Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο άνοιξε για τρεις μέρες τα εργαστήριά του για το κοινό
Περισσότεροι από 4.500 οι επισκέπτες, μαθητές στην πλειοψηφία τους - «Στόχος είναι τα νέα παιδιά που οραματίζονται να φοιτήσουν στο ΕΜΠ, να εμπνευστούν από τους χώρους διδασκαλίας και την αλληλεπίδραση με τους καθηγητές», τόνισε ο Πρύτανης Ιωάννης Χατζηγεωργίου
Το τριήμερο που το μεγαλύτερο και παλαιότερο Τεχνολογικό Ίδρυμα της χώρας άνοιξε τις πύλες του, ανταποκρίθηκαν μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου αλλά και ιδιώτες αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι είναι ένας ζωντανός, φιλόξενος, δημόσιος και ανοιχτός χώρος που ανήκει σε όλους τους Έλληνες πολίτες.
Στη νέα πρωτοβουλία «Ανοιχτά Εργαστήρια» του ΕΜΠ, η οποία εξελίσσεται πλέον σε θεσμό, το ακαδημαϊκό προσωπικό και οι ερευνητές του Ιδρύματος, με την πολύτιμη στήριξη του διοικητικού προσωπικού, μοιράσθηκαν μαζί τους την εμπειρία του ερευνητικού έργου, που αναπτύσσεται σε 43 από τα 160 επίσημα θεσμοθετημένα εργαστήρια του ΕΜΠ.
Οι συμμετέχοντες στη γιορτή της μάθησης στους χώρους της Πολυτεχνειούπολης είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά προσομοίωση σεισμών, μοντέλα λιμένων, δοκιμές προτύπων σε αεροσήραγγα, πρότυπα οχημάτων νέας τεχνολογίας, συστήματα υψηλών τάσεων, πρωτοποριακές κατασκευές με βάση νέα υλικά, μεθόδους σύνθεσης νανοϋλικών, συστήματα τηλεπισκόπησης, μεθόδους ηλεκτρονικής μικροανάλυσης, δοκιμές ρυμούλκησης προτύπων πλοίων, κβαντικούς υπολογιστές και πολλά άλλα. Μέσα από τη γιορτή της μάθησης στους χώρους της Πολυτεχνειούπολης, αναδείχθηκε η αριστεία αλλά και οι στοχεύσεις του Πολυτεχνείου.
«Στόχος είναι τα νέα παιδιά που οραματίζονται να φοιτήσουν στο ΕΜΠ, να εμπνευστούν από τους χώρους διδασκαλίας και την αλληλεπίδραση με τους καθηγητές και τους ερευνητές του σημαντικότερου Τεχνολογικού Ιδρύματος της χώρας» δήλωσε ο Πρύτανης του ΕΜΠ, Καθηγητής Ιωάννης Χατζηγεωργίου επισημαίνοντας επιπρόσθετα πως η πρωτοβουλία των «Ανοιχτών Εργαστηρίων» εντάσσεται απολύτως στην παράδοση και στο όραμα του Πολυτεχνείου για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο και πως αποτελεί ένα ακόμη βήμα εξωστρέφειας και αμεσότερης επικοινωνίας με τους Έλληνες πολίτες.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.