Τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά Range Rover διακρίνονται για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων, δίχως να βάζουν σε δεύτερη μοίρα της επιδόσεις.
Λίγες εβδομάδες μετά την άφιξη του νέου Ranger Rover στη χώρα μας, στις εκδόσεις diesel και βενζίνης, η ελληνική αντιπροσωπεία εμπλούτισε τον τιμοκατάλογό της και με την plug-in υβριδικές εκδοχές P440e και P510e.
Κοινός παρονομοαστής και των δύο εκδόσεων είναι ένας 8κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 3,0 λτ. απόδοσης 400 PS, συνεπικουρούμενος από ηλεκτρικό μοτέρ των 143 PS.
Η διαφορά έγκειται στη συνδυαστική απόδοση, δεδομένου ότι στην P440e το κινητήριο σύνολο παράγει 440 PS και στην έτερη 510 PS.
Αμφότερες ενσωματώνουν και την ίδια μπαταρία, ήτοι συσσωρευτές ενεργειακής χωρητικότητας 38,2 kWh, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει έως και τα 112 χλμ.
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