Το «You’ ll never walk alone», το οποίο τραγούδησαν οι οπαδοί της Λίβερπουλ στο Άνφιλντ, και το οποίο θεωρείταί ένα από τα πιο γνωστά ποδοσφαιρικά τραγούδια, επέλεξαν οι δημιουργοί του διαφημιστικού spot με τίτλο «Κeep Walking Greece», για να ντύσουν μουσικά την καμπάνια Johnnie Walker.
Μια Ελλάδα που μπορεί ακόμα να ονειρεύεται να ελπίζει και να κάνει, κάθε μέρα, το επόμενο βήμα αποτυπώνουν στο διαφημιστικό που δημιούργησαν οι δύο καταξιωμένοι σκηνοθέτες, ο Χάρης Πατραμάνης και ο Τάκης Ζερβουλάκος.
Πρωταγωνιστές είναι απλοί Έλληνες πολίτες και τα γυρίσματα έγιναν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όπως εξηγεί η ελληνική ομάδα του Johnnie Walker «το πιο αισιόδοξο μήνυμα για μια χώρα μπορούν να το δώσουν μόνο οι ίδιοι της οι άνθρωποι. Αυτοί που μέσα από την καθημερινότητα τους προχωρούν και διεκδικούν το δικαίωμα της ευτυχίας, συνεισφέροντας σε ένα καλύτερο αύριο».
Το νέο διαφημιστικό spot του Johnnie Walker εκφράζει ακριβώς αυτό: «Όταν περπατάς στην καταιγίδα, κράτα το κεφάλι σου ψηλά, περπάτησε κόντρα στον άνεμο, μες τη βροχή ακόμα κι αν τα όνειρα σου χάνονται δεν θα είσαι μόνος και δεν θα περπατάς ποτέ μόνος»
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.