Δοκιμάζουμε το Ford C-MAX με το νέο 1.5 diesel

Δοκιμάζουμε το Ford C-MAX με το νέο 1.5 diesel

Στο δρόμο, το C-MAX θα εκπλήξει ευχάριστα όσους θα περίμεναν ένα ακόμη αδιάφορο οδηγικά πολυμορφικό αυτοκίνητο, βαρύ και δυσκίνητο.

Δοκιμάζουμε το Ford C-MAX με το νέο 1.5 diesel
Στη ζωή έρχεται κάποτε η στιγμή που η ανάγκη για χώρους και άνεση στις μετακινήσεις «στριμώχνει» ασφυκτικά τις επιθυμίες για δυναμική οδική συμπεριφορά, ατελείωτο γκάζι και σπορ σιλουέτα. Και τότε οι δρόμοι που ανοίγονται μπροστά σου είναι δύο: crossover ή πολυμορφικό. Αν ακολουθήσεις τον δεύτερο, το Ford C-MAX είναι μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Το δοκιμάσαμε με τον νέο 1.5 πετρελαιοκινητήρα, στην έκδοση με τους 120 ίππους.

Όταν ανανεώθηκε σχεδιαστικά, το C-MAX (μαζί με το μεγαλύτερο Grand C-MAX) απέκτησε τη νέα εταιρική εμφάνιση της Ford, με τη μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα να κυριαρχεί. Οι σημαντικότερες αλλαγές όμως έγιναν στο εσωτερικό, όπου συναντάμε το πιο όμορφο και λειτουργικό τιμόνι, αλλά και την επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το δεύτερης γενιάς σύστημα πολυμέσων SYNC. Μέσω φωνητικών εντολών ο οδηγός μπορεί, π.χ., να επιλέξει μουσικό κομμάτι ή να βρει σημείο ενδιαφέροντος στο σύστημα πλοήγησης. Αλλιώς, έχει στη διάθεσή του την εντυπωσιακή και αποτελεσματική οθόνη αφής, διαγωνίου 8 ιντσών.

Κλείσιμο


Η Ford κατάφερε να εκμεταλλευτεί άριστα τους εσωτερικούς χώρους στο αμάξωμα των 4,38 m. Τρεις επιβάτες κάθονται άνετα στα πίσω καθίσματα, ενώ οι γονείς θα βολέψουν δύο παιδικά καθίσματα. Το πορτμπαγκάζ είναι αρκετό για να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας, ικανοποιώντας τόσο με τον όγκο όσο και με το σχήμα του.

Στο δρόμο, το C-MAX θα εκπλήξει ευχάριστα όσους θα περίμεναν ένα ακόμη αδιάφορο οδηγικά πολυμορφικό αυτοκίνητο, βαρύ και δυσκίνητο. Οπως κάθε άλλο Ford, διαθέτει πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, ανάρτηση με ιδανική ρύθμιση ανάμεσα στην άνεση και τα κρατήματα και άκαμπτο πλαίσιο. Στα παραπάνω προστίθενται το σαφές 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ο νέος 1.5 TDCi.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας έφερε την πιο ισχυρή έκδοση του πετρελαιοκινητήρα, με 120 PS (κυκλοφορεί και με 95 PS). Η μέγιστη ροπή των 27,5 kgm εμφανίζεται νωρίς και επιτρέπει στο C-MAX να επιταχύνει γρήγορα ακόμη και φορτωμένο. Το C-MAX ταξιδεύει με άνεση και ασφάλεια είτε στον αυτοκινητόδρομο είτε στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, χαρίζοντας χαμόγελα σε αυτόν που κρατά το τιμόνι του. Είναι από τα πιο απολαυστικά στην οδήγηση πολυμορφικά, ενώ παράλληλα είναι εξαιρετικά οικονομικό στην κατανάλωση (κοντά στα 5 lt/100 km στην εθνική, στα 5,8 lt/100 km σε μεικτή διαδρομή).



Το μόνο αρνητικό είναι η υψηλή τιμή των πλούσιων εκδόσεων -π.χ. στην κορυφαία Titanium X πλησιάζει τα 25.000 ευρώ με απόσυρση. Κάπου εκεί μπαίνει στα χωράφια ορισμένων SUV, τα οποία όμως χάνουν κατά κράτος από το C-MAX στους χώρους και την οδική συμπεριφορά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.499 cc
Ισχύς: 120 PS/3.600 rpm
Ροπή: 27,5 kgm/1.750-2.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 184 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 11,3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,8 lt/km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 105 g/km
Βάρος: 1.403 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.379/1.828/1.610 mm
Χώρος αποσκευών: 471 lt. (με κιτ επισκευής)
Τέλη κυκλοφορίας: 102,9 €
Τιμή: Από 23.180 € (21.944 € με απόσυρση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης