Θεσσαλονίκη: Γονείς άφησαν μωρό να κλαίει στο μπαλκόνι και κοιμήθηκαν με κλειστές τις μπαλκονόπορτες
Οι αστυνομικοί έκαναν περιπολία όταν εντόπισαν το βρέφος να κλαίει στο καρότσι του – Οι γονείς συνελήφθησαν – Υποστήριξαν ότι άφησαν το μωρό έξω για να δροσιστεί
Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη, με ένα βρέφος μόλις 11 μηνών εντοπίζεται μόνο του σε μπαλκόνι διαμερίσματος, ενώ οι γονείς του κοιμόντουσαν ανενόχλητοι στο εσωτερικό του σπιτιού.
Το συμβάν αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια περιπολίας αστυνομικών στο κέντρο πόλης, όταν άκουσαν το κλάμα του βρέφους και έκπληκτοι το είδαν μόνο του στο μπαλκόνι του τέταρτου ορόφου. Οι μπαλκονόπορτες του διαμερίσματος ήταν κλειστές, ενώ στο εσωτερικό κοιμόντουσαν οι δύο γονείς μαζί με τα άλλα τρία παιδιά τους.
Οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου προχώρησαν στη σύλληψη του 36χρονου πατέρα και της 35χρονης μητέρας, υπηκόων Βουλγαρίας, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι γονείς ισχυρίστηκαν ότι άφησαν το μωρό στο μπαλκόνι «για να δροσιστεί».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ
Ξημερώματα χθες (16-06-2025), αστυνομικοί του Α.Τ. Λευκού Πύργου, στο πλαίσιο περιπολίας τους για την αστυνόμευση του κέντρου πόλης, εντόπισαν βρέφος να κλαίει, ευρισκόμενο εντός καροτσιού σε μπαλκόνι διαμερίσματος, ενώ οι γονείς με τα υπόλοιπα τρία παιδιά τους κοιμόταν στο εσωτερικό του σπιτιού με κλειστές τις μπαλκονόπορτες. Συνελήφθησαν οι δύο αλλοδαποί γονείς ηλικίας 36 (άντρας) και 35 (γυναίκα) ετών, σε βάρος των οποίων, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου σχημάτισαν δικογραφία για το αδίκημα της Έκθεσης.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.