Chevrolet Aveo RS: Αλλα… κόλπα!

Chevrolet Aveo RS: Αλλα… κόλπα!

Η σχεδιαστική ανανέωση της Chevrolet συνεχίζεται, με το «καυτό» Aveo να αποδεικνύει ότι οι Αμερικανοί άλλαξαν σελίδα!

Chevrolet Aveo RS: Αλλα… κόλπα!
  • Κάτω από το καπό βρίσκεται o ολοκαίνουριος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,4 lt Ecotec, ο οποίος αποδίδει 138 PS και μέγιστη ροπή 20,4 kgm
  • Σε σύγκριση με το υπάρχον μοντέλο, είναι μακρύτερο, φαρδύτερο και πιο ευρύχωρο.

Η αλήθεια είναι ότι οι Αμερικανοί της Chevrolet εδώ και καιρό, βλέποντας το… γόνιμο ευρωπαϊκό έδαφος που ουσιαστικά αποτυπώνει την αγάπη που δείχνουν οι Ευρωπαίοι στα δυναμικά και άνετα αυτοκίνητα, άλλαξαν σελίδα για τα καλά. Πλέον, σχεδιάζουν όμορφα οχήματα, τα οποία ικανοποιούν 100% την ευρωπαϊκή αισθητική. Η αρχή ουσιαστικά έγινε με το οικογενειακό Cruze, συνεχίστηκε με το Spark που μόλις ήρθε στη χώρα μας και συνεχίζεται με το επόμενο Aveo, το οποίο αναμένεται το καλοκαίρι του 2010, από το οποίο γεύση παίρνουμε με το πρωτότυπο Aveo RS.

Το αυτοκίνητο, σε σύγκριση με το υπάρχον μοντέλο, είναι μακρύτερο, φαρδύτερο και πιο ευρύχωρο. Εξωτερικά, το μοντέλο χρώματος electric Boracay Blue ξεχωρίζει από τη μεγάλη μάσκα που χωρίζεται σε δύο τμήματα, τα στρογγυλά πίσω φώτα και τους μεγαλύτερους θόλους των τροχών. Επίσης, τα τρισδιάστατα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα και οι προβολείς ομίχλης συμπληρώνουν ένα αρκετά επιθετικό προφίλ, κάτι που ικανοποιεί απόλυτα την… ευρωπαϊκή ματιά. Επιπλέον, το αυτοκίνητο θυμίζει τρίθυρο hatchback, μια και οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι κρυμμένες στην τρίτη κολόνα, κάτι που συμβαίνει και με το μικρό Spark.

Το πρωτότυπο Aveo RS φοράει τροχούς 19 ιντσών με πέντε ακτίνες, ενώ από μέσα διακρίνονται οι πελώριες δαγκάνες φρένων μπλε χρώματος. Στο πίσω τμήμα, η ενσωματωμένη αεροτομή που ξεκινά από την οροφή και οι χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης, η οποία είναι τοποθετημένη στο κέντρο, τονίζουν ακόμη περισσότερο το σπορ ύφος του αυτοκινήτου.

Κάτω από το καπό βρίσκεται o ολοκαίνουριος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,4 lt Ecotec, ο οποίος αποδίδει 138 PS και μέγιστη ροπή 20,4 kgm και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Κλείσιμο
Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν οι έντονες μπλε ραφές στο ταμπλό οργάνων, στη στεφάνη του τιμονιού, στον επιλογέα ταχυτήτων, στο χειρόφρενο, στα δερμάτινα καθίσματα, αλλά και στα πατάκια!
Η εταιρεία αναφέρει πως η καμπίνα είναι εκτός των άλλων και λειτουργική, με αποθηκευτικούς χώρους στο κεντρικό πάνελ και τις πόρτες, αλλά και δυνατότητα πλήρους αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων για τη μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης