
Το ταξίδι της Interamerican συνεχίζεται, και μαζί μεγαλώνει η δύναμη των ανθρώπων να εμπνέουν, να εξελίσσονται και να δημιουργούν ουσιαστική αλλαγή
Η έκδοση G-TEC του νέου Skoda Scala, αυτή που χρησιμοποιεί για καύσιμο το φυσικό αέριο, είναι έτοιμη για να προστεθεί στην πλούσια γκάμα του μοντέλου.
Με τρεις δεξαμενές αποθήκευσης φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 13,8 kg και ένα μικρό (9 λίτρων) ντεπόζιτο βενζίνης, το νέο Skoda Scala G-TEC υπόσχεται ακόμα πιο οικονομικές μετακινήσεις. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, η αυτονομία του αυτοκινήτου με το συνδυασμό των δύο καυσίμων, φτάνει τα 630 χιλιόμετρα, νούμερο αρκετά εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς πως στην προκειμένη περίπτωση, ο κινητήρας που χρησιμοποιείται είναι ο τρικύλινδρος 1.000άρης.
Σε αντίθεση με το Octavia G-TEC στο οποίο βρίσκουμε κάτω από το εμπρός καπό τον κινητήρα των 1,5 λίτρων, στο Scala η επιλογή είναι ο μικρότερος βενζινοκινητήρας της γκάμας που αποδίδει 90 ίππους και 16,3 kgm ροπής. Με τα στοιχεία εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως η έκδοση αυτή του μοντέλου δεν έχει εστίαση στις επιδόσεις αλλά απευθύνεται σε όσους θέλουν το μέγιστο της οικονομίας, με δεδομένο και το πολύ πιο φθηνό σε κόστος φυσικό αέριο (0,834€/kg). Η μέση κατανάλωση με φυσικό αέριο βρίσκεται στα 3,36 κιλά στα 100 χλμ.
Ταυτόχρονα με τη διατήρηση της οικονομίας των μετακινήσεων στα καλύτερα δυνατά επίπεδα, με το φυσικό αέριο περιορίζονται και οι εκπομπές ρύπων. Αναλύοντας την αυτονομία του Scala G-TEC ανά καύσιμο, βρίσκουμε πως με το CNG το μοντέλο μπορεί να καλύψει 410 χιλιόμετρα, ενώ με τη βενζίνη προστίθενται 220 χιλιόμετρα επιπλέον. Η διάθεση του μοντέλου στις Ευρωπαϊκές αγορές, αναμένεται να ξεκινήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2019.