Απαγωγή Κυπαρίσση: Στο «μικροσκόπιο» κάμερες και κινητά - Τα κομβικά πρόσωπα στις έρευνες
Κρίσιμες οι επόμενες ώρες για την υπόθεση - Πρώτος στόχος των διωκτικών αρχών είναι η απελευθέρωση του 40χρονου επιχειρηματία και, σε δεύτερο χρόνο, η εξιχνίαση της υπόθεσης
Κρίσιμες είναι οι επόμενες ώρες για την εξέλιξη της απαγωγής του 40χρονου επιχειρηματία, χθες τα μεσάνυχτα από το Πικέρμι. Οι αναλυτές του Ανθρωποκτονιών, από την αποκρυπτογράφηση των δεδομένων κατέληξαν στο συμπέρασμα οτι η ομάδα των απαγωγέων θέλει οπωσδήποτε να τελειώνει με την υπόθεση και να πάρει από την οικογένεια τα χρήματα χωρίς να αφήσει πίσω της ίχνη.
Πρώτος στόχος των διωκτικών αρχών είναι η απελευθέρωση του Γιώργου Κυπαρίσση και έπειτα η εξιχνίαση της υπόθεσης και η σύλληψη των δραστών. Κομβικό ρόλο στην εξέλιξη, παιζει ο αδελφός του απαχθέντος που έχει αναλάβει τον ρόλο του διαπραγματευτή με τους απαγωγείς να ζητούν αρχικά 2 εκατομμύρια ευρώ, ως λύτρα για να τον απελευθερώσουν. Δεύτερο κομβικό πρόσωπο είναι η γυναίκα με την οποία μιλούσε ο 40χρονος την ώρα της αρπαγής του και η οποία άκουσε στιγμιαία τη συνομιλία του θύματος με τους δράστες, για τους οποίους οι πληροφορίες λένε ότι μιλούσαν ελληνικά.
Σε δεύτερο επίπεδο η Αστυνομία συλλέγει στοιχεία που θα αξιοποιήσει για την εξιχνίαση της υπόθεσης. Έτσι, στο «μικροσκόπιο» μπαίνουν βίντεο απο κάμερες της περιοχής, για να εντοπίσουν το δρομολόγιο και τις κινήσεις των δύο οχημάτων που πήραν μέρος στην πρώτη φάση της απαγωγής, το κινητό τηλέφωνο του θύματος αλλά και τα στίγματα των κινητών που βρίσκονταν σε συγκεκριμένο πεδίο ερευνών την ώρα της αρπαγής, προκειμένου να σχηματίσουν εικόνα για τις κινήσεις και το προφίλ των δραστών. Και αυτό γιατί θεωρούν δεδομένο οτι οι δύο ομάδες που εκτιμάται οτι πήραν μέρος στην απαγωγή Κυπαρίσση επικοινωνούσαν μεταξύ τους. Η μία τον παρακολούθησε όταν έφυγε από την επιχείρησή του στο Μενίδι για να δειπνήσει στο εστιατόριο των Άνω Λιοσίων για να δώσει σήμα στη δεύτερη όταν πλησίαζε στο σπίτι του στο Πικέρμι να τον αρπάξουν.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.