«Τα κουρεία κομμωτήρια, δείχνοντας υπευθυνότητα τήρησαν όλα τα πρωτόκολλα προφύλαξης όπως τα ιδιωτικά ιατρεία και οδοντιατρεία, που δόθηκαν από την πολιτεία και ο κόσμος συμμορφώθηκε υποδειγματικά», τονίζουν μεταξύ άλλων
«Οφείλουμε να εκφράσουμε καταρχήν των προβληματισμό μας και την ανησυχία μας στην προσπάθεια που καταβάλλετε στην αντιμετώπιση των προβλημάτων των επιχειρήσεων, για τη λήψη μέτρων στήριξης, λόγω της κρίσης στην οικονομία, από την εξάπλωση του κορωνοϊού», αναφέρει αρχικά η αναακοίνωση.
«Στο πλαίσιο του ρόλου μας ως θεσμοθετημένου οργάνου και εκπροσώπου των κουρέων κομμωτών Ν ΑΤΤΙΚΗΣ, σας διαβιβάζουμε απόσπασμα σχετικά με το θέμα που προέκυψε από την επιδημιολόγο κυρ. Αθηνά Λινού όσων αφορά τα κομμωτήρια», προσθέτουν.
Στη συνέχεια παραθέτουν την τοποθέτηση της κυρίας Λινού η οποία μιλώντας στο Mega είπε ότι «μελετούν στην Επιτροπή και την Πολιτεία τον κίνδυνο διασποράς. Πιστεύω ότι είναι μεγάλος ο κίνδυνος διασποράς και στα κομμωτήρια, παρότι υπήρξαν μελέτες που λένε ότι δεν υπήρξε διασπορά, γιατί ερχόμαστε σε πολύ κοντινή επαφή. Είναι αδύνατον να τηρηθεί η απόσταση των δύο μέτρων. Πρακτικά είναι αδύνατον». Ακολούθως σημειώνουν ότι «τα παραπάνω δήλωσε η Αθηνά Λινού που μάλλον δεν έχει μπει σε ένα λεωφορείο να δει την σαρδελοποίηση!».
«Τα κουρεία, κομμωτήρια, δείχνοντας υπευθυνότητα τήρησαν όλα τα πρωτόκολλα προφύλαξης όπως τα ιδιωτικά ιατρεία και οδοντιατρεία, που δόθηκαν από την πολιτεία και ο κόσμος συμμορφώθηκε υποδειγματικά. Μας έκλεισαν όμως κανένας από αυτούς δε βγήκε να πει ότι η διασπορά του ιού δε γίνεται από τα κομμωτήρια αλλά από αυτούς που πηγαίνουν στα σπίτια και δεν τηρούν τα μέτρα προστασίας. Ο κλάδος των καταστηματαρχών Κουρέων – Κομμωτών χρειάζεται άμεση στήριξη και δίκαιη αντιμετώπισης», καταλήγει η ανακοίνωση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.