Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, δε θα δούμε τελικά έκδοση Μ για την 7άρα. Οι ιθύνοντες της BMW πήραν αυτή την απόφαση κρίνοντας πως δεν υπάρχει τόση μεγάλη ανάγκη για την κατασκευή ενός τέτοιου αυτοκινήτου, ειδικά αυτή την εποχή. Αλλωστε, όπως υποστηρίζουν, η τετρακίνητη 760 που κυκλοφορεί στην αγορά καλύπτει τις απατήσεις των... ανήσυχων πελατών της συγκεκριμένης κατηγορίας. Παράλληλα, μη ξεχν
Λόγω υψηλού κόστους κατασκευής
Διατίθεται όμως η τετρακίνητη 760
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, δε θα δούμε τελικά έκδοση Μ για την 7άρα. Οι ιθύνοντες της BMW πήραν αυτή την απόφαση κρίνοντας πως δεν υπάρχει τόση μεγάλη ανάγκη για την κατασκευή ενός τέτοιου αυτοκινήτου, ειδικά αυτή την εποχή. Αλλωστε, όπως υποστηρίζουν, η τετρακίνητη 760 που κυκλοφορεί στην αγορά καλύπτει τις απατήσεις των... ανήσυχων πελατών της συγκεκριμένης κατηγορίας. Παράλληλα, μη ξεχνάμε, ότι σε μερικές εβδομάδες αναμένονται οι X5 M και X6 M, οι οποίες θα εμφανιστούν σε μια δυσχερή οικονομικά περίοδο, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος η εταιρία να ρισκάρει περισσότερο με μία «Μ» 7άρα. Γιατί το κόστος ενός τέτοιου μοντέλου είναι μεγάλο για την BMW, αφού δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη ισχύς που προσφέρει, αλλά πρέπει να γίνουν και οι ανάλογες μελέτες και βελτιώσεις στο πλαίσιο, ωστε να αντέχει αυτή τη δύναμη. Φέρνοντας μάλιστα ως παράδειγμα την Μ3, οι άνθρωποι της BMW τονίζουν πως η συγκεκριμένη έκδοση είναι κατα 75-80% διαφορετική μηχανικά από την «απλή» 3άρα.
Η τεχνολογία, η τεχνητή νοημοσύνη αλλά και οι πρωτοπόρες επιχειρήσεις δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγροτική παραγωγή, συνδυάζοντας την αποδοτικότητα, με τη βιωσιμότητα και την παραγωγή με την αειφορία. Διότι η γεωργία του 21ου αιώνα οφείλει να είναι έξυπνη.
Ανακαλύπτουμε νέες συνταγές για cocktails χωρίς αλκοόλ συνδυάζοντας φρούτα, αρωματικά και φυσικώς ανθρακούχο νερό - Δημιουργούμε μοναδικούς συνδυασμούς για κάθε γιορτινή στιγμή, βήμα βήμα.