Tρία βρέφη νοσηλεύονται τις τελευταίες ημέρες στα νοσοκομεία της Κρήτης έχοντας προσβληθεί από κορωνοϊό.
Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, πρόκειται για δύο νεογέννητα και ένα μωρό 40 ημερών.
Τα δύο νεογέννητα, 7 και 24 ημερών, νοσηλεύονται στη Μονάδα Νεογνών του ΠΑΓΝΗ καθώς εμφάνισαν συμπτώματα κορωνοϊού με τους γιατρούς να αναφέρουν πως η κατάσταση της υγείας τους είναι καλή.
Την ίδια ώρα, οι μητέρες τους έχουν επίσης προσβληθεί με τον ιό χωρίς όμως να έχουν εμφανίσει σοβαρά συμπτώματα.
Παράλληλα, ένα βρέφος 40 ημερών έχει εισαχθεί στην παιδιατρική μονάδα κορωνοϊού στο νοσοκομείο Χανίων.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.