Οι τεχνολογίες του Citroen C5 Aircross

Citroen-C5

Η άφιξη του Citroen C5 Aircross στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται στα τέλη του έτους, ενώ το 2019, στην γκάμα του μοντέλου θα προστεθεί και μια plug-in υβριδική έκδοση.

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του C3 Aircross που έχει ήδη ξεπεράσει τις 80.000 πωλήσεις, η Citroën κάνει μια ακόμα προσθήκη στην ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα γκάμα των SUV της. Το νέο SUV C5 Aircross είναι η νέα ναυαρχίδα της Citroen.  Οι προτάσεις εξατομίκευσης που αφορούν την εξωτερική εμφάνιση είναι 30. Παράλληλα, με σημαντικότερο άξονα το Citroën Advanced Comfort, το νέο SUV C5 Aircross, φιλοδοξεί να γίνει το πιο άνετο μοντέλο στην κατηγορία του. Η καινοτόμα ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions και τα καθίσματα Advanced Comfort ενισχύουν κατά πολύ την άνεση.

Για τους πίσω επιβάτες, υπάρχουν τρία ξεχωριστά καθίσματα που στο κάθε ένα από αυτά ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης αλλά και η απόσταση από τα μπροστινά, διαμορφώνοντας έτσι το χώρο αποσκευών από 580 έως 720 λίτρα.

 

Στον εξοπλισμό του συναντάμε 20 συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό, συμπεριλαμβανομένου του Highway Driver Assist, ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 2) και του Grip Control με Hill Assist Descent. Εκτός των παραπάνω, το νέο SUV C5 Aircross, εφοδιάζεται με 6 τεχνολογίες συνδεσιμότητας, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η ασύρματη φόρτιση των smartphones. 

 

Η γκάμα των κινητήρων, που καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.2 θα περιλαμβάνει τα βενζινοκίνητα σύνολα PureTech 1,2 λίτρων (130 ίπποι) και 1,6 λίτρων (180 ίππων), με τον πρώτο να διατίθεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων και τον δεύτερο αποκλειστικά με αυτόματο. Οι diesel εκδόσεις είναι αυτές των 1,5 λίτρων BlueHDi με 130 ίππους και 2,0 λίτρων BlueHDi με 180 ίππους. Αργότερα, προς τα τέλη του 2019, θα διατεθεί και μία plug-in hybrid έκδοση, με συνδυαστική απόδοση 300 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 65 km. Τέλος, θα εξοπλίζεται με το σύστημα Grip Control με πέντε προγράμματα λειτουργίας (Standard, Sand, Off-road, Snow και ESP OFF), αλλά και με μία μεγάλη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού όπως Hill Descent Control, Active Safety Brake κ.ά.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ (17)

κωστας

Παρτε honda...το πουλησα με 453.000 χλμ και δεν εκαιγε σταγονα λαδι...και απο ζημιες τιποτα...μηδεν...μονο κρεμαγιερα...

3008 diesel 2015 (ήδη 80.000km)

To επέλεξα για τους χώρους του, λόγω "οικογενειακων καταστάσεων". Ομολογώ ότι μέχρι και τώρα δεν μου έχει ζητήσει τίποτα.!!!! Και το service (που πάω για λιπαντικό έλεγχο & μου το ελέγχουν λίγο) είναι αρκετά πιο φτηνό από άλλους (πρώην κάτοχο ΟΠΕΛ και TSI). Oυτε το TSI μου είχε βγάλει τίποτα....αλλά για να μην βγάλει , άλλαζα λάδια κάθε 7500Km. Το αυτοκίνητο πήγαινε ρολόι, αλλά αυτό είχε και το αντίτιμο σε χρήμα και σε χρόνο (ποσα πρωινά έχανα). Τώρα βλέπω την διαφορά....

pan

Χαλάνε τα Γαλλικά !!! Πάρτε αξιόπιστα Ιαπωνικά Diesel που φοράνε όλα Ευρωπαϊκούς και κυρίως Γαλλικούς κινητήρες!!!Ας αναφέρουμε μερικά για την Ιστορία: Nissan qashqai 1,5 & 1.6 , Nissan micra και όλα σχεδόν τα diesel Nissan , Toyota pro ace by peugeot-Sitroen και παλιά Avensis 2,2 diesel by peugeot , Toyota Avensis & Korola-Auris by BMW και το αξιόπιστο αγροτικό Hilux 2,4 Diesel by VM MOTORI Made in Italy, Suzuki Vitara, swift, cross by Fiat !!! όταν θυμηθώ και τα υπόλοιπα θα τα προσθέσω !!!

pan-ntouft

Άρα και τα ιαπωνικά μούφα είναι.....κινητήρας Γαλλικός ...αμάξωμα κουβάς....τους κάνεις μεγάλη ζημιά τους Ιάπωνες φίλε με αυτά που λές...πρόσεχε....Μας έχουν φουμάρει εδώ στο τσιπριστάν "πάρτε ιάπωνα που δεν χαλάει"...άρα ΔΕΝ είναι ιάπωνας....είναι τραβεστί-car (ειδικά με τα νέα σχέδια της τουοτα ασε.....ούτε οι γύφτοι δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν πλέον!

pan

Την πραγματικότητα αναφέρω τίποτα παραπάνω!!!!

είπαμε ...

υπάρχει Ελληνας που και να του χαρίσεις Γαλλικό αυτοκίνητο δεν θα το πάρει. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά και έχουν δουλειά τα συνεργεία, τα ανταλλακτικάδικα κ.λ.π.

F1

Εσυ οδηγα χαρτοπετσετα.Τους ειδαμε στην F1 τη τεχνιλογια εχουν οι Γιαπωνεζοι βλακακο!!!

οι

βρισιές δείχνουν το επίπεδο των εισαγωγέων γαλλικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Η πραγματικότητα τους έχει ξεπεράσει. Σαπάκια πουλάνε και όποιος τσιμπήσει, όπως τσίμπησα και εγώ, δυστυχώς πριν λίγα χρόνια. Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.

Φιλε οι...

Έχεις απόλυτο δίκιο! Μεγάλο λαμόγιο και αν το προχωρήσεις με τα κωλοαυτοκίνητά του σε απειλεί και με εξώδικα.....και με ψευδομάρτυρες! Προσοχή στούς Έλληνες . Citroen ΜΟΝΟ όταν χάσει την αντιπροσωπεία ο πασοκόφατσας εδώ αντιπρόσωπος!!!!

c4

κάτοχος C4 από το 2006. Το πιό αξιόπιστο αυτοκίνητο που έιχα (και είχα πολλά και γερμανικά). Και με το πιό οικονομικό service.

C3 & C4 Picasso

Kάτοχος C3 & C4 Picasso για 4 έτη και 110.000 χλμ. Πανάκριβα service και ανταλλακτικά. Συνέχεια στο συνεργείο με εγκέφαλο. έσβηναν και τα δύο καθ'οδόν. Πρώτα το C3 και δεν πίστεψα ότι έχουν όλα πρόβλημα...Πήρα το C4 Picasso γιατί είμαι γαλλόφιλος...και έκανε το ίδιο. ΔΕΝ μπορούν να τα φτιάξουν ! και το κυριότερο? δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη ! Πάρτο και φύγε.....δουλεύει....Ο εδώ αντιπρόσωπος αγοράζει διαλογής ή είναι για πέταμα. (πάντως κάτι τέτοιο ακούγεται). τ\Τα πούλησα και ειλικρινά βρήκα την ηρεμία μου (και την ασφάλειά μου ). Ποτέ ξανά! Αισχρή εταιρία πλέον! Και η εδώ αντιπροσωπεία ? Ήθελα να ήξερα οι Γάλλοι δεν τον βλέπουν? Τραμπούκοι κανονικοί !

@c4

Τρέχα να σε βάλουν στο ρεκόρ Γκίνες!Τρέχα λέμε!Τέτοια πρωτιά δεν τη βρίσκεις πουθενά στον κόσμο.

C3 &C4 picasso

H απαντηση σου@c4 δειχνει 2 πραγματα. 1. Οτι εισαι τσιρακι του εισαγωγεα και 2. Οτι ειστε τραμπουκοι και ειρωνες. Προς τον κοσμο: Μακρυα απο citroen! Μονο οταν αλλαξει ο εισαγωγεας-τραμπουκος και παλι με πολυυυυ σκεψη και ψαξιμο.....

ξεχάσατε

να πείτε μακριά και από Renault. Σας μιλάει άνθρωπος που στην κυριολεξία καταστράφηκε από Renault . Είπα αμήν όχι άλλες βλάβες μέχρι που το πέταξα και ησύχασα.

Gallos

Εγω εχω ρενω και δεν εχω παει ποτε συνεργειο.Αλλαξτε κανα λαδι οταν πρεπει, σογαμπρε.

@C3&C4 picasso

To σχόλιο το έγραψα για τον από πάνω,τον πρώτο,τον c4 σκέτο,όχι για 'σένα!!!!Εξ ου και το @c4.

GTB

GTB = gia ta baza.....μην μασάτε. Κάτοχος citroen.... τα ηλεκτρονικά = Σκουπίδια ! Μακρυά! μην σας ξεγελάει η χαμηλή τιμή! Θα μπλέξετε άσχημα......

ΤΗΟΜΑΣ

Kάτοχος πεζω 407 από τό 2005.Μέχρι τά 12 χρόνια εκτός αναλωσίμων δέν είχε ζητήσει τίποτα εκτός από 1 λαμπάκι όπισθεν.Από τόν 13 χρόνο άλλαξα συμπιεστή αίρ κοντίσιον καί βιντιλατέρ καί τά 2 από δική μου λανθασμένη χρήση.Μιλάμε γιά τό Σκυλί!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Pwliseis

Στη γειτονική Βουλγαρία μεταβαίνουν σχεδόν όλοι οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να προμηθευτούν τα «σαπάκια» τους έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ και να τα διαθέσουν σε ανυποψίαστους Έλληνες καταναλωτές έναντι πολλών χιλιάδων ευρώ!

peugeot508

Λίγο μετά την κυκλοφορία της φωτογραφίας του πρωτότυπου coupe που θα δείξει στο Παρίσι, η Peugeot ρίχνει λίγο περισσότερο φως στο θαυμάσιο e-Legend που γεφυρώνει το χθες με το αύριο.

suzuki-jimny

O ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για τέσσερα νέα μοντέλα. Δείτε το σκορ του καθενός ξεχωριστά. Στο μικροσκόπιο του Euro NCAP μπήκαν τα Audi A6, Suzuki Jimny, Ford Tourneo Connect & VW Touareg.

3

Το Groupe Renault παρουσιάζει το EZ-PRO, κάνοντας πραγματικότητα το όραμά της για ένα όχημα διανομής «last mile» μέσα από ένα αυτόνομο concept car που βασίζεται σε κοινόχρηστες ρομποτικές πλατφόρμες.

Citroen-C3-2017-1600-06

Το δημοφιλές γαλλικό μικρό μοντέλο συμπληρώνει 400.000 πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά! Δείτε τι επιλέγουν οι αγοραστές του Citroen C3.

3