Νέα έκδοση για την Alfa Romeo Giulietta

170915_Alfa_Romeo_Giulietta_Sport_HP

H Giulietta επιστρέφει σε μια νέα έκδοση με ξεχωριστή εμφάνιση και πρόσθετο εξοπλισμό.

Το πακέτο της βασικής έκδοσης Giulietta, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων,  A/C, 6 αερόσακους, ESP/Hill Holder/e-Q2, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, επιλογέα οδήγησης ALFA DNA,   DRL και πίσω φώτα LED, σύστημα U-connect με οθόνη αφής 5’’,  Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι και ζάντες αλουμινίου 16’’εμπλουτίζεται, για την ολοκαίνουργια έκδοση Giulietta Sport, με τις εξής προσθήκες: σπορ εμπρός προφυλακτήρα με κόκκινο περίγραμμα, σπορ πίσω διαχύτη με μεγαλύτερη διπλή απόληξη εξάτμισης, πλευρικά μαρσπιέ, μαύρο εσωτερικό στον ουρανό και τις κολώνες, ζάντες αλουμινίου 17’’, σκούρα πίσω κρύσταλλα, προβολείς ομίχλης, εμπρός υποβραχιόνιο και cruise control. Ο σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου ενισχύεται από το εξωτερικό χρώμα Μπλε Misano.

Τα νέα πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού είναι εξίσου ελκυστικά, και σχεδιασμένα για να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Συγκεκριμένα, στο πακέτο Tech συμπεριλαμβάνονται: Radio Alpine (με υψηλής ποιότητας οθόνη αφής 7’’ και υποστήριξη Video, Bluetooth audio streaming, κόκκινο διακριτικό φωτισμό, θύρες USB/AUX και HDMI, χειριστήρια στο τιμόνι με 8 κουμπιά ελέγχου), κάμερα οπισθοπορείας και πρίζα 12V στο χώρο αποσκευών. Το πακέτο συνδέεται υποχρεωτικά με τους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.

Το πακέτο Carbon αναβαθμίζει με εντυπωσιακό τρόπο την σπορτίβ εμφάνιση του αυτοκινήτου χάρη στις μοναδικές carbon-look λεπτομέρειες στη γρίλια, στα καλύμματα των καθρεπτών, στους προβολείς, στα πάνελ των θυρών και το πλαίσιο του ταμπλό, στον εμπρός διαχύτη με τις κόκκινες γραμμές, αλλά και στα πλευρικά μαρσιπιέ. Ο σπορ χαρακτήρας αναδεικνύεται και από το σκούρο ταμπλό, τις Miron λαβές των θυρών και τα Miron περιγράμματα των προβολέων ομίχλης.

Η τιμή της Giulietta Sport  διαμορφώνεται, μετά τις προωθητικές ενέργειες, ως εξής: με τον κινητήρα 1.4 120hp στα  18.050 ευρώ, με τον 1.4 Multiair 150hp στα 20.600€ και με τον 1.6 JTDM-2 120hp στα  20.900€ ενώ μπορεί να αποκτηθεί και με χρηματοδότηση μέσω FCA Bank.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ (24)

Τζολιάς

Ρε μερσεντάκια, πάλι 8 στα 10 μηνύματα γραφεις; Μια χαρά είναι το όχημα, απλά δεν απευθύνεται σε Γερμανόφιλους. Με 18000 τα αξίζει και τα τιμάει τα χρήματα που δίνεις. Με τόσα χρήματα παίρνεις μονο ζαντολάστιχα και ναβιγκειτορ σε Μερσεντές. Για το vw γκρουπ δε, που παίρνεις πόρσε κειμαν με εξαρτήματα και κινητήρα σκόντα δεν θα το σχολιάσω.

Να τα λέμε αυτά

Aκόμα βγαίνει η Αλεξανδράτου; Ήμουνα νιος και γέρασα...

είναι κούκλα

είναι πανέμορφη ενώ ταυτόχρονα απολαυστική στην οδήγηση....ναι, δεν έχει μέσα ένα κινέζικο tablet άλλα στρίβει και φρενάρει με τον σωστό τρόπο. Φυσικά πίσω διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.....αφήστε τον αρχαίο, πάμφθηνο ημιάκαμπτο για τον ανταγωνισμό (ο οποίος είναι συνήθως και ακριβότερος)

GS

Αλήθεια, εκείνη η Gulia πουλάει τίποτε??? μόνο δύο έχω δει (στην ευρύτερη Αθήνα) αλλά μπορεί να (μην) έτυχε... και αρχικά απ το πλάι ήμουν σίγουρος ότι είναι 3άρα - δυστυχώς εξωτερικά μοιάζει με 3αρα περισσότερο από ότι περίμενα.... Και βέβαια περί γούστου και ορέξεως κολοκυθόπιτα, υποκειμενικά είναι αυτά, εγώ να δεχτώ οτι η Gulia είναι σούπερ τρούπερ, αλλά εαν δεν πουλάς ο,τι και να λες από κάτω είσαι...

Νίκος

Η φεραρι πουλαει τίποτα; η μαζερατι; αρα και αυτές απο κάτω ειναι και ειναι απο πανω η οπελ ας πούμε.... οκ...

Μεθυσμενο εισαι?

H φερραρι πουλαει πολυ για τα δεδομενα της κατηγοριας της(200,000+).Αλλα εκει μιλαμε για το απολυτο συμβολο ιματζ.Η μασερατι απο την αλλη πηγε απατη γιατι στις κατηγοριες που παιζει,ειναι πισω απο τον ανταγωνισμο(βλεπε porsche,mercedes).Η αλφα ουδεμια σχεση εχει με αυτα.Για την κατηγορια της πηγε και αυτη απατη.Παρολο που σε αρκετες χωρες η τιμες ειναι ακρως δελεαστικες(π.χ. στελβιο του κουτιου με 35,000-ναι καλα διαβασες,τριαντα πεντε)παλι δεν πουλαει.Αντιθετως με κατι lexus Nx,Volvo Xc60 που εχουν παρομοια τιμη,αλλα και αλλα μοντελα πχ Glc,X3 που ειναι ακριβοτερα και μοσχοπουλανε.

Νίκος

Μεθυσμένο είσαι εσύ. Αντε να διαβάσεις κανα εσπρεσο και ασε την αυτοκίνηση... δεν ειναι για σενα αυτα.

Νικολακη

Ετσουξε πολύ ε;Ετσι είναι.Η αλήθεια πονάει.

Νίκος

Άντε τώρα να πιείς το γαλατακι σου και εχει σχολειο σημερα μπεμπη.

Ο μικρός,η μικρή,ΤΟ μικρό

Αλήθεια,την καλυτερότερη,των καλυτερότερων,πιο όμορφη,κουκλάρα,καλύτερο τιμόνι,καλύτερη ανάρτηση,καλύτερο αίσθημα,καλύτερο χέρι,μπούτι,στήθος,μάτι της μικρής κατηγορίας,ονόματι MiTO, ΓΙΑΤΙ ΤΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΑΡΑΓΕ?Γατόοοοοονι!!!!!Ρε γατοοοοογκκκ...τοοοονι!!!!

Τελης

Τα έχω οδηγήσει όλα τιμόνι και φρένα κράτημα απολαύσει οποτε μόνο alfa.

St

στα 18000 ευρώ τα άλλα νέα μοντέλα, τι περισσότερο προσφέρουν; τουλάχιστον θα έχεις και τα φρουφρού και τα αρώματα....και την ικανοποίηση πως έχεις ένα σπορ όμορφο αμάξι με το ιστορικό όνομα στο μπρελόκ των κλειδιών......να το αφήνεις πανω στο τραπέζι και να ζηλευουν οι φιλοι σου που θα το βλέπουν....να κρυβουν τα δικά τους που γραφουν ασχετα αδιαφορα ονόματα.....ακομη και γερμανικων εταιριών

@St

Κοίτα αδερφέ,δεν θέλει και πολλή ανάλυση:18000 για ένα μοντέλο βασισμένο εξ ολοκλήρου σε fiat του 2007 το πράγμα είναι απλό:Ψάχνουν για κορόιδα.Και εσύ μάλλον είσαι ένα από αυτά.Καλοτάξιδο λοιπόν!Αλλά ως εδώ.Οχι παραπάνω αναλύσεις για τη γιαγιούλα!Ελεος!Υ.Γ.Εναλλακτικά,αν σου αρέσει τόσο πολύ,βρίσκεις εύκολα μια μεταχείρω μισοτιμής ή και κατα πολύ παρακάτω-ειδικά τα πρώτα μοντέλα.Ετσι κ αλλιώς ολόιδια είναι,της ρίχνεις βαρια ενα 2χιλιαρο για ένα γενικό ρεκτιφιέ(γυάλισμα,μικροεπιδιορθώσεις αν χρειάζεται,λάστιχα κάνα καινούριο ηχοσύστημα) και σου μένουν και 10+ χιλιάρικα στην άκρη.

Νίκος

Η τζουλιετα βασίζεται αποκλειστικά σε δικό της πάτωμα και όχι σε φιατ και είναι μοντέλο Ιουνίου 2010 και όχι 2007. Αν δεν γνωρίζεις ένα θέμα καλύτερα να μη σχολιάζεις. Πάρε το γερμανικό κουβά που σ'αρέσει και ασε τα ιταλικά για τους μερακλήδες.

Παντογνώστη

Και σε δικό της πάτωμα να βασίζεται,όλα τα υπόλοιπα μέρη της είναι Fiat.Κιβώτια,κινητήρες,αναρτήσεις,ηλεκτρονικά συστήματα.Είναι 90% Fiat.Επίσης ένα αμάξι που βγήκε στην κυκλοφορία το 2010,σημαίνει οτι σχεδιάστηκε και εξελήχθηκε τουλάχιστον 2 χρόνια προηγουμένως.Αρα τεχνολογικά είναι 10ετίας+.(ειδικά αν λάβεις υπ'όψην σου και τα υφιστάμενα-δανεικά μηχανικά μέρη από τη μαμά,τα οποία προϋπήρχαν της giulietta)Οπως και να το δείς,το αμάξι χρειζει αντικατάστασης.Πάλιωσε.Είναι οτι πιο παλιο στην κατηγορία.Δεν έχει νόημα η συζήτηση.

@Nίκος

Επίσης Νικολάκη,είδες να έγραψα κάπου για γερμανικό;Aλλά άμα ο άλλος έχει κάλλο στον εγκέφαλο τι να περιμένεις...Ολοι ανεξαιρέτως σας έχουν προσπεράσει πια!Τεσπα,δεν έχει νόημα να επαναφέρουμε στο προσκήνιο συζητήσεις που έλαβαν χώρα προ 8ετίας.Η ζωή συνεχίζεται.

Νίκος

Καταρχήν δε βλεπω το λογο να υποτιμάς τα φιατ. Εδω και χρόνια οδηγώ φιατ και είμαι πολυ ευχαριστημένος. Δεν είναι φεραρι αλλά είναι μια χαρά αμάξια. Αναφέρομαι σε μοντέλα μετα το 2007. Οσον αφορα τη τζουλιετα χρήζει μεν αντικατάστασης λόγω 8ετιας και λόγω ανταγωνισμού αλλα παραμένει πανέμορφη και αξιόπιστη. Τέλος, μη βγάζεις αυθαιρετα συμπεράσματα για τα μηχανικα μέρη της τζουλιετα. Άνοιξε κανα περιοδικό σεν κανει κακο. Ολες οι εταιρίες μοιράζονται διαφορά μέρη των αυτοκινήτων τους. Δεν υπαρχουν πλέον ιταλικά, γερμανικά, γιαπωνεζικα αλλα εταιρίες πχ Bosch για υσ ηλεκτρικα...

@

Χαχαχα.Μικρέ,εγώ δεν υποτίμισα τίποτα.Εσύ μόλις το έκανες.

Νίκος

Το μικρός θα το παρω σαν κομπλιμέντο. 45 ειμαι. Επίσης οσα δε φτάνει η αλεπού ξέρεις τι τα κάνει...

Αφου λοιπόν είσαι 45

Εχεις καλή γνώση της πορείας του ομίλου.Το όσα δεν φτάνει(ή ορθότερα δεν έφτασε) η αλεπού ταιριάζει γάντι στην πείπτωση του Fiat group.Που πολύ θα ήθελε να ήταν το αντίστοιχο Vag της ιταλίας,αλλά τα έκαναν αχταρμά.H lancia?Πολυτελής.Η alfa?Πολυτελής.Η maserati?Ε εννοείτε πολυτελής!Και στην αντίπερα όχθη τα λαϊκά(πλήν τίμια) φιατάκια.Που πάτε ωρέ?Από ποιότητα?Μόνο διαφήμιση και σάλτσα.Πολύ σάλτσα.Σου μιλάει,σου κλείνει το.μάτι,ψυχές,καρδιές,χέρια,πόδια...Επι της ουσίας το απόλυτο μηδέν.Αποτέλεσμα:Εμεινε η φιατ και η φερράρι.Δλδ. ή του ύψους ή του βάθους!Και στη μέση το χάος..2,5 μοντέλα alfa και 2 μασερατι που προσπαθούν να πείσουν για το πια είναι καλύτερη από τους Γερμανούς.Και εν τέλει δεν έπεισαν κανένα.Ολα τα υπόλοιπα είναι παραμύθια.

