Ο Φινλανδός πρωταθλητής αισθάνεται πως η Ferrari πρέπει να βελτιώσει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (Energy Recovery System) ώστε να μειώσει τη διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Ένας από τους βασικούς τομείς υστέρησης της Ferrari F14T είναι η τελική ταχύτητα, γι’ αυτό και η τόσο απογοητευτική εικόνα στη Μόντσα στον ναό της ταχύτητας. Οι Ferrari κατετάγησαν 7 και 12 και στον αγώνα ο Αλόνσο έμεινε από ERS ενώ ο Ράικονεν τερμάτισε 9ος.
Για τον Αλόνσο ήταν η πρώτη φορά που συνέβη αυτό
από το Βρετανικό GP του 2010.
Αναφερόμενος στη δυναμική της F14T ο Ράικονεν είπε: «Νομίζω ότι κατά τη διάρκεια του αγώνα πρέπει να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στο ERS. Όμως δεν είναι εύκολο να γίνουν θεαματικές βελτιώσεις καθώς υπάρχουν περιορισμοί από τους κανονισμούς. Είμαι σίγουρος ότι θα αλλάξει τελείως η εικόνα το χειμώνα. Έχουμε ήδη κάνει κάποιες βελτιώσεις και στον ένα γύρο δε χάνουμε τόσο πολύ όσο κατά τη διάρκεια ενός ολόκληρου αγώνα».Την Παρασκευή στις ελεύθερες δοκιμές που οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν νέα συστήματα πολλές φορές οι Ferrari πρωταγωνιστούν σε χρόνους.
Κλείσιμο
Αναφερόμενος στη συνέχεια του πρωταθλήματος και τους αγώνες σε Σιγκαπούρη, Σουζούκα και Σότσι ο Icemam τόνισε: «Περιμένω να είμαστε ταχύτεροι εκεί, σε καλύτερη θέση καθώς δεν παίζει τόσο ρόλο η τελική ταχύτητα».
Ο επόμενος αγώνας είναι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, το νυχτερινό GP Σιγκαπούρης.
Η τεχνολογία, η τεχνητή νοημοσύνη αλλά και οι πρωτοπόρες επιχειρήσεις δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγροτική παραγωγή, συνδυάζοντας την αποδοτικότητα, με τη βιωσιμότητα και την παραγωγή με την αειφορία. Διότι η γεωργία του 21ου αιώνα οφείλει να είναι έξυπνη.
Ανακαλύπτουμε νέες συνταγές για cocktails χωρίς αλκοόλ συνδυάζοντας φρούτα, αρωματικά και φυσικώς ανθρακούχο νερό - Δημιουργούμε μοναδικούς συνδυασμούς για κάθε γιορτινή στιγμή, βήμα βήμα.