Επεκτείνεται το «MyConsulLive» που συνδέει τους απόδημους Έλληνες με τις ελληνικές αρχές
Η υπηρεσία καλύπτει πλέον τα Γενικά Προξενεία Βοστώνης, Κωνσταντινούπολης, Ντύσσελντορφ, καθώς και το Προξενείο της Πέρθης - «Αποδεικνύουμε με πράξεις ότι είμαστε δίπλα» στους απόδημους Έλληνες δήλωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών Κώστας Βλάσης
Στην επέκταση του δικτύου των Προξενικών Αρχών που υπάγονται στην πρωτοποριακή υπηρεσία «MyConsulLive» προχώρησε το υπουργείο Εξωτερικών, σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με στόχο τη διευκόλυνση των απόδημων Ελλήνων στην απρόσκοπτη επαφή με τις ελληνικές αρχές.
Στις 30 Δεκεμβρίου εγκαινιάστηκε η υπηρεσίααπό το Προξενικό Γραφείο της Πρεσβείας μας στο Λονδίνο και τα Γενικά Προξενεία Νέας Υόρκης και Τορόντο. Σήμερα, μόλις ένα μήνα και πέντε μέρες μετά, συμπεριλαμβάνονται στον εκσυγχρονισμό που παρέχει η καινοτόμος υπηρεσία τα Γενικά ΠροξενείαΒοστώνης, Κωνσταντινούπολης, Ντύσσελντορφ, καθώς και το Προξενείο της Πέρθης.
Ο Υφυπουργός κ.Κώστας Βλάσης με αρμοδιότητα τον Απόδημο Ελληνισμό βλέποντας το όραμα, πρωτίστως, του Πρωθυπουργού καθώς και του ιδίου να υλοποιείται εκφράζει την ικανοποίησή του, γιατί η πανδημία δεν στάθηκε εμπόδιο στην ένωση των Απόδημων με τη χώρα μας. Το Υπουργείο Εξωτερικών κατάφερε να επιλύει άμεσα γραφειοκρατικές διαδικασίες που χρόνιζαν και μάλιστα κάτω από τόσο ιδιαίτερες συνθήκες. Ο κ. Βλάσης σημειώνει «Συνεχίζουμε την αδιάκοπη προσπάθειά για να κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας για ενίσχυση των δεσμών των απανταχού Ελλήνων με την Μητέρα Πατρίδα. Αποδεικνύουμε με πράξεις ότι είμαστε δίπλα τους!».
Για το εγχείρημα αυτό o Πρωθυπουργός είχε κάνει ξεχωριστή αναφορά στη ΔΕΘ ως μέρος της αναβάθμισης των προξενικών υπηρεσιών.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.