
Μετά την αποκάλυψη από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και τις σφοδρές αντιδράσεις - Παραμένει πάντως macedonia-timeless.com η ηλεκτρονική διεύθυνση του επίσημου σάιτ τουρισμού της χώρας
Μετά την αποκάλυψη από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ πως, παρά την Συμφωνία των Πρεσπών, η επίσημη τουριστική εκστρατεία των Σκοπίων συνεχίζει να περιστρέφεται γύρω από το προκλητικό μότο «Macedonia Timeless» και τις έντονες αντιδράσεις από Ν.Δ. Και ΚΙΝ.ΑΛ., η κυβέρνηση Ζάεφ στα Σκόπια προχώρησε στις πρώτες αλλαγές στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της χώρας.
Συγκεκριμένα το σλόγκαν τροποποιήθηκε σε «Νorth Macedonia Timeless», από «Macedonia Timeless», με την ηλεκτρονική διεύθυνση ωστόσο να παραμένει macedonia-timeless.com.
Το προκλητικό σλόγκαν «Macedonia Timeless», κάτι σαν το δικό μας «Live your myth in Greece», καθιερώθηκε το 2009 επί παντοδυναμίας Γκρουέφσκι, στο πλαίσιο «αρχαιομακεδονοποίησης» της σλαβικής πλειοψηφίας που επιχείρησε να προωθήσει.
Μέσω εντυπωσιακών σποτ, με άρωμα Χόλιγουντ, που προβλήθηκαν σε τοπικά και διεθνή δίκτυα (CNN, EURONEWS, TRAVEL CHANNEL κ.ά.) οι γείτονες επιχείρησαν να παρουσιαστούν ως απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων και της αρχαίας Μακεδονίας προωθώντας παράλληλα, εκτός από τον τουρισμό και τα «μακεδονικά» κρασιά. Σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων, η παραγωγή κάθε σποτ την εποχή εκείνη άγγιξε τα 180.000-200.000 ευρώ.
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.