Καιρός: Βοριάδες 6 με 7 μποφόρ στο Αιγαίο και θερμοκρασίες έως 33 βαθμούς, πώς θα κυλήσει η εβδομάδα
Γενικά αίθριος ο καιρός τη Δευτέρα - Η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
Με θερμοκρασίες έως 33 βαθμούς Κελσίου και βοριάδες μέχρι 7 μποφόρ στο Αιγαίο ξεκινά ο καιρός αυτής της εβδομάδας ενώ από αύριο, Τρίτη, το θερμόμετρο θα ανέβει λίγο, όμως δεν προβλέπεται κάποια σημαντική θερμή εισβολή στο μετεωρολογικό ορίζοντα 10 ημερών. Πιο έντονη αστάθεια προβλέπεται στα ηπειρωτικά την Παρασκευή. Οι βοριάδες θα διατηρηθούν στο Αιγαίο, μάλιστα λίγο θα ενισχυθούν στο τέλος της εβδομάδας.
Πιο αναλυτικά, σήμερα Δευτέρα προβλέπεται γενικά αίθριος καιρός με λίγες τοπικές νεφώσεις τις μεσημβρινές – απογευματινές ώρες στα ηπειρωτικά. Στα βουνά της δυτικής χώρας θα βρέξει για λίγο.
Οι άνεμοι στο Ιόνιο θα είναι ασθενείς. Στο Αιγαίο θα είναι βόρειοι 5 με 6 και στα ανατολικά τμήματα τοπικά 7 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα φτάσει τους 29 με 33 βαθμούς Κελσίου με τις μεγαλύτερες τιμές στα δυτικά ηπειρωτικά, και τη Θεσσαλία. Στις Κυκλάδες μέχρι 28 βαθμούς.
Στην Αττική προβλέπεται αίθριος καιρός. Οι άνεμοι βόρειοι στα ανατολικά 5 μποφόρ ασθενείς. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 21 έως 32 βαθμούς, στα ανατολικά 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.
Στη Θεσσαλονίκη προβλέπεται αίθριος καιρός, με τοπικές νεφώσεις το μεσημέρι. Οι άνεμοι ασθενείς. Η θερμοκρασία από 19 ως 30 βαθμούς.
Κλείσιμο
Την Τρίτη λίγο η θερμοκρασία θα ανέβει, οι βόρειοι άνεμοι στο Αιγαίο θα έχουν ένταση 6 με 7 μποφόρ. Το μεσημέρι απόγευμα στην Ήπειρο θα εκδηλωθούν τοπικές καταιγίδες. Γενικά αίθριος καιρός στην υπόλοιπη χώρα.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.