Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Δοκιμάζουμε στην Ιταλία τη νέα Mercedes CLS
Δοκιμάζουμε στην Ιταλία τη νέα Mercedes CLS
Ακόμη κι αν δεν μπορείτε να αγοράσετε τη νέα Mercedes CLS, τα όνειρα είναι δωρεάν. Παρακάτω διατίθεται άφθονο υλικό…
Η Φλωρεντία είναι εκπληκτική πόλη, ένα τεράστιο υπαίθριο μουσείο. Η Mercedes φιλοξένησε τους δημοσιογράφους στο καλύτερο ξενοδοχείο της περιοχής, όπου η τιμή του δωματίου αγγίζει τετραψήφιο νούμερο… Παράλληλα, η τιμή της νέας CLS ξεπερνά αυτή ενός μικρού διαμερίσματος στο κέντρο της Αθήνας. Ολα τα παραπάνω δεν στοχεύουν να προκαλέσουν τον φθόνο, αλλά να καταδείξουν πόσο εκτός κλίματος νιώθουμε ως Ελληνες. Η αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως έχει αφήσει πίσω της ανεπιστρεπτί την οικονομική κρίση και ανθεί με στόχο τη μείωση κατανάλωσης και ρύπων. «Τον Σεπτέμβριο παράγαμε περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ στην ιστορία της Mercedes», συνόψισε με μια φράση τα παραπάνω ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας Νόρμπερτ Χάουγκ στο περιθώριο του ιαπωνικού GP.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον ταιριάζει γάντι ένα αυτοκίνητο όπως η ολοκαίνουρια CLS, που λανσάρεται με μότο τον τίτλο του κειμένου: «More of everything».
H 4θέσια, 4πορτη coupe Mercedes δημιούργησε μια νέα κατηγορία πριν από επτά χρόνια. Τον δρόμο που χάραξε η πρώτη CLS ακολούθησαν πολλοί κατασκευαστές: χαρακτηριστικά αναφέρουμε την Panamera, το Audi A7, το Passat CC και το Insignia. Σήμερα, στη δεύτερη γενιά, καλείται να εντυπωσιάσει περισσότερο τόσο με την εμφάνιση όσο και με τις καινοτομίες που φέρει.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον ταιριάζει γάντι ένα αυτοκίνητο όπως η ολοκαίνουρια CLS, που λανσάρεται με μότο τον τίτλο του κειμένου: «More of everything».
H 4θέσια, 4πορτη coupe Mercedes δημιούργησε μια νέα κατηγορία πριν από επτά χρόνια. Τον δρόμο που χάραξε η πρώτη CLS ακολούθησαν πολλοί κατασκευαστές: χαρακτηριστικά αναφέρουμε την Panamera, το Audi A7, το Passat CC και το Insignia. Σήμερα, στη δεύτερη γενιά, καλείται να εντυπωσιάσει περισσότερο τόσο με την εμφάνιση όσο και με τις καινοτομίες που φέρει.
Σας αρέσει;
Με δεδομένο ότι το γούστο είναι υποκειμενικό, η CLS μας δίχασε. Λατρέψαμε την πίσω και την πλαϊνή μυώδη όψη όπως και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, αλλά δεν μας άρεσε η μάσκα. Ταιριάζει γάντι στην SLS, αλλά δείχνει πολύ τετράγωνη στη CLS.
Οδηγώντας στα περίχωρα της Φλωρεντίας, εκεί που περνούσε το Migle Milia, εκτιμήσαμε τις χάρες της CLS. Με αστείρευτη δύναμη, εκπληκτική σταθερότητα ακόμη και στους στενούς φιδίσιους δρόμους, κινείται εξωπραγματικά γρήγορα και με απίστευτη ενεργητική ασφάλεια. Ειδικής μνείας χρήζει η ηλεκτρική κρεμαγιέρα με την άψογη αίσθηση. Τα ηλεκτρονικά δεν απενεργοποιούνται αλλά είναι διακριτικά, ειδικά όταν έχεις επιλέξει sport ρυθμίσεις. Η άνεση είναι ένα θέμα με τροχούς 255/35/19 εμπρός, 285/30/19 πίσω, ενώ δεν μας ξετρέλαναν το κλειστοφοβικό εσωτερικό και τα άβολα καθίσματα. Μπορεί να διαφωνήσετε, αλλά προσωπικά μας ενοχλεί και το ενεργό πλαϊνό που στηρίζει το σώμα στις στροφές φουσκώνοντας. Η CLS φορά δύο ολοκαίνουριους βενζινοκινητήρες που χρησιμοποιούν σύστημα άμεσου ψεκασμού 3ης γενιάς μέσω του οποίου επιτυγχάνεται εξοικονόμηση καυσίμου κατά 20%. Highlight του συστήματος ο αριθμός αναφλέξεων που μπορεί να φτάσει τις πέντε (!) για βέλτιστη καύση του μίγματος. Ο V6 κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός, ενώ ο V8 έχει διπλό turbo, διάταξη που μέχρι σήμερα υπήρχε μόνο στη 12κύλινδρη S Class. Ολα τα μοντέλα της CLS θα φορούν το κιβώτιο 7G Tronic 2ης γενιάς, βελτιωμένο στην εξοικονόμηση καυσίμου, στην ταχύτητα αλλαγής και στη μείωση των κραδασμών και του θορύβου. Επιπλέον, το πρόγραμμα ECO φροντίζει συνεχώς για τη λειτουργία του κινητήρα στην περιοχή στροφών όπου επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το σύστημα Start/Stop που διαθέτει εξαιρετικά ραφιναρισμένη λειτουργία. Στη χώρα μας η CLS θα έρθει του χρόνου…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 3.498, 4.663
Ισχύς (PS/rpm): 306/6.500, 408/5.000
Ροπή: (kgm/rpm): 37,5/3.500, 60.8/1.600-4.750
Κιβώτιο: 7 σχέσεων (G-Tronic)
Τελική ταχύτητα (km/h): 250, 250
Επιτάχυνση 0-100 km (sec): 6,1, 5,1
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,0 lt, 9,0 lt
Εκπομπές CO2: 164 g/km, 210 g/km
Βάρος (kg): 1.735, 1.890
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.940/1.881/1.416 mm
Χώρος αποσκευών: 520 lt
Τιμές (€): 110.000 (εκτίμηση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα