Νέα έκδοση για την Alfa Romeo Giulietta

170915_Alfa_Romeo_Giulietta_Sport_HP

H Giulietta επιστρέφει σε μια νέα έκδοση με ξεχωριστή εμφάνιση και πρόσθετο εξοπλισμό.

Το πακέτο της βασικής έκδοσης Giulietta, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων,  A/C, 6 αερόσακους, ESP/Hill Holder/e-Q2, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, επιλογέα οδήγησης ALFA DNA,   DRL και πίσω φώτα LED, σύστημα U-connect με οθόνη αφής 5’’,  Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι και ζάντες αλουμινίου 16’’εμπλουτίζεται, για την ολοκαίνουργια έκδοση Giulietta Sport, με τις εξής προσθήκες: σπορ εμπρός προφυλακτήρα με κόκκινο περίγραμμα, σπορ πίσω διαχύτη με μεγαλύτερη διπλή απόληξη εξάτμισης, πλευρικά μαρσπιέ, μαύρο εσωτερικό στον ουρανό και τις κολώνες, ζάντες αλουμινίου 17’’, σκούρα πίσω κρύσταλλα, προβολείς ομίχλης, εμπρός υποβραχιόνιο και cruise control. Ο σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου ενισχύεται από το εξωτερικό χρώμα Μπλε Misano.

Τα νέα πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού είναι εξίσου ελκυστικά, και σχεδιασμένα για να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Συγκεκριμένα, στο πακέτο Tech συμπεριλαμβάνονται: Radio Alpine (με υψηλής ποιότητας οθόνη αφής 7’’ και υποστήριξη Video, Bluetooth audio streaming, κόκκινο διακριτικό φωτισμό, θύρες USB/AUX και HDMI, χειριστήρια στο τιμόνι με 8 κουμπιά ελέγχου), κάμερα οπισθοπορείας και πρίζα 12V στο χώρο αποσκευών. Το πακέτο συνδέεται υποχρεωτικά με τους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.

Το πακέτο Carbon αναβαθμίζει με εντυπωσιακό τρόπο την σπορτίβ εμφάνιση του αυτοκινήτου χάρη στις μοναδικές carbon-look λεπτομέρειες στη γρίλια, στα καλύμματα των καθρεπτών, στους προβολείς, στα πάνελ των θυρών και το πλαίσιο του ταμπλό, στον εμπρός διαχύτη με τις κόκκινες γραμμές, αλλά και στα πλευρικά μαρσιπιέ. Ο σπορ χαρακτήρας αναδεικνύεται και από το σκούρο ταμπλό, τις Miron λαβές των θυρών και τα Miron περιγράμματα των προβολέων ομίχλης.

Η τιμή της Giulietta Sport  διαμορφώνεται, μετά τις προωθητικές ενέργειες, ως εξής: με τον κινητήρα 1.4 120hp στα  18.050 ευρώ, με τον 1.4 Multiair 150hp στα 20.600€ και με τον 1.6 JTDM-2 120hp στα  20.900€ ενώ μπορεί να αποκτηθεί και με χρηματοδότηση μέσω FCA Bank.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ (24)

Τζολιάς

Ρε μερσεντάκια, πάλι 8 στα 10 μηνύματα γραφεις; Μια χαρά είναι το όχημα, απλά δεν απευθύνεται σε Γερμανόφιλους. Με 18000 τα αξίζει και τα τιμάει τα χρήματα που δίνεις. Με τόσα χρήματα παίρνεις μονο ζαντολάστιχα και ναβιγκειτορ σε Μερσεντές. Για το vw γκρουπ δε, που παίρνεις πόρσε κειμαν με εξαρτήματα και κινητήρα σκόντα δεν θα το σχολιάσω.

Να τα λέμε αυτά

Aκόμα βγαίνει η Αλεξανδράτου; Ήμουνα νιος και γέρασα...

είναι κούκλα

είναι πανέμορφη ενώ ταυτόχρονα απολαυστική στην οδήγηση....ναι, δεν έχει μέσα ένα κινέζικο tablet άλλα στρίβει και φρενάρει με τον σωστό τρόπο. Φυσικά πίσω διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.....αφήστε τον αρχαίο, πάμφθηνο ημιάκαμπτο για τον ανταγωνισμό (ο οποίος είναι συνήθως και ακριβότερος)

GS

Αλήθεια, εκείνη η Gulia πουλάει τίποτε??? μόνο δύο έχω δει (στην ευρύτερη Αθήνα) αλλά μπορεί να (μην) έτυχε... και αρχικά απ το πλάι ήμουν σίγουρος ότι είναι 3άρα - δυστυχώς εξωτερικά μοιάζει με 3αρα περισσότερο από ότι περίμενα.... Και βέβαια περί γούστου και ορέξεως κολοκυθόπιτα, υποκειμενικά είναι αυτά, εγώ να δεχτώ οτι η Gulia είναι σούπερ τρούπερ, αλλά εαν δεν πουλάς ο,τι και να λες από κάτω είσαι...

Νίκος

Η φεραρι πουλαει τίποτα; η μαζερατι; αρα και αυτές απο κάτω ειναι και ειναι απο πανω η οπελ ας πούμε.... οκ...

Τελης

Τα έχω οδηγήσει όλα τιμόνι και φρένα κράτημα απολαύσει οποτε μόνο alfa.

St

στα 18000 ευρώ τα άλλα νέα μοντέλα, τι περισσότερο προσφέρουν; τουλάχιστον θα έχεις και τα φρουφρού και τα αρώματα....και την ικανοποίηση πως έχεις ένα σπορ όμορφο αμάξι με το ιστορικό όνομα στο μπρελόκ των κλειδιών......να το αφήνεις πανω στο τραπέζι και να ζηλευουν οι φιλοι σου που θα το βλέπουν....να κρυβουν τα δικά τους που γραφουν ασχετα αδιαφορα ονόματα.....ακομη και γερμανικων εταιριών

@St

Κοίτα αδερφέ,δεν θέλει και πολλή ανάλυση:18000 για ένα μοντέλο βασισμένο εξ ολοκλήρου σε fiat του 2007 το πράγμα είναι απλό:Ψάχνουν για κορόιδα.Και εσύ μάλλον είσαι ένα από αυτά.Καλοτάξιδο λοιπόν!Αλλά ως εδώ.Οχι παραπάνω αναλύσεις για τη γιαγιούλα!Ελεος!Υ.Γ.Εναλλακτικά,αν σου αρέσει τόσο πολύ,βρίσκεις εύκολα μια μεταχείρω μισοτιμής ή και κατα πολύ παρακάτω-ειδικά τα πρώτα μοντέλα.Ετσι κ αλλιώς ολόιδια είναι,της ρίχνεις βαρια ενα 2χιλιαρο για ένα γενικό ρεκτιφιέ(γυάλισμα,μικροεπιδιορθώσεις αν χρειάζεται,λάστιχα κάνα καινούριο ηχοσύστημα) και σου μένουν και 10+ χιλιάρικα στην άκρη.

GS

Ο πεθαμένος κρατιέται ζωντανός με τεχνητή υποστήριξη... απλά για να κρατήσουν 2-3 ρομαντικούς (κορόιδα εν τέλει...) στη φίρμα, διότι εάν πάνε αλλού δεν πρόκειται ποτέ να ξαναγυρίσουν... το μοντέλο έπρεπε να έχει αντικατασταθεί χρόνια τώρα, όλα τα άλλα είναι φρου φρου κι αρώματα...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gtv

Σύμφωνα με ανακοινώσεις στελεχών της Alfa Romeo, η ιταλική φίρμα ετοιμάζει τον διάδοχο της GTV, που αναμένεται στις αγορές μέσα στο 2021.

trafficjam

Οι εταιρείες οδικής βοήθειας αποτελούν τον «σύμμαχο» των ιδιοκτητών αυτοκινήτων σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος. Ωστόσο στα «ψιλά γράμματα» των συμβολαίων που υπογράφουν οι κάτοχοι αυτοκινήτων υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που μπορεί να οδηγήσουν σε πολυέξοδες περιπέτειες.

buggati

Τα SUV θεωρούνται “επικίνδυνα” για τους κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων, οι οποίοι ενδέχεται να χάνουν πελάτες αμαυρώνοντας την εικόνα της μάρκας ταυτόχρονα. Ωστόσο, οι Bentley, Lamborghini και Rolls-Royce το τόλμησαν. Η Bugatti θα τους ακολουθήσει;

mazda

Ένα νέο μοντέλο της Mazda θα συνδυάζει ηλεκτρικό μοτέρ και περιστροφικό range extender.

tunnel

Τα φιλόδοξα σχέδια του ιδιοκτήτη της Tesla για κατασκευή υπόγειων τούνελ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, φαίνεται να βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στην Κίνα.