Activesphere: Το μέλλον της Audi

Activesphere: Το μέλλον της Audi

Τι αντιπροσωπεύει και τι μας δείχνει το νέο πρωτότυπο για το μέλλον τής Audi; Είναι κάτι που θα το δούμε να κυκλοφορεί στον δρόμο;

230126-Audi-activesphere

Τ ο επόμενο βήμα της φίρμας είναι το Activesphere, ένα crossover όχημα το οποίο ενδεχομένως να αποτελέσει τη βάση για μια νέα κατηγορία οχημάτων στην γκάμα τής Audi. Γράφουμε «ενδεχομένως» επειδή η κατασκευαστική ουσία τού συγκεκριμένου πρωτότυπου είναι να αποτελέσει ένα πεδίο έρευνας και εφαρμογής νέων ιδεών των ανθρώπων της γερμανικής εταιρείας.


Ξεκινώντας για τη δημιουργία του οι άνθρωποι της Audi έθεσαν ένα πλαίσιο για το τι αντιπροσωπεύει και πώς θα μπορούσε να είναι το νέο πρωτότυπο. Συγκρίνοντας την ονομασία του με αυτή των τριών πρωτοτύπων που προϋπήρξαν διαπιστώνουμε ότι όλα προσδιορίζονται με σύνθετη ονομασία, η οποία έχει κοινή τη δεύτερη λέξη (σημ: «sphere»).

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, αυτή έχει επιλεγεί προσεκτικά και αποτελεί κομβικό ρόλο για το μέλλον της, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία που θα παρέχουν στους επιβάτες τα καινούργια μοντέλα της, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Πρόθεσή τους είναι να αποτελούν μια τεχνολογική «σφαίρα» η οποία θα τους προστατεύει αλλά και θα τους επιτρέπει να κινούνται με άνεση σε ένα φιλικό περιβάλλον, δηλαδή στο εσωτερικό του οχήματος.



Ταυτόχρονα, να είναι σχεδιαστικά ελκυστικό, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του, έχοντας στοιχεία από την τέλεια, κεκλιμένη επιφάνεια μιας σφαίρας (σημ.: σφαιρικό αντικείμενο), υιοθετώντας τις ιδιότητες της συνοχής της και της ομορφιάς που αποπνέει ως σχήμα.

Το καινούργιο πρωτότυπο βασίστηκε στην σύγχρονη πλατφόρμα «PPE» την οποία έχει κατασκευάσει ο Όμιλος Volkswagen για να τη χρησιμοποιήσει αρχικά στα μοντέλα της Audi και της Porsche. Η ηλεκτροπνευματική ανάρτησή του επιτρέπει την ανύψωση του αυτοκινήτου κατά 40 χλστμ. Η Audi, ανακοίνωσε ότι το ελάχιστο ωφέλιμο ύψος από το έδαφος είναι 208 χλστμ. ενώ ανακοίνωσε και τις γωνίες για την εκτός δρόμου κίνηση -γεγονός σπάνιο για πρωτότυπο όχημα. Έτσι, η γωνία προσέγγισης είναι 18,9 μοίρες και η γωνία διαφυγής 28,1 μοίρες.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best Of Network

Δείτε Επίσης