ΟΟΣΑ: Στις πρωταθλήτριες της φορολογίας επιχειρήσεων η Ελλάδα - Έρχεται επιβράδυνση στην οικονομία

eforia-oura1

Στην έκθεση σχετικά με τη φορολόγηση των επιχειρήσεων η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα των χωρών με την υψηλότερη φορολογία

Επιβράδυνση της ελληνικής οικονομίας το επόμενο εννεάμηνο προβλέπει έκθεση του ΟΟΣΑ που δημοσιεύτηκε την Τρίτη. Με τίτλο «επιβεβαιωμένα σημάδια κάμψης του momentum της ανάπτυξης στις μεγάλες οικονομίες» ο ΟΟΣΑ παρατηρεί, όπως γράφει η Καθημερινή, ότι οι σύνθετοι δείκτες (Composite Leading Indicators) που αποτυπώνουν τις τάσεις των επόμενων έξι έως εννέα ετών, δείχνουν επιβράδυνση των οικονομικών για Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία αλλά και Ελλάδα.

Την ίδια ώρα στην έκθεση σχετικά με τη φορολόγηση των επιχειρήσεων η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα των χωρών με την υψηλότερη φορολογία επιχειρήσεων.

Στο μικροσκόπιο των συντακτών της έκθεσης μπήκαν οι φορολογικοί συντελεστές 76 χωρών για το διάστημα 2000-2018. Η Ελλάδα βρέθηκε στις χώρες με τις αυξήσεις καθώς την επίμαχη περίοδο η φορολογία αυξήθηκε από το 24% στο 29% όταν ο μέσος συντελεστής των κρατών-μελών του ΟΟΣΑ διαμορφώνεται στο 21,4%.

Στην έκθεση σημειώνεται, επίσης, ότι η φορολογία παραμένει βαριά και μη ανταγωνιστική χωρίς μάλιστα να εξασφαλίζονται περισσότερα έσοδα από τις άλες χώρες (ή του μέσου όρου των ευρωπαϊκών χωρών) που διατηρούν χαμηλούς συντελεστές.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την Έκθεση Revenue Statistics 1965-2017, η Ελλάδα πέτυχε την μεγαλύτερη αύξηση φόρων (άσπρος ρόμβος) στην δεκαετία 2007-2017, διπλάσια σχεδόν από την 2η κατά σειρά χώρα (Μεξικό). Οι φόροι όμως ανέβαιναν αντί να μειώνονται και στη διετία 2016-2017 (μπλε μπάρα) καθώς η Ελλάδα ήταν 7η κατά σειρά σε αυξήσεις φόρων στον κόσμο.

ΣΧΟΛΙΑ (10)

@@

Ο Μπολσοναρο είναι ο φόβος και ο τρόμος όλων των διεφθαρμένων και των καταχραστων του δημοσίου χρήματος !!! Έναν τέτοιο πρέπει να βρούμε για την Ελλάδα κατεπειγοντως !!!!

Στέφανος

Φυσικό είναι να πληρώνουν αυξημένους φόρους οι εργοστασιάρχες, πλοιοκτήτες, βιοτέχνες, εργολάβοι, ιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, ψυχολόγοι, λογιστές, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, ελαιοχρωματιστές κλπ, ιδιοκτήτες κομμωτηρίων, φούρνων, βενζινάδικων, συνεργείων αυτοκινήτων, φανοποιείων, εστιατορίων, καφετεριών, ταβερνών, ξενοδοχείων κλπ, δηλαδή οι έχοντες-κατέχοντες κινητά-ακίνητα περιουσιακά στοιχεία.

ΑΝΤΙΚ

Ο Λενιν δεν πηρε δια της βιας τις περιουσιες των μεσοαστων και αστων. Τους εβαλε τετοιους φορους που πηγαν και του τις εδωσαν μονοι τους.

Αστραπόγιαννος

Δεν είναι φορολογία, είναι φοροΛΗΣΤΕΙΑ , είναι φοροΕΜΦΥΛΙΟΣ της αριστεράς ενάντια στους μικρομεσαίους και τους επαγγελματίες !!! Είναι φοροΕΞΟΝΤΩΣΗ.. του ιδιωτιού τομέα !!!!

Μάνος2016

Άλλή μια μεγάλη Ελληνική επιτυχία...! Αντε τώρα να ανταγωνιστείς την Βουλγαρία με φόρο εισοδήματος εταιρειών 10%...

Τι κάνουμε τώρα

Το πάρτι της νεοφιλελεύθερης αναρχομπαχάλ ΝΔ της χρεοκοπίας τελείωσε συναγωνιστή.

Candyman

Όταν φύγει και η τελευταία επιχείρηση απο την μπανανία με 85% φορολογία, να δω τι θα κάνεις μετά κομμούνι που νομίζεις οτι το κράτος τα λεφτά για να σε ταϊζει τα βρίσκει στα δέντρα.

Primo

Όχι από σένα τα βρίσκουμε...

Ampos

Ναι ρε [...]. Από εμένα τα βρίσκεις. Δεν τα μαζεύουν Αλβανοί στα λεφτοδεντρα. [...].

Γιώργος

Να φύγεις σε μια μπανανία της επιλογής σου φίλε Ουγκ. Εδώ είναι Ευρώπη.

Candyman

Τι λέτε ρε; Όλα είναι μια χαρά στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας. Το 'πε κι ο Λούλης....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

3fa9d1f6d17c9b1ecfe58b52fb588169_XL

Μειωμένη κατά 1,3 εκατ. θέσεις εμφανίζεται η ζήτηση στα περιφερειακά αεροδρόμια για τη θερινή σεζόν με βάση τον προγραμματισμό των αεροπορικών θέσεων από πλευράς των εταιρειών γεγονός το οποίο αποτυπώνει κι ένα πρώτο σημάδι για την τάση της αγοράς, μετά το θετικό σερί των τελευταίων ετών για τον ελληνικό τουρισμό. 

ee1b877e4ccd9ec89cd3513db26077d0_XL

Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών με δύο σταθμούς, το έτος 2037 και ενδιάμεσο το 2027, ολοκληρώνει μέσα στο Μάρτιο το υπουργείο Υποδομών, περιλαμβάνοντας σημαντικές τομές στο σύνολο των συνδυασμένων μεταφορών, τις ακτοπλοϊκές μεταφορές, τα λιμάνια, τα εμπορευματικά κέντρα, τις σιδηροδρομικές υποδομές, τις διεθνείς συνδέσεις και τις οδικές μεταφορές.