Εικόνες από τον κρατήρα-μυστήριο στον πλανήτη Άρη: Πτώση μετεωρίτη, ή σούπερ ηφαίστειο;

mars1

Μία υπόθεση των επιστημόνων κάνει λόγο για μία υπερ-έκρηξη πριν από 3 δισ. χρόνια, η οποία ενδεχομένως να άλλαξε εξ ολοκλήρου το κλίμα στον «κόκκινο πλανήτη»

Εκπληκτικές εικόνες από την επιφάνεια του πλανήτη Άρη και συγκεκριμένα από την περιοχή όπου εντοπίστηκε ένας σούπερ κρατήρας διαμέτρου 75 χιλιομέτρων, έδωσαν στην δημοσιότητα οι υπεύθυνοι του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος, προκαλώντας νέα ερωτηματικά, στο ήδη μυστήριο που περιβάλλει τον «κόκκινο πλανήτη».

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της Ευρωπαϊκής υπηρεσίας, ο υπερκρατήτας, γνωστός στην επιστημονική κοινότητα ως Ismenia Patera, ενδέχεται να ήταν κατά το μακρινό παρελθόν ένα σούπερ υφαίστειο, το οποίο εξερράγη σεκάποια στιγμή της ιστορίας του πλανήτη, δίχως ν α προσδιορίζεται το πώς και το πότε.

Οι επιστήμονες πάντως, δίνουν δύο ερμηνείες για τη δημιουργία του τεράστιου κρατήρα. Σύμφωνα με την πρώτη ερμηνεία, προήλθε από τη σύγκρουση ενός μεγάλου μετεωρίτη, με την επιφάνεια του «νεκρού» πλανήτη. Η δεύτερη ερμηνεία θέλει τον κρατήρα να αποτελείμ κατάλοιπο ενός σούπερ ηφαιστείου, το οποίο προκάλεσε τεράστια καταστροφή κατά την έκρηξή του.

Οι υποστηρικτές της τελευταίας θεωρείς, πιστεύουν ότι το... big bang του σούπερ ηφαιστείου, σημειώθηκε πριν από 3 δισ. χρόνια, εκτοξεύοντας λάβα και ηφαιστειακή σκόνη ακόμη και εκτός της ατμόσφαιρας του πλανήτη. «Ήταν μία έκρηξη με ισχύ χιλιάδες φορές μεγαλύτερη από εκείνη των κανονικών ηφαιστείων», τόνισε ένας εκ των επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, προσθέτοντας ότι «ένα αντίστοιχο χαρακτηριστικό παράδειγμα στη Γη, είναι το Yellowstone».

«Εκρήξεις τέτοιου μεγέθους και ισχύος, εκτοξεύουν υλικά σε μεγάλο ύψος στην ατμόσφαιρα και ακόμη πιο ψηλά, τα οποία εγκαθίστανται εκεί για πάρα πολλά χρόνια, αλλάζοντας εξ ολοκλήρου το κλίμα στον πλανήτη», τόνισε ο ίδιος, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το συγκεκριμένο πιθανολογούμενο γεγονός, ήταν εκείνο που προκάλεσε την «αδρανοποίηση» του «κόκκινου πλανήτη».

Επιστημονική εξήγηση υπάρχει!

Επισκέφτηκαν τον Άρη ο Βενιζέλος, ο Φίλης και ο Πάγκαλος μήπως και άφησαν τα χνάρια τους στην άμμο;

Spy

Σιγά τήν απορία των επιστημόνων. Τώρα πού δημοσιεύτηκε εδώ, θά τό μάθουν απ τούς.. σχολιαστές σας!!

Σούπερ μπαρούφα!

Αμόλα μπαρούφα, έγινε η υπόθεση με τις υποτιθέμενες ανακαλύψεις στους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος. Χρηματοδοτούν ψευτοεπιστήμονες ή δημιουργούν ψευδείς ειδήσεις, για να παραμυθιάζουν τον κόσμο.

ΒΡΕ ΑΘΕΟΦΟΒΕ...

Πισω στην σπηλια σου αμορφωτε! Ευχομαι να μην ψηφιζεις και να μην εχεις απογονους.

stanlei-kamilopardali