Η Lotus βρίσκεται πολύ κοντά στη απόφαση υιοθέτησης του V8 κινητήρα της AMG για την κορυφαία έκδοση της Emira.
Μετά την ανακοίνωση αλλαγής της στρατηγικής πλήρους εξηλεκτρισμού η Lotus έχει εστιάσει στην ενίσχυση της γκάμας των θερμικών της μοντέλων που αποτελούν και την κύρια πηγή εσόδων. Σε αυτό το πλαίσιο φαίνεται πως η βρετανική εταιρία είναι κοντά στην απόφαση αντικατάστασης του V6 της Toyota που τοποθετείται στην κορυφαία Emira καθώς ο συγκεκριμένος κινητήρας δε θα πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 7.
Τα καλά νέα είναι πως μάλλον η εταιρία θα διευρύνει τη συνεργασία της με την AMG από την οποία προμηθεύεται τον 2λιτρο turbo κινητήρα της μικρής έκδοσης. Όπως αποκάλυψε ο CEO της βρετανικής μάρκας και αντιπρόεδρος του ομίλου Geely, Feng Qingfeng, εξετάζεται η περίπτωση ενός V8 με σαφώς μεγαλύτερη ισχύ από τις άλλες επιλογές για το δημοφιλές sportscar. Παρόλο που ούτε ο ίδιος αλλά ούτε ο CEO της Lotus Ευρώπης, Matt Windle προχώρησαν σε διευκρινήσεις, η λογική οδηγεί στο συμπέρασμα πως πιθανότατα ο V8 για τον οποίο μίλησε ο Qingfeng να έχει καταγωγή από το Affalterbach. Μια τέτοια κίνηση θα αποτελέσει σίγουρα ένεση γοήτρου για την Emira η οποία έχει εξελιχθεί σε ένα πολύ δημοφιλές sportscar τα τελευταία χρόνια, κυρίως στις ΗΠΑ και το 2024 κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων μετρώντας 5.272 παραδόσεις.
Στην Αθήνα του 2025, η μετακίνηση για όσους επιλέγουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς των Συγκοινωνιών Αθηνών έχει αποκτήσει έναν πιο χαλαρό ρυθμό. Λιγότερο ψάξιμο για εισιτήρια, λιγότερες ουρές, λιγότερο άγχος, αρκεί να βγάλεις από το πορτοφόλι σου μια οποιαδήποτε τραπεζική κάρτα.
Η Χριστουγεννιάτικη συλλογή της Oxford Company προτείνει κομμάτια με χαρακτήρα, υψηλής ποιότητας υλικά και γραμμές που παραμένουν πάντα στη μόδα, για δώρα που διαρκούν.