H Lamborghini είναι ένας ακόμα κατασκευαστής που στρέφει την προσοχή του στα συνθετικά καύσιμα θεωρώντας πως είναι η λύση για την επιβίωση των supercars με θερμικούς κινητήρες.
Η Lamborghini προστέθηκε στη λίστα των κατασκευαστών που ποντάρουν στα συνθετικά καύσιμα και προχώρησε σε σχετικές δοκιμές με την Temerario διαπιστώνοντας πως δεν υπήρξε καμία μεταβολή στις επιδόσεις.
Για την ιταλική εταιρία το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: η πλήρης κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα είναι καταστροφική για την ιταλική εταιρεία και τα supercars. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η Lamborghini είναι η εταιρεία που έχει καθυστερήσει περισσότερο να παρουσιάσει κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο, δηλώνοντας ότι θα διατηρήσει τους θερμικούς κινητήρες για όσο περισσότερο γίνεται.
Οι εξελίξεις και η τεχνολογία ίσως να λειτουργήσουν προς όφελος τελικά της Lamborghini καθώς οι θερμικοί της κινητήρες μπορούν να λειτουργήσουν με συνθετικά καύσιμα χωρίς να επηρεαστούν οι επιδόσεις.
Σε συνέντευξή του στο CarExpert, ο τεχνικός διευθυντής της Lamborghini, Ρουβέν Μορ, δήλωσε πως τα συνθετικά καύσιμα μπορεί να σώσουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τρανό παράδειγμα είναι ο νέος V8 κινητήρας της Temerario που δοκιμάστηκε και αποδίδει ιδανικά τόσο με βενζίνη όσο και με e-fuels.
Η Lamborghini ελπίζει πως τα συνθετικά καύσιμα θα παρατείνουν τη ζωή των θερμικών κινητήρων και μετά το 2035, όταν η Ε.Ε. θα απαγορεύσει την πώληση νέων αυτοκινήτων με εκπομπές ρύπων, με εξαίρεση τη χρήση καυσίμων μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα.
Το πρόβλημα για την ώρα είναι στην παραγωγή των συνθετικών καυσίμων. Τα e-fuels παραμένουν περιορισμένα και ακριβά, όμως οι κατασκευαστές δεν τα παρατάνε και προσπαθούν να βρουν τρόπους να ελιχθούν. Η Porsche για παράδειγμα ήδη παράγει συνθετικό καύσιμο στη Χιλή μέσω ανανεώσιμων πηγών, ενώ και άλλοι κατασκευαστές όπως η Ferrari, η Bentley, αλλά και οι Toyota και Mazda, ερευνούν παρόμοιες λύσεις. Το πιο σημαντικό πάντως στοιχείο σύνδεσης των supercars με τη βενζίνη είναι το συναίσθημα των οδηγών για τα θερμικά μοτέρ, καθώς οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η ηλεκτρική λύση δεν προσφέρει ακόμη την ίδια συγκίνηση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.