Νίκος

Προφανώς δεν έχεις ιδέα απο αμάξια. Ποιος θα θελε να είναι εταιρία που εξαπατά ρους πελατες του με τους ρυπους; για να μην αναφέρω οτι ειναι νο. 1 σε βλάβες και μαλιστα ακριβές. Πάρε λοιπόν το φιατ που μπορείς ή ακομα καλυτερα μια αλφα ρομεο γιατί η ζωη ειναι μικρη για να τρεχουμε ολη μερα σε συνεργεία...

Νίκος

Μα δεν συγκρίνουμε την υπεροπλία της vw ή της bmw σε σχεση με την Alfa Romeo. Εννοείται οτι υπερτερούν στον τομεα αυτο αλλα και στις πωλήσεις. Αυτό που προσπαθώ να σου εξηγήσω είναι ότι τα όσα μοντελα έχουν απομείνει στη φιατ ειναι τιμια και σωστα αμάξια και η τζουλιετα πρωτον δεν ειναι φιατ και δεύτερον δεν δειχνει γερασμένη πάρα τα 8 χρομια της. Η brera σου φαίνεται γερασμένη; η 159; ακομα και η 20χρονη 147...

@

Ναι,τόσο η brera όσο και η 159(ίδιο αμάξι ουσιαστικά) έχουν γεράσει.Οπως και η τζουλιεττα.Ξεκολλάτε από την αλφα των '70s.Τα νεότερα μοντέλα τους,από 33 και μετά,δεν έχουν καμία σχέση.Είναι όμορφα όταν βγούν και μετά γίνονται συνηθησμένα.Στη 10ετία είναι απλά αδιάφορα.Στο σήμερα αε πούμε, πιο πολύ ενδιαφέρον έχει η αγορά μιας 3άρας 10ετίας ή μιας z4,παρά μιας 159 ή μίας brera.

GS

Ο πεθαμένος κρατιέται ζωντανός με τεχνητή υποστήριξη... απλά για να κρατήσουν 2-3 ρομαντικούς (κορόιδα εν τέλει...) στη φίρμα, διότι εάν πάνε αλλού δεν πρόκειται ποτέ να ξαναγυρίσουν... το μοντέλο έπρεπε να έχει αντικατασταθεί χρόνια τώρα, όλα τα άλλα είναι φρου φρου κι αρώματα...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

diesel

«Τετ α κε» των Ελλήνων καταναλωτών από το diesel στην βενζίνη ενώ υπερδιπλασιάστηκαν και οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων στο 11μηνο

suzuki

Η Suzuki Hayabusa, η 1η μοτοσυκλέτα παραγωγής που ξεπέρασε τα 300 χλμ./ώρα, θα σταματήσει να παράγεται από τους Ιάπωνες λόγω νέων προδιαγραφών. Με τις επιδόσεις και την μοναδική της εμφάνιση η Hayabusa έγινε γνωστή και σε εκείνους που δεν ασχολούνται με το “άθλημα”

Vision

Το Μάρτιο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα κάνει την πρεμιέρα του το πρώτο μικρό SUV στην ιστορία της Skoda και πλέον, σύμφωνα με πληροφορίες από την Τσεχία, το όνομα του νέου μοντέλου αναμένεται να είναι «Kosmiq».

SMTG-3

Στα Μέγαρα έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο το αγωνιστικό πρόγραμμα για την ελληνική αντιπροσω-πεία της Speedcar, την ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS AE.

kalligeros

Ανέλαβε τα ηνία της Mercedes-Benz Hellas στην καρδιά της οικονομικής κρίσης και κατάφερε όχι μόνο να την κρατήσει όρθια, αλλά και να καταστήσει τη φίρμα πρώτο premium brand της ελληνικής αγοράς. Ο λόγος για τον Γιάννη Καλλίγερο, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της MBH, o oποίος μίλησε στο Car Magazine και το  Νewsauto.gr σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη.